Apr 16, 2011

MENANG 2/3.. ANWAR HADIAHKAN BARU BIAN JAM OMEGA!!





MENGEJUTKAN!! Akan tetapi kemenangan ini adalah kemenangan penentu masa depan Sarawak sekali lagi, di bawah pemerintahan Pehin Seri Taib Mahmud. Dengan keputusan rasmi 55 Kerusi DUN, dan rampasan kuasa sebanyak 16 kerusi DUN dari pihak Pembangkang, ternyata Baru Bian kesunyian kerana PKR hanya memperolehi 3 kerusi DUN. Adakah DAP sanggup merelakan diri membenarkan Baru Bian untuk memegang jawatan KETUA PEMBANGKANG!!?


6 comments:

Anonymous said...

I dont care a DAMN what he will be...he and ANU can go the HELL..

Anonymous said...

Setakat PKR menang 3kerusi nak jd ketua pembangkang rasanya mmg DAP jilat bontot anwar la padahal mereka yang paling banyak kerusi

Anonymous said...

winning with that kind of majority... there's nothing to be proud of... come another 5 yrs ppl will realize he's just a bunch of 'kaki tabur janji'... history speaks
to those who had voted for him... congrates... within 5 yrs hopefully u won't end up like penangite... :)

Anonymous said...

Semua tu boleh terjadi bro, bukankah PR satu parti yg terlalu demokrasi... DEMOKRASI TERPIMPIN tahap OMEGA.

Kah kah kah kah kah...

anti dap said...

jadi ketua bangkangpun jadi la. nak jadi ketua menteri dah kempunan.

macam nuar jgk, jadi la jd ketua pembangkang barua dap, nak jd pm kat sungai buluh bolah la

Anonymous said...

aku rasa dia tak berangan pun utk menang sebenonya... dia ckp je over berdegar2 tp dlm hati dh separuh jiwa x letak harapan... tup tup eh eh TERMENANG pulak... dgn majoriti tipis pulak tu... mlm ni aku gerenti dia x dpt lena tidur... bkn sb menang majoriti tipis tapi sb gelabah ayam sb lepas ni drp tak payah nk fikir jaga kebajikan rakyat aik dah TERJEBAK la pulak kena jaga... 'bukan asalnya aku patut kalah ke?' kesian... penah salah tak menang pun salah hahaha... Ketua pulak dah blah pi US...pi mintak tulun dgn org sinun kut... TERKONTANG kantinglah tinggal pengikut... apa punya ketua la weii...

Powered by Blogger.