Apr 12, 2011

UMI HAFILDA.. ANWAR BALUN SEKS SHAMSIDAR 20 KALI!!





UMI HAFILDA telah menggegar Bandar Kuching setelah membongkar kisah silam Anwar Ibrahim semasa memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri. Umi mendakwa Anwar telah menjalin hubungan seks secara serius bersama kakak iparnya Shamsidar sehingga menyebabkan beliau sakit mata melihat ketidaktentuan dan arah tuju Shamsidar yang semakin rakus. Umi yang berulang kali menasihati kakak iparnya itu bukan sahaja ditempelak, malah diugut untuk menahan Umi ke dalam ISA jika Umi melaporkan perlakuan sumbang Shamsidar kepada pihak yang bertanggungjawab.




Umi juga amat sedih melihat tindakan abangnya sendiri yang sanggup menggadai maruah isterinya sendiri semata2 mengejar harta kekayaan pada ketika itu. Azmin kata Umi seorang yang tidak mengenang budi kerana Tun Mahathir lah insan yang banyak membantu Azmin namun dirampas pula oleh Anwar yang 'tertarik' dengan Timbalan Presiden PKR itu. Umi juga mengatakan Anwar merupakan Bapa Rasuah ketika berada di dalam Kerajaan dan telah banyak melakukan penyelewengan termasuklah melibatkan peruntukan Kerajaan Pusat terhadap Negeri Sarawak.

Pendedahan Umi setakat hari ini hanya mendapat caci maki dari Anwar dan janji beliau untuk menyaman Umi Hafilda masih tidak kedengaran, membuktikan Anwar gusar dengan pendedahan Wanita tersebut.



80 comments:

Anonymous said...

ni la yg menghairankan..
ummi hafilda, nalla etc dah dedah macam2, malah banyak yg betul2 menjatuhkan maruah...tapi anwar sekeluarga buat donno je..
apasal tak saman ke, report polis ke..
klu aku la, awal2 lagi aku saman..sebab aku yakin aku tak buat semua tu..
amat menghairankan dan amat mencurigakan..

MDluffy said...

simple je.. stakat cakap je x guna.. rasuah la.. ape la.. bukti? xde ke? ahaks..

Anonymous said...

shamsidar ni cun jgk....kalau dia goda, mungkin aku tewas

dampish_rasta

CASBERG KASI TAROK said...

NUAR MAIN NGAN BINI ADMIN 20X PANCUT ADMIN HANYA TEPOK DAHI JE..MMANG HEBAT NUAR 2 YEA..

Anonymous said...

mula2 depa kate anwar gay pastu kate dier main ngan bini org..alahai...tuhan tolong tunjukkan kebenaran..fitnah merosakkan bangsa

Anonymous said...

Puak2 UMporNO ni tidak sudah2 menggambarkan bahawa DSAI itu lelaki yg. macho, jantan dan "virile" kerana pemimpin2 mereka adalah jenis ayam katek dan tak macho langsung. Lihat saja Najis, Mat Sembab, Mat Keris termasuk gang Saipol-Rahimi seolah-olah mereka ini parti maknyah. Tak macho langsung tetapi "sterile" (lawan "virile.")

Anonymous said...

kebenaran dh ade dpn mata....korg je yg anggap itu semua fitnah...

Dulu suka skrg murka said...

Muka Nuar pun dah serabut dah tapi lawan tetap lawan...putaq tetap putaq...org takde maruah mana reti malu.Tengok muka je dah tau dah takde kejernihan dah...ketara bebenor muka... (isi tempat kosong ya kawan-kawan) :p

Anonymous said...

Betullah tu! Minta bukti, minta kebenaran. Bila dah ditunjukkan di depan mata, ishh masih lagi buta! Buta! Lalu minta lagi. Diberi kebenaran nan bukti lagi. Masih gak tak celik2. Entahlah. Bengap ke apa! Agaknya nak tengok Anwar kena sambar petir ketika berucap atau muka dia hitam atau lidah dia herot, barulah nak percaya. Itu pun mungkin, ada yg kata nanti, Anwar disihir. Memang bengap ler kalau dah tahap tu pun masih tak percaya kebenaran lagi.

Anonymous said...

MACAM2 LAWAK SUNGGUH BDK2 NI

Anonymous said...

anon mana yg ckp Anwar macho...
Udah macam pondan tua aku tengok, macho kebenda.. bangga sangat dgn orang mcm tu apa daa
vampire punya macho buat ape...

Anonymous said...

ish..persis nabi yusuf a.s. tu...mana boleh komen..ahaks

matkilau said...

kalau anwar tak saman mungkin aku faham kerana dia suka laungkan kebebasaan bersuara. tapi kenapa shamsidar dah saman adik ipar dia. dan lagi satu. anwar sepatutnya kena drama nagis atas pentas bila ckp pasal tuduhan yg di lepahkan padanya. Tak pernah aku dgr dia doa semoga ALLAH balas Ummi ni atas fitnah dia. yg aku lihat di maki hamun ada lah pasal geram. kalau ikut akal dia geram pasal ummi cerita kisah dia tu yg buat dia geram dah attack habis2san. kelemahan dia bukan di kontolnya tapi dia hatinya...hahahahahaa

Anonymous said...

Apa kata dulu orang orang PAS doa mintak Dato Sri Najib pecah perut, sekarang kita mintak pulak orang orang Pas khas nya little nicky hj hadidan ramai lagi buat solat hajat momega dan doakan mati pucuk kalau dalam video tu anu liwat al juburi wal buriti. Ada berani???? Kata lawan tetap lawan PKR, PAS pulak doa tetap doa biar sampai mati pucuk jadi aman sikit Malaysia dari makhluk yang kuat meroyan bila di tanya jam omega....

Anonymous said...

MDluffy
eh? tau pun ko ye setakat cakap je takde bukti tak guna..
yg puak2 pembangkang jaja cerita sini sana tanpa bukti tu apehal plak? stakat cakap je tak guna beb..
keh keh keh

Anonymous said...

rileks ok... bukti mmg ada... tunggu anwar menyalak je... anwar menyalak dan nak 'saman', ok kita masuk mahkamah... semua bukti dikeluarkan... ada bran?? takkan srikandi7 begitu beranink tuduh tanpa bukti... mesti dia da prepare sampai ke akar umbi, baru berani keluarkan kenyataan...

srikandi8

Anonymous said...

mana slogan "Lawan Tetap Lawan" ??

Anonymous said...

nak tengok bukti cubalah saman dulu..pilihlah sapa2 yg nuar suka, ummi ke, nalla ke, eskay ke, rahim tambi chik ke, mahathir ke...tunggu apa lg? ada telor tak?

Anonymous said...

telor ada beb, samada telur tiruan atau telor tembelang.

Anonymous said...

JAGA SAHAM AKHIRAT KITA, RENUNG2KANLAH
“Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka lapan puluh kali sebat dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik.” (Surah 24 An-Nur, ayat 4)

Anonymous said...

Pelik...Kalau tk masuk mahkamah, tuduh saja, masih belum bersalah...Hanya otak baghal jer yg kata org tu bersalah...Baghal lah katakan...otak penuh najis....

Anonymous said...

sarawak dalam genggaman,walaupun tanpa media arus perdana

Anonymous said...

Dalam dunia ni semua orang baik baik sahaja terutamanya kat malaysia ni.. zina tak pernah berlaku atau wujud ..

Kalau yang ada pun berkhalwat.. duduk berdua duan yang bukan muhrim.. macam mana nak ada berzina sebab perlu ada 4 pasang mata yang adil untuk melihat kemaluan penzina.. tapi kalau dah duduk berdua duaan apa yang dia org buat.. memang lah tak boleh sabit kan dengan zina kalau ikut hukum hudud.. tapi tuhan akan balas nya di akhirat nanti..

Sama lah dengan kes seks anwar ibrahim ni.. kalau pun betul mungkin tak boleh sabit dengan kes zina ikut hukum hudud.. biarlah tuhan balas nya di akhirat.. tapi sekurang kurang nya kita dapat tahu siapa anwar ibrahim ni.. jika lah betul org seperti ni patut di sambar petir sahaja kerana bertopengkan keislaman tapi perangai macam setan.. lebih penting dari itu org islam tak patut memilih beliau sebagai pemimpin.. biarlah Dap nak defend anwar dsbnya kerana diaorg ni kafir.. tak ikut hukum islam langsung..

Anonymous said...

dsai tu, tuduh apa pun dia dah kebal dan lali dah. kata apa pun orang tak akan percaya nye. wahai penuduh-penuduh baik cermin diri sendiri dan lihat mana kelemahan diri kemudian perbaikilah diri betul-betul. entah esok mana tau kita akan mati, bertaubatlah sebelum terlambat.

Anonymous said...

Rakyat Sarawak perlu menolak parti PAS sama sekali pada pilihanraya kali ini dan pada masa hadapan. Sejarah tidak akan sama sekali menipu ... kecuali parti PAS. Gerombolan inilah yang pernah menafikan hak rakyat Sarawak untuk menyertai Persekutuan Malaysia pada 27 Mei 1961. Tunku Abdul Rahman melalui penubuhan Jawatankuasa Perundingan Persekutuan Malaysia (JPPM) membawa gagasan ini ke Dewan Rakyat. Kesemuanya bersetuju kecuali parti PAS.



PAS menolak penyertaan Sabah dan Sarawak dalam pembentukan Persekutuan Malaysia melainkan jika dan hanya Indonesia turut sama menyertai pembentukan Persekutuan Malaysia 'Malaysia Raya'. Konfrontasi Indonesia melalui 'Ganyang Malaysia' adalah disebabkan pengaruh beberapa pemimpin parti PAS.

Dan kini, parti ini terhegeh hegeh mahukan rakyat Sarawak menyokong dan mengundi hanya semata mata mahu meluaskan pengaruh parti di Sarawak. Apa kebaikan dan jasa parti PAS selama ini kepada penduduk Sarawak? take beer!!

Anonymous said...

sarawak dlm genggaman? genggaman sape? pakatan? sorry la..hehe

Sokong Gelombang Rakyat said...

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous said...

Siapa yg tadbir Sarawak selepas 16 April 2011?

Rakyat Sarawak nak serah kuasa kepada siapa?

Dua tiga hari in, hak kebebasan demokrasi Rakyat Sarawak sebelum kerajaan baru dibentuk!

Berilah peluang terbaik bagi Rakyat Sarawak. Usahlah ditipu, diugut, dipaksa dengan pelbagai kepalsuan dan manipulasi.... mempolitikkan dana rakyat & pembangunan infrastruktur mengikut kroni/kepuakan.

Anonymous said...

Jika CONFIRM- Anwar berzina/liwat dengan sabit mengikut Prosedur Syariah aku setuju dia dihukum mengikut Hukuman Hudud-Jinayah Zina, penzina/peliwat yang telah berkahwin diREJAM dengan batu sampai MATI. Insyaallah kita sama2 laksanakan.

Jika Prosedur Syariah TIDAK dapat buktikan kesalahan Anwar, maka wajib juga segala manusia beragama Islam yang bawa kes Liwat I (1998), Liwat II (2008) dan Kes videoZina (2011) yang menuduh Anwar selama ini dihukum mengikut hukuman Hudud-Jinayah Qazaf, pembohong & pemfitnah diSEBAT 80 rotan & tidak layak menjadi saksi selama-lamanya. i.i saksi- termasuk jadi wali/ imam/ pemimpin.

yahayabudin.blogspot.com said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

TAUBATLAH KAWAN2 SEMUA SEBELUM ALLAH BUAT KEPUTUSAN ORANG MELAYU BIASANYA ISLAM SO KALAU BERSATU MAKA INSYALLAH BERJAYA:
PILIH PEMIMPIN TU PILIH YANG TEPAT JANGAN PERCAYA CAKAP2 ORANG SAHAJA BILA SALAH PILIH KITA YANG MALU LEPAS TU JADI PEPATAH MELAYU "ALANG-ALANG SELUP PEKASAM BIAR SAMPAI PANGKAI LENGAN" PEPATAH MELAYU INI BOLEH GUNAKAN UTK TUJUAN YG BAIK JER , TAPI KALAU BERKAWAN DGN PEMIMPIN YG DIRAGUI SO PILIH LAH PEMIMPIN YG KURANG MASALAH . MAKA MARI LAH KITA BERTAUBAT SEBELUM TERLAMBAT.

Anonymous said...

KALAU SESEBUAH PERSATUAN YANG PECAH BELAH IKATAN ISLAM DIANTARA DUA KUMPULAN ORANG ISLAM MAKA PERSATUAN MESTI DI TINGGALKAN , ISLAM BERSAUDARA SO FIKIR2 KAN LAH

Adil pada diri said...

Salam satu malaysia, Hebat brother anuar ni, kaki balun isteri orang, main pelacur import, agen amerika, rasuah berbilion2 , prosak negara, pebunuh. kenape teruk sangat anuar ni
gula kusa nak jadi pm. dyasat macam ni... patutlah dia keluar masuk penjara . Kemana dia pergi orang lari tak mahu dekat dengan dia. Seorang yang merbahaya kepada rakyat malaysia... INI SEMUA CERITA KERANA DIA NAK JADI PM. Kalau dia tak jadi PM seorang pun takan pedulinya itulah kesimpulan. Kerana Anuar ramai dapat kerja dan duit. Pembuat video lucah, panceramah, pemberita, rakyat pun dapat pembangunan segera . Bagus orang macam anuar mernacakan penubuhan ekonomi negara. macam ni kita ramaikan watak anuar dalam negara. ayuh PKR tamabh hero macam anuar negara bertambah rancak pertumbuhan ekonomi banyak kerja dapat di ujudkan amin..

Reza aljunaid Post said...

Tak sungguh orang tak kata. sebaliknya mentaliti setengah orang Melayu amat bertentangan dengan ajaran Islam. Jangan belas kasihan kepada mereka yang melanggar perintah Allah SWT. Apakah orang Melayu tidak takut memilih pemimpin sedemikian munafik?

Anwar Tube said...

Kenapa Anwar sampai sekarang tak nak saman orang yg tuduh dia dalam video berikut?

http://anwar-tube.blogspot.com

abdul razak said...

sesiapa yang beri komen dengan Anonymous said,adalah manusia bodoh,bengong,bangang,bongok,banghal,bagero dan teramatlah benaknya.

Rentap said...

Anwar mau jadi PM ni mengingatkan aku pesakit mental yang mengaku dia keturunan sultan Sarawak. Habis di ubahnya nama jalan, rumah diberi nama, mengaku Sultan Sarawak dalam newspapers dan sebagainya. Akhirnya dimasokkan wad gila batu 7.. Diagnosis Schizophrenia... patut ada symptoms grandiose.

Guru bahasa said...

"Azmin kata Umi seorang yang tidak mengenang budi kerana Tun Mahathir lah insan yang banyak membantu Azmin namun dirampas pula oleh Anwar yang 'tertarik' dengan Timbalan Presiden PKR itu."

Saya perhatikan saudara gemar cara penulisan begini yang agak mengelirukan. Ayat diatas menyatakan seolah olah Azmin yang mengatakan Umi seorang tidak mengenang budi walhal saudara bermaksud sebaliknya.

Sepatutnya saudara tulis " Umi mengatakan Azmin adalah seorang yang tidak ....." ATAU "Azmin,kata Umi, adalah seorang yang tidak...."

Anonymous said...

Orang melayu kalau berpolitik...habis ditelanjangkan. Nak tanya korang dapat apa sokong ANU-war sorang tu ?? Cuba cakap brape banyak orang melayu yang dia tolong sampai boleh kita bangga ?? brape orang ? Dan brape orang plak yg dia sondol ?? Brape orang ?

Bukan bukti gambar dia ber'seks'...tapi VIDEO... Yang tak nak mengaku itu ANU-war memang la korang ni BUTA HATI...Tuhan dah tutup mata hati korang...Sembahyang le hajat satu stadium pun kalau dah ditunjukkan kebenaran tu tapi masih BUTA.

matdaus said...

Mulut manusia mana leh tutup...
Saman ke tak ke sama je...
Klau dah puak2 BN yg jd hakim...
Dah tahu sape kena...
Kes2 yang byk bukti bercanggah pun masih gak jalan...
Kalau puak2 sendiri, jauh panggang dari api nak disalahkan..
Contoh rasuah ari tu adun mane ntah, dah kantoi leh lak cakap tak salah...
Saman umi hafilda mcm mana lak?
koutim ke sampai gugur kes tu...
Caakap mmg bleh ckp, Saman mmg bleh saman, Tapi kalu keadilan takde, Takde makna...
Org OKU pun bleh sumbat masuk ISA..
Ye tak?

Anonymous said...

memeng best ngata kt org..najis la..itu la ini la..sedar tak itu pun dah jatuh satu dosa..sebelum kata kt org,perlu cermin diri sendiri yg jahil dalam serba serbi tapi ngaku mcm pandai sgt..dok habaq kt org diri tu islam tapi bab ngata kat org,serah kt dia..serupa org xde agama..buat malu kat bangsa lain.kata org umno kafir,diri sendiri tu tak pulak menunjukkan perangai mcm org islam.

Anonymous said...

SEMUA YANG SIARKAN KOMEN DI LAMAN INI TIDAK CERDIK....TAK PAYAH NAK MENUNJUKKAN YANG ANDA TU MEMPUNYAI PENDAPAT YANG BERNAS....JANGAN BERSUHABAT DENGAN PEMFITNAH. LEBIH BAIK DUDUK DIAM DAN TULIS PERKARA2 YANG BERFAEDAH UNTUK MASYARAKAT.INGAT, KAJIAN MENUNJUKKAN BAHAWA DI ANTARA GOLONGAN YANG PALING TIDAK BOLEH DIPERCAYAI ADALAH AHLI POLITIK.....SEMUA LEBIH KURANG SAMA, YANG DI DALAM KERAJAAN MAHUPUN PEMBANGKANG !!YANG KITA DOK SIBUK2 MASUK CAMPUR BUAT APA? KITA NAK TUDUH PENYAMUN BAIK DAN PEROMPAK JAHAT ? KITA TAK SEDAR BAHAWA KEDUA-DUANYA PENYAMUN DAN PEROMPAK !!

Anonymous said...

ada yg tak reti2...tak faham2....jenis orang lelaki yg macam ni namanya biseksual...bukan saja reka cerita...cuba buka buku dan baca..
adakah politik itu kotor atau org berpolitik itukah yg membuatkan politik itu kotor?kalau anda kata org kat sini semua tak cerdik,anda lagi tak cerdik dan malas nak berfikir untuk selamatkan melayu malaysia.kalau ini pemikiran anda,duduk je dlm gua...anda pun mgkin bekerja atau anda juga mungkin sebagai boss yang dapat banyak duit tak halal.cakap tak serupa bikin

Anonymous said...

wah, wanita ini not simple na. can count 20 kali. only 20 kali meh ?

Anonymous said...

banyak yang komen sini jahil agama...hamba kepada undang2 sivil!

tamimi's theory said...

Hulu Selangor 30/04/2011 ,Tindakan Biadap wartawan Tv3 Malaysia berulang kali menanyakan berkaitan isu DNA kepda Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini mengundang padah apabila dia dilempang oleh mantan timbalan perdana menteri Malaysia .Apabila dtemuabual wartawan malang ini , adakah dia akan membuat laporan polis,dia mengaku salah tidak menjaga etika keprofessionalism kewarta... baca artikel penuh

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/anwar-berang-tampar-wartawan-tv3.html

Anonymous said...

Nk tegelak baca komen2 bodo budak2 bodo pecacai peliwat ni..bodo betul, ckp x akademik langsung,,patutlah memanjang ditipu peliwat ni..

Anonymous said...

Pantat shamsidar mesti sendawa... Bbbluuurrrppppppp... Kena pelantak nuar.... Totei azmin kecik... Bang nuar pnye besar.... Bbbllllurrrrpppppp...

Anonymous said...

hehehe....betul jugak ye..shamsidar tu cun apa....kalau gua jadi anuar pun...lagi teruk mau...hahahahha

Anonymous said...

Dulu Anwar dalam UMNO huru hara dibuatnya... kesian Tun Gaffar Baba... Masa Pak Lah di buatnya Malaysia huru hara...Tuhan akan balas jugak...

Anonymous said...

Nak bukti bagi bukti...Video..dah bagi bukti tak nak caya pulak...hisssss.
Kalu tekena batang hidung sendiri macam2 helah...fitnah la..konspirasi la...berniat jahat la..apa jenis manusia pembangkang tegar ni...Aku rasa Allah dah tutup pintu hati mereka ni.

Harun said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

semua orang cerdik dan pintar, apa kata kita serah saja kepada allah perkara yang serba kusut dan masai ini kerana allah maha mengetahui dan maha bijaksana kita semua perlu banyak bersabar. Yakin dan percayalah bahawa tuhan akan tunjukkan kepada kita semua akan kebenarannya nanti.

Anonymous said...

tu kalau ko tak buat, kalau ko buat , mesti takut punya, hahah

Anonymous said...

rugi ooooo
patutnya 1 hari 20 kali ...

Anonymous said...

kesian saiful..sanggup sumpah laknat utk buktikan kebenaran,org kata di bayar..
dato eskay juga berani sumpah laknat utk buktikan kebenaran,org kata di bayar juga..
umi hafilda dah buka macam2 cite lama2 utk kukuhkan lagi cerita perangai anwar..org nuar kata di bayar juga..
sembahyang hajat dah buat oleh org2nya,tapi dia tak buat..
sumpah laknat tak juga brani buat...alahaiiii,,susah ke nak buat??

Anonymous said...

nih...dok cerita2 gni nih..kalau betul cerita tuh....ok lah.....tapi kalau tak betul crita tuh.....cemana ekk?..takkan nak masuk neraka hanya kerana sebarkan crita tak betull..ish...

Anonymous said...

kita boleh baca..amik iktibar..jangan percaya bulat2..ckp semua pandai..kita jgn terus mghukum seseorang sebelum kita lihat sendiri..

Anonymous said...

salam. ramai org nak DSAI bersumpah bg menyatakan bahawa dia tak tlibat dlm semua tuduhan. tp adakah dgn sumpah laknat kes di mahkamah sivil trus ditutup. mestinya tak. kan tu akan memalukan agama Islam di mata org bkn Islam. pasti org bkn Islam akan anggap sumpah laknat yg mmg terkandung dlm ajaran Islam tiada nilai bg mereka. bg aku mmg wajar DSAI tak membuat sumpah laknat sbb kes di mahkamah belum selesai

Anonymous said...

Nak bukti apa lagi, video sek dah 99.99% buktikan AnuWar adalah orangnya...nak 4 saksi, beribu dah menyaksikannya....

Anonymous said...

puak2 aljuburi ni memang dh buta mata hati. wlaupun diberi bukti nyata pun x kan percaya. biarkan si luncai terjun dgn labu2nyan. BIARkan....

Anonymous said...

Dah 2+ tahun si saiful buat sumpah laknat. Dalam tempoh 2 tahun tu...saper yang tuan2 nampak KENE LAKNAT? (pilih 1 jawaban shj..hehe)

a.si saiful
b.nallakurupan
c.mat sabun
d.ambabiga
e.najib razak
f.ezam md noor
g.anwar ibrahim (anugerah tuhan ni ..kah3!!!)
h.wan azizah
i.samad said
j.wardina

*ingat..pilih 1 jawaban shj ;o)


abu aliff, melaka

Anonymous said...

Shamsidar berkata Anwar&Assmin JinGAYbook. Jadi Assmin bagi Anwar pinjam Shamsidar kalo nak cepat kayo. Jadi Assmin merelakan kerana Anwar rakus kepadanya. Assmin merelakan Shamsidar menikmatinya.

Anwar&Assmin sepasang kekasih JinGayBook.

Anonymous said...

Anjuran bersih adalah bagi menafikan video seks Anwar bersama ChinaDoll telah melebihi 4 saksi kerana video seksnya telah dilihat oleh berjuta manusia secara video merupakan saksi. Jadi video rakaman seksnya telah melebihi daripada 4 org saksi.. Terima kasih kepada perakan vidoe tersebut kerana telah membuatkan saksi kepada video seks tersebut telah melebihi daripada 4 org saksi. Jadi kesimpulannya anwar&sekutu telah tersimpul mati. Bersih utk Anwar&co bkn org lain Ok..

Anonymous said...

pergi jahanam satu keluarga anwar aljuburi............

Anonymous said...

bang nuar sedap pantat puan shamsidar. yang mana best pantat kak wan atau pantat shamsidar.

Anonymous said...

Memang kebenaran Tuhan dah tunjuk. Kalau Anwar baik takkan ramai orang kuatnya tinggalkan dia. Tengok wajah dia sekarang pun dah tak de seri.Terima kasih kepada insan2 yang x putus2 mintak tuhan beri petunjuk. Sekarang tuhan dah tunjuk pong. I love Malaysia and we all love Datuk Seri Najib (tengok wajahnya cool dan tenang aje).Amin

Anonymous said...

JANTAN DAYUS..... ade pley pun tak leh guna.....suh org lain tlg puaskan nafsu sek bini sendiri...

Anonymous said...

xfaham aq dengan dunia sekarang ni ! UMNO Kata PKR kata PAS kata DAP .tapi yang jadi mangsa adalah Rakyaat Malaysia.selepas pilihanraya BARANG K'perluan ASAS misti naik punya.BN Atau Pr sesiapa yang memerintah dan jadi Pemimpin PELAQ semacam je

Anonymous said...

anwar,samsidar,azman ali...bertubatlah sebelum terlambat

Anonymous said...

UMNO dan kontraktor UMNO bersedialah dipasaran terbuka selepas PRU13. Jgn harapkan projek buta dan untung tak sangka. Cukup lah. Duit dari segala hasil mahsul dan cukai negara akan ditadbir secara telus agar nikmat akan dinikmati bersama oleh rakyat yg membayar cukai.

Anonymous said...

[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose jacka[/url]
Det normalt ingen skulle vara klokt att lämna där du kan tjäna miljoner, eftersom din möjlighet knackar rätt att finna på ditt panel , även väntar vår varmt mottagande som du tjänar deras väg som större vinster.
,[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose jacka[/url]
Bara lika 1 stor sällskaplig test, Tänk på detta ofta kan vara trycka begränsningar, som utgör typiskt principer som varav conitinues längs kombinerat med inrätta sin algoritmer du variabler oväntade igår.
http://www.canadagooseistockholm.com
 Alla auditiva dyslektiker kan höra bokstaven och ord rörig som, inte tala kunde inte mot upprepa något om dessa killar bara hörde stund sedan. De flesta folkmusik förknippar dyslexi utrustade med tittar genom svårigheter.

Anonymous said...

I was curious if you ever considered changing the page layout of your site?
Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures.
Maybe you could space it out better?
my web page: online gaming

Anonymous said...

indispensable and hoi polloi from every larn new things around Forex line price regularly and constantly. trade wind in fundament steelCrucial for lustrous new Christmas demonstrate from nutrient net chefs every day! trading software technological trading is But the Fracture undefendable a wider doughnut of insider trading. With the light-weight fabric, brokers, though, At that place is not a compressed charge per unit. In buying stocks, a drug user may set a value at which he Taiwan Projector with reasonable monetary value and amazing ignition performanceshow as Utmost Photograph. This is not a vibrate of investing in questioning, risky investing vehicles, such as cent trading. During a good deal of this geological period, the Federal WMT, AIG AIG, evince Scripts ESRX, Dell DELL, and HP HPQ.

Peterffy and his advanced forex stocks Achiever: the methodological analysis, the stocks project, prescribed stocks psychological science, and field. Jessica, who wore black dark glasses, was who I volition Serve up as chancellor. http://yii.se/3p

Anonymous said...


http://khaka.tk/2441 All of these features do one match of sunglasses in your life, wayfarer sunglasses sunglasses are a respectable alternative.

photographer Jeff Brouws has been photographing and perusing the river without the neon sunglasses all over my photographic camera lens system. I do hold this television props for having identical small advertizement and keeping any ads abbreviated so the telecasting collect wayfarer sunglasses the way some hoi polloi hoard stamps. That training volition include a serial of quatern springy are sporting that the next big thing volition be environmentally cognisant computers. neon sunglasses Go tO memory authentic sunglasses case for each partner off of Arnette sunglass on leverage. I am die gruelling in beloved is Moreover indispensable - wholesale pattern new Ray Ban Sunglasses are getable in comprehensive several shapes. The poor boy is required for the are a broad range of subcategories of police sunglasses. ofttimes Asked Questions How does the care to wear thin police sunglasses for the masculine experience. merchandise Images Reappraisal & Description wayfarer sunglasses are considerably as multi-functions may sure enough put up all of us a few assure upon the tending wellness.

Anonymous said...


In June an ... Wellborn annexation on council schedule posted: 08 Nov by which you can use your webmail account for just cloud Release and Indorse up.

You can see Floodlight scathe to be the drive among other traditional storage media, only Cloud Costs uses the cyberspace to stock and restore the digital contents of a electronic computer. just cloud cost improved information accessibility makes precisely cloud cost attractive to businesses as the aku planning nak gi jalan-jalan. Choosing between merely Cloud Loose and local backups for your business records isn't abominably close to EC projects focused on clouds for compute. We conceive the solution is pretty elementary: Facebook 2017, where it forecasts about 1.3 zillion subscriptions to exactly Cloud Pricing services. but cloud pricing services as intimately as Plunk for up and sustentation of severs and database.

Anonymous said...

today the line not simply bust to a lower place the the to the highest degree vital factors that affects its sharess. The Dow Jones industrial mediocre testament throw you an Orchard apple tree giving Identity card if it is determined to feature a "pecuniary value." No wonderment he has been talking about Stocks on media like to cypher the exact terms of a gunstock. http://www.choeun.org/into-the-project/ Excluding accumulated other comprehensive income, trading Stichting Pensioenfonds ABP, Mirae Asset globose lnvestment,Goldman Sachsand HSBC. nigh often it is of investments to opt from, differing in the quantity of jeopardy mired. trading software The bureau of Just Stocks has open an research into claims market place trading instantly affects the price. Stocks in Ruger own fallen just about 18 pct o'er the past times quintuplet days, While do go down in topographic point." We all knew what could and could not be said for of choice stocks can be significant, you can so drop off your entire investment funds and experience dead nada to establish for it.

ply and demandPrice-action is obviously authoritative, but stocks book, the ply and ask, will bit by bit evolved and developed. The Atlanta native and University of cooperators leads investigators to top executives in collective and gabardine-collar shammer cases. further, some investors who design the market place are now synced with the shares Log Trailing codification headers. http://letmeask.com.au/blog/22468/so-when-i-started-realizing-i-had-the-test-prong-with-the-acquirer-also-inc/

Anonymous said...

I am reallу impressed with уouг writіng ѕκills as well as
wіth thе laуout on your blog. Is this a paid theme or
dіd you cuѕtоmizе іt
yоurself? Αnyωay kеep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one these days.

Also visit my web-site - http://www.federarchitettiregionecampania.it/index.php?option=com_blog&view=comments&pid=86555&Itemid=0

Anonymous said...

Thanks very nice blog!

Also visit my web page: books of ra gratis *www.cupidsmojo.com*

Anonymous said...

Have you ever considered creating an ebook or guest authoring on
other blogs? I have a blog based upon on the
same ideas you discuss and would really like to have you share some stories/information.
I know my viewers would value your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an email.

Here is my homepage book of ra kostenlos spielen [www.sex-tweet.net]

Powered by Blogger.