Apr 14, 2011

TUN M SIMPAN KOLEKSI VIDEO SEKS ANWAR!!?





TUN MAHATHIR MOHAMED akhirnya bersuara setelah sekian lama Video Seks Anwar melalui rakaman CCTV disebar ke seluruh Negara. Beliau yang pernah mengangkat serta menjulang Anwar sehingga memegang jawatan No 2. dalam UMNO dan Kerajaan berkata beliau tidak pernah terkejut dengan pendedahan demi pendedahan salah laku seks bekas Timbalannya itu dalam kini terpulang pada rakyat samada mahu memilih pemimpin yang berwatakan Agama di luaran semata2 ini. Beliau juga akan terus berdoa agar Allah akan memberi petunjuk kepada kesemua rakyat Malaysia tentang penyelewengan2 yang telah dilakukan Anwar yang pada 1 ketika dahulu tidak beliau percaya sama sekali. Ditanya adakah Tun M telah menonton video tersebut, beliau menjawab tidak perlulah menonton video seorang yang amat jijik pada pandangan beliau malah beliau tidak terkejut jika terdapat beberapa Video lain akan didedahkan selepas ini. Tun M mendakwa ini smua ketentuan Allah dan apabila sudah sampai masanya perbuatan Anwar akan dibalas jika Anwar tidak sedar dan insaf.




TUN M sehingga hari ini tidak dapat melupakan saat ketika beberapa individu membuktikan bahawa individu yang pernah beliau kagumi ini telah mengkhianati beliau, Kerajaan dan rakyat malah perancangan jahat Anwar terhadap beliau akan menjadi realiti dalam sedikit masa lagi jika beliau tidak membuat sebarang ketetapan 13 tahun yang lalu.

TUN M juga tidak terkejut jika selepas ini beberapa pendedahan terbaru akan dibongkar dan beliau bersyukur, individu2 yang mendedahkan penyelewengan Anwar bukan dari kalangan pemimpin2 UMNO, namun dari kalangan sahabat2 Anwar yang sama2 berjuang kononnya menegakkan 1 slogan iaitu REFORMASI!!

TUN M berharap rakyat semakin sedar akan kepincangan buruk yang dilakukan oleh Anwar. Janganlah mudah mempercayai individu sebegini kerana beliau sudah 16 tahun tertipu dengan kelakuan, sifat, taat setia dan gerak kerja manusia bernama Anwar Ibrahim.

27 comments:

Sokong Gelombang Rakyat said...

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Abdul Hayee said...

Betul sangat tu Tun, terlalu ramai orang UMNO dan rakyat tertipu, termasuklah diri saya sendiri Tun. Syukurlah Cik Ummi Hafilda Ali telah mendedahkan salahlaku Anwar melalui suratnya setebal 22 mukasurat yang dihantar pada Tun. Tun pun pada mulanya tidak percaya isi kandungan surat tersebut sehinggalah Allahyarham Khalid Jefri memasukkannya dalam bukunya bertajuk "50 DALIL KENAPA ANWAR TIDAK BOLEH JADI PERDANA MENTERI".

Setelah siasatan rapi dijalankan oleh pihak polis yang diketuai oleh TS Musa Hassan selama 6 bulan, maka kebenaran terbukti dan akhirnya terjadilah apa yang terjadi.

Syukur Alhamdulillah Anwar tidak jadi PM Malaysia. ALLAH MAHA MENGETAHUI.

Wassalam.

Zek said...

BAGI ANDA YANG INGIN MENCARI KEBENARAN, LAYARILAH BLOG ZULKIFLI BIN NOORDIN DAN BACA "HAQ DAN KEBENARAN".

KALAU SUDAH MEMBACANYA, PANDANGAN ANDA MASIH TIDAK BERUBAH, MAKA ANGGAPLAH PINTU HATI ANDA TELAH TERTUTUP UNTUK MENERIMA KEBENARAN SEBAGAIMANA DISEBUT DIDALAM AYAT SUCI ALQURANULKARIM SURAH YAASSIN AYAT 7-10.

SAYA MENDOAKAN SEMOGA ANDA DIKURNIA ALLAH TAUFIK DAN HIDAYAH. AMIN, AMIN YA RABBALALAMIN. WASSALAM.

Sokong Gelombang Rakyat said...

Perhatikan sikap dan pendirian Rasulullah s.a.w. apabila seorang wanita datang menemui baginda minta dikenakan hukum rejam kerana berzina. Didorong oleh rasa menyesal yang mendalam, wanita berkenaan mahu dan reda dikenakan hukuman mati.

Namun sikap Rasulullah amat penting dijadikan barometer memelihara maruah seseorang insan.

Wanita berkenaan berkata, bukti dia berzina ialah ketika itu dia sudah mengandung. Oleh kerana tiada saksi selain pengakuan wanita berkenaan, Rasulullah menasihatkan beliau pulang hingga melahirkan bayinya.

Setelah melahirkan, wanita berkenaan menemui Rasulullah minta dihukum kerana berzina. Kali ini beliau membawa bayinya untuk jadi bahan bukti perbuatan jeleknya.

Namun Rasulullah mempersoalkan siapakah akan menyusui bayi itu jika beliau dihukum rejam sampai mati. Bagindapun menasihatkan supaya wanita itu pulang dan menyusui bayinya.

Rejam sampai mati

Selang beberapa waktu, wanita berkenaan datang menemui Rasulullah lagi. Kali ini membawa bayinya yang sudah pun boleh memamah roti demi membuktikan bayi itu tidak memerlukan air susunya lagi. Oleh kerana ketegasan wanita yang benar-benar mahu bertaubat, Rasulullah pun menjatuhkan hukum dia direjam sampai mati kerana berzina.

Yang jelasnya, dalam tiga pertemuan itu Rasulullah tidak bertanya wanita itu siapa pasangan zinanya. Mungkin umum berfikir si lelaki terbabit pun patut dihukum. Lantas ia membuktikan doktrin bahawa memelihara maruah adalah amat penting dalam Islam. Soal tuduhan zina atau perkara yang mengaibkan tidak boleh diperpanjangkan.

Sebab itu, mufti-mufti yang bertanggungjawab seperti yang disebutkan sebelum ini memfatwakan video bukan bahan yang boleh dijadikan bukti untuk mensabitkan perbuatan zina.

Ini semangat memelihara kehormatan dalam Islam. Ini semua terzahir daripada ketetapan Allah bahawa tuduhan zina memerlukan empat saksi.

Maknanya, tuduhan melulu tidak boleh dibuat sewenang-wenangnya terhadap sesiapa hanya bersandarkan gosip atau bahan bukti video kabur yang dicuri rakam. Lebih buruk dan jijik lagi jika video itu dirakam untuk tujuan memfitnah.

Soal memelihara maruah ini nampaknya secara sengaja (demi mencapai objektif politik tertentu) dilanggar oleh Utusan dan juak-juak politik yang ingin menjatuhkan Anwar Ibrahim. Yang jelas, tuduhan liar itu membelakangkan syariah dan adab Islam.

j3bat said...

Harap Sokong Gelombang Rakyat said...baca apa yg ditulis oleh YB Zul4kulim dlng blognya.

Bab Anuar kata Najib pembunuh tanpa bukti, ada tak hadis, hujah yg menghalalkan perbuatan tersebut ?

Tolong jangan jadi munafik !

Anonymous said...

buat yang masih mempertikaikan kebenaran yang ditunjuk allah. saya cadangkan 2 perkara. pertama baca surah an nur ayat 6 - 9. selepas tu fikirkanlah dan rujuk ulama. keduanya pi ambil wuduk, kemudian baca yasin dan mohon allah timpakan bala kepada pelakun watak anwar supaya dia gila ka, muntah darah ka atau apa saja. amalkan 40 hari. kita tengok siapa yang kena. kalu tetap tak percaya petunjuk tu pusing balik kata umno bomohkan anwar. selamat mencuba.

aku said...

bila bab2 aib yang menyentuh depa....semua nya akan cakap pasal agama....tapi tang sumpah laknat....tentang kalimah Allah....tak pun dipertahankan atas nama agama Islam yang benar...dan hakikat Allah itu Maha Mengetahui...Maha Adil

bila bab2 logik akal yang kena kat depa....jadi tak logik plak....psal duit...ekonomi...bursa saham....semua diulas ntah dpd mana sumber asasnye....tapi bila tang video...yang nampak raut muka....dipertikaikan plak susuk tubuh....bla bla bla....bukti jam tangan....dipertikaikan plak 'kesahihan'....kalau da itu macam....bawak jek lah ke mahkamah...macam tak biasa plak....saman sume...tak pun sokonglah penubuhan suruhanjaya diraja tu....

tapi jangan lupa percepatkan proses pengadilan untuk Hj Saiful tu....yang takde video...takde saksi....tapi si malaun Anwar ni asik dok tangguh....apa kes..?

apa2pun...Tun M....adalah contoh negarawan terbilang....manusia biasa yang bukan maksum....bila tersilap percaya kat malaun anwar yang luaran nampak perasan bagus ni....beliau perbetulkan kesilapan...akui kesilapan penilaian manusia biasa macam orang lain....tapi still fokus dengan impian mendaulatkan negara....meletakkan Islam ke tempat yang tinggi nilai nya....kerana di situlah tempat hakiki....

Mustaqim said...

huuuuuuuuuuuuuuu...bercakap bab hukum tuduhan zina dan liwat ini memang pandai...nak menitik air mata(tapi tahan gelak la)

akan tetapi hukum tuduhan kata rogol pembantu rumah dan hukum tuduh membunuh manusia guna bahan letupan pulak macam mana?

blogenstarz said...

Sebenarnya Dr.Mahathir maseh menjaga maruah Anwar.Kalau tidak, meungkin VIDEO MELIWAT pasa 1 sudah lama didedahkan !

Anonymous said...

Mustaqim 3.52 : itulah adat dunia, nampak kuman seberang laut tapi gajah depan mata tak nampak.

Geng PAPA GOMO said...

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous said...

Udah2 la tu Tun M, banyakkan amalan akhirat pulak..buat tambah dosa je aibkan orang yang belum pasti kesalahannya. Tun M pun bukannya baik sangat kan? Udah2 la tu..

Anonymous said...

gelombang rakyat dan anon 4:30

melayu yang haram jadah tu sorang je kat Malaysia ni. jadi kita tentang habis habisan haram jadah tu biar dia terus lenyap.
untuk gelombang rakyat tak payah la dok buat karangan panjang lebaq meluat orang nak baca. pi buat kat pakatan haram ok la...

Anonymous said...

Kata Sokong Gelombang Rakyat ...April 14, 2011 3:05 PM

"Perhatikan sikap dan pendirian Rasulullah s.a.w. apabila seorang wanita datang menemui baginda minta dikenakan hukum rejam kerana berzina. Didorong oleh rasa menyesal yang mendalam, wanita berkenaan mahu dan reda dikenakan hukuman mati.

Namun sikap Rasulullah amat penting dijadikan barometer memelihara maruah seseorang insan..... "



Puak-puak Bangsat dan celaka parti PASik dan DAPig sewaktu menuduh TS Rahim Tamby Chik tak lak guna hujah diatas. Baso Jenis Asobiyyah.

Anonymous said...

Kata Sokong Gelombang Rakyat ...April 14, 2011 3:05 PM

"Perhatikan sikap dan pendirian Rasulullah s.a.w. apabila seorang wanita datang menemui baginda minta dikenakan hukum rejam kerana berzina. Didorong oleh rasa menyesal yang mendalam, wanita berkenaan mahu dan reda dikenakan hukuman mati.

Namun sikap Rasulullah amat penting dijadikan barometer memelihara maruah seseorang insan..... "



Puak-puak Bangsat dan celaka parti PASik dan DAPig sewaktu menuduh TS Rahim Tamby Chik tak lak guna hujah diatas. Baso Jenis Asobiyyah.

Anonymous said...

kepada ano2 yg buta hati dan buta tuli...bukak mata dan hati terang2 jgn jadi bodoh nak mampus...
Yg dok kata membunuh dgn bom tu sapa??..RPK pun dah cakap dia dipksa..oleh org anwar dan anwar sendiri...
kalo benar org2 UMNO byk terlibat dgn zina dan kaki mabok ..tlg buktikan,korang semua ada bloggers sendiri yg aku rasa anytime nak amik gmbar untuk tunjukan sper mabok saper yg zina.....
Jgnlah nak buat serkap jarang kononya org itu org ini buat perkara terkutuk..tapi hakikat yg depan mata siap dgn video korang xnak percaya...
disuruh bagi bukti jam tangan omega yg simple pun byk putaq belit...
Kalo betol azizah nak clearkan nama anwar dah lama dia tunjukan pada org ramai....ini tidak dia masih pusing gila babi....
macai2 pembangkang dok byk cakap pasal pembunuh altantuya tapi apa bukti depa ada?/..hanya cakap2 kosong dari anwar dan rpk...dan skrg rpk pun dah mengaku...apa lagi yg diorg nak??..
benda yg nyata depan mata xnak percaya tapi masih nak pusing otak tue utk fikir secara terbalik...
inilah akibat jika terlalu taksub sehingga membutakan hati pada kebenaran....
Kita bercakap pasal video seks ini kerana melibatkan sesorg yg kononya alim dan benar..tetapi dialah musang berbulu ayam...
dari dulu aku dok balun puak2 pembangkang kenapa bila depa kena dakwa kena siapkan 4 saksi??..adakah dgn tidak ada skasi x boleh dkwa..??..kalo mcm itu jika ada adik2 atau kakak2 kita kena rogol tlg cakap dkt depa...kes awak x boleh didkwa sbb xde saksi...mcm tu ka??..
bagaimana dgn DNA,bukti fizikal,keterangan dari pakar dan juga dari dari mangsa sendiri...adakah bukti ini tidak laku dicourt??..
Inilah dikatakan pembangkang bodoh....bila kena btg idung sendiri bermcm fatwa dikuarkan...bermcm2 hadis disebarkan...tetapi kebenaran yg dtg depan mata ditepis mcm tu saja....alahai..kesian...

wudi

Sam Mat said...

AYAHNDA KU TUN M AKU HORMAT JASA MU, PUNCH KAD, NAME TAG, UBAH WAKTU, PENERAPAN NILAI2 ISLAM DALAM JABATAN KERAJAAN DAN BANYAK LAGI YANG ENGKAU TELAH LAKUKAN UNTUK RAKYAT DAN NEGARA MALAYSIA. AKU MASIH INGAT PERKATAAN "MELAYU MUDAH LUPA" MEMANG BETULAH ORANG MELAYU MUDAH LUPA DARATAN. YANG KAYA RAYA ORG CINA, SEMUA RUMAH KEDAI DIMILIKI OLEH ORANG CINA KERANA ORANG MELAYU TIDAK BERMINAT UNTUK BERNIAGA, NAK KERJA MAKAN GAJI SAJA.

Anonymous said...

kepada sokong gelombang rakyat dan yg seangkatan dengan nya,,korang lebih baik tarbiah kn al jub tu biar dia bertaubat..jgn doh membebel bejela2 kat sini..semak tau!!

Anonymous said...

Ayahanda Tun M yang sangat di hormati,semuga Allah merahmati hidup Tun dari dunia sampai akhirat.Juga semuga panjang umur,sehat,bahagia hidup dalam iman dan taqwa sepjg hayat.Ameen.

Anonymous said...

Ayahanda Tun M yang sangat di hormati,semuga Allah merahmati hidup Tun dari dunia sampai akhirat.Juga semuga panjang umur,sehat,bahagia hidup dalam iman dan taqwa sepjg hayat.Ameen.

Rahim said...

Dulu semasa Anwar menjawat jawatan TPM, saya amat sanjung dan kagum dengan kepetahan dia bercakap, masa tu dia gandingan yang mantap bersama Tun dan semasa beliau dilucutkan jawatan dan ditangkap, banyak rakan termasuk saya bingung dan benci dengan tindak tanduk yang dilihat berat sebelah.

Mulanya tidak boleh menerima yang Anwar Ibrahim melakukan perkara terkutuk iaitu meliwat dan mengadakan hubungan dengan isteri orang. Bagi saya sepatutnya seorang yang bertaraf jawatan Timbalan Perdana Menteri ditambah dengan kewarakan beliau tidak seharusnya melalukan perbuatan tersebut.

Dengan kejadian tersebut saya tercari-cari kebenaran pada masa itu tak silap 1998 pada masa Malaysia berada dalam kegawatan ekonomi yang perit, siapakan Anwar Ibrahim yang sebenarnya. Dengan tidak semena-mena bapa saya sakit dan perlukan khidmat doktor yang mana kami sekeluarga amat mengenali doktor yang telah lama merawat keluarga kami. Semasa saya mengambil beliau dari klinik dan memandu ke rumah saya, saya ada bertanyakan kepada beliau tentang Anwar Ibrahim dan beliau telah menceritakan perihal tentang aktiviti pelik beliau dari awal persekolahan menengah hingga ke tamat persekolahannya di salah satu sekolah yang established di Perak. Terkejut saya mendengar siapakah Anwar Ibrahim yang sebenarnya memandangkan beliau juga dari sekolah yang sama dan seangkatan dengan Anwar Ibrahim. Pada saya pandang tersebut merupakan pandangan peribadi beliau yang ikhlas.

Bermula dari situ saya mengumpulkan fakta-fakta tentang beliau dan bagaimana beliau telah memporak perandakan sistem ekonomi sehinggalah pada satu ketika Malaysia hampir tunduk dengan IMF sepertimana yang terjadi di Indonesia. Saya tidak terkejut apabila terdengar serta melihat watak2 lakonan beliau pada masa sekarang.

Bagi saya sebagai rakyat malaysia, sata berterimakasih kepada Tun Mahathir yang telah berjaya menyelamatkan Malaysia dari mainan hebat yang dimainkan oleh beliau dan puak2 dibelakang beliau pada masa itu.

Sebagai seorang Islam saya berdoa agar Allah sentiasa lindungi negara kita dari tingkah laku manusia yang bertopengkan syaitan. Doa yang sama saya pohon agar Anwar Ibrahim insaf dan sedar tentang perbuatan beliau dan pulang ke jalan yang benar. Masih ada ruang dan masa untuk beliau sedar dengan keizinan Allah. Untuk renungan kita semua dan sayangkanlah anak-anak dan generasi akan datang demi masa depan mereka. InsyaALLAh.

Anonymous said...

kesian tgk si bodoh yg tanya pasal kes rais dan bunuh altantuya. terlalu bodoh . kes rais bukan diri pemilik bandan yg menuduh, bloggers yg truduh , kemukan la saksi atau bukti kalau ada, terus kan.. ada ke?
si bodoh jugak tanya kes altantuya, bodoh harus tanya kalau anwar ada bukti , mahu ke anwar simpan bukti itu? sedang kan yg tak ada pun anwar ada kan , masa kan bukti altantuya anwar simpan? bodoh ke apa ni? patut le suka PAS dan pkr. org bodoh dan hati busuk mmg suka pas dan pkr. ntah kenapa , mmg selari dgn hati dan akal.

Anonymous said...

binatang mana yang suka copy paste tempek kat komen blogger. cam sial cakap pasal agama macam bapak kau yang punya.
Hapuskan politik bertopengkan agama! Anwar Omega adalah dajjal, PAS dan cina DAP yakjuj wa maajuj..

orange said...

entah pape...
apapun, sokong "sokong gelombang rakyat... biarlah orang lain nak mencarut, merapu, dll sampai hilang nilai bahasa dan islam dalam diri.
bagaimana ya mahu menyampaikan 'isi kebenaran' jika kulitnya adalah sumpah seranah dan caci maki??
sungguh tidak beradab.
bagi mengelakkan diri saya sendiri termenfitnah/termengadu-domba, maka saya serahkan saja kepada ALLAH yang Maha Mengetahui akan segala sesuatu. tidak mahu saya memanjang-manjangkan perkara yang tidak tentu benar/salahnya...
wallahu'alam.

Anonymous said...

bg aku allah swt dah kabulkan apa yg diminta dlm solat hajat besar besaran yg dilakukan pas sendiri , tp kebenaran tu ditolak mentah mentah , jgn sedih ttg sikap mereka ni , kaum yahudi jugak pernah buat perkara yg sama dekat nabi junjungan kita , bila ditunjuk kebenaran ttp menolak .
lihat sajalah kes budak 7 thn yg mati kena belasah oleh seorang "start" bukan ustaz ye , di sekolah pembangkang , penyokong mereka tergamak kata , budak tu mati dah takdir , klu hidup mungkin jadi perasuah semua , sambil mempertahankan perbuatan kawan mereka ni , malah timbulkan khabar angin kononnya tiada bukti pelajar tu dibelasah , malah mendakwa gmbr budak dgn kesan lebam tu diada adakan sahaja.
kesimpulannya jgn kisah sgt gol ni , dan jgn hairan klu dikatakan suatau hr nnti , anwar ni iman mahdi pulak.

Anonymous said...

Sokong Gelombang Rakyat says: Perhatikan sikap dan pendirian Rasulullah s.a.w. apabila seorang wanita datang menemui baginda minta dikenakan hukum rejam kerana berzina. Didorong oleh rasa menyesal yang mendalam, wanita berkenaan mahu dan reda dikenakan hukuman mati.

Harap sdr Sokong Gelombang Rakyat tahu faham dan tahu membezakn hukum hudud zaman Nabi dengan hukum takzir di negara kita sekarang.Hukuman hudud diselesaikan dgn kaedah hudud. sementara hukum takzir berbeza kaedahnya.
Sila belajar lagi..
Apakah sdr mahu berketuakan orang yang sudah rosak akhlak dan siasah politiknya.
kalau sdr mahu tak apa, tapi kami TIDAK MAHU.

Anonymous said...

Bagi yang tahu berfikir dan mahu berfikir..beberapa isu ini sudah cukup

1. DNA..Kalau tak buat kenapa takut nak bagi
2.Jam Omega..Kalau ada tunjuk jer lah
3.Altantuya..Pembunuh sudah dijatuhkan hukuman..kalau diupah atau diarah oleh sesiapa mesti terdedah..takkan sanggup mati
4.semua isu dari kalangan orang yg dekat dan rapat dengan ANUwar..
5.Semua kes penting mahu suruhanjaya diraja..tapi kes video sex tak mahu pulak

Orang orang yang tahu berfikir dan telah berfikir

1. Chandra muzafar
2. Ezam
3. Nalla
4. Ruslan kasim
5. Zainur Zakaria
6. Zahid hamidi
7. Yb Zul
8. Yb zahrain bla bla bla..banyak lagi..letih nak tulis

Orang yang tak pernah nak berfikir..taksub..bodoh sombong..ego..ceridik tok leh nok tupe..bodo tok leh nok ajar

1. penyokong pkr
2.penyokong pas

Orang yang mendapat faedah

1. DApiG/ komunis/benci melayu/benci islam
2. Musuh musuh negara

Oarang yang rugi

1. kita semua

Powered by Blogger.