Apr 7, 2011

SKANDAL ROSMAH & DEEPAK!!?.. BODOH!!





Kisah hubungan Datin Seri Rosmah Mansor dan Usahawan Korporat bernama Deepak Jaikishan pula dijadikan mainan politik puak totok2 Anwar bagi menutup kesalahan dan kegersangan Anwar di dalam Video Seks tersebut. Kenapa pula mengheret nama wanita ini? Ternyata Anwar bukan sahaja takut pada Perdana Menteri, malah isteri PM juga menjadi sasaran musuh politik beliau. Apa lagi yang hendak direka2 cerita mengenai hubungan Datin Seri Rosmah? Buktinya tiada, dicerita ke seluruh Negara seolah2 ianya benar. Sama sahaja dengan insiden Datuk Seri Najib dengan kes Altantulya. Tiada bukti. Kes telahpun selesai. Namun, ianya tetap disebut dan dijadikan bahan kempen Anwar di serata dunia. Pelik? Anwar masih bebas berkeliaran dan melakukan apa sahaja tanpa sebarang masalah mahupun sekatan. Walaupun bukti kegiatan seks Anwar terlah disebar di seluruh masyarakat melalui Youtube, bukan sahaja Anwar tidak disoalsiasat, individu yang menyebarkan video tersebut pula diburu. Kini fitnah terhadap Rosmah pula. Tidak perlukan apa2 bukti. Kerana ianya rekaan semata2. Kenapa perlu takut menyoalsiasat mahupun menahan individu bernama Anwar? Siapa manusia ini yang diberi keistimewaan luar biasa dari pihak yang sepatutnya bertanggungjawab menyiasat beliau? TANGKAP ANWAR!!! SIASAT DAKWAAN DAN FITNAH INI DARI MULUT SYAITAN BERNAMA ANWAR IBRAHIM!! BAPA PORNOGRAFI MALAYSIA!!



8 comments:

Anonymous said...

naper la kebal sgt si bebal tu???? senang2 je menjatuhkan maruah rakyat malaysia dgn seks melampau dia tu. tolong la kerajaan & pihak berkuasa malaysia ambil tindakan segera. selamatkan maruah malaysia yang punah ranah ni...!!!!

Anonymous said...

pegi la survey kat jemaah-jemaah masjid..berapa ramai yang pecaya fitnah melampau korang tu..kebanyakan yg mengomen dlm blog ni,tak tau solat pun ada..bukan ahli masjid..mcmna nk tau hukum.

maddoc said...

anon.3.22pm....

anuar ibrahim tu pernah mengimamkan solat, hadis ni cair dari mulut dia, habis bontot, cipap orang dibalun nya...apa pula hukum nya....jgn jadi beballl,

jangan buat kerja ALLAH.....kita hamba nya.....

wallahualam...

Anonymous said...

kes altantuya nampak je selesai, soal pokoknya apa motif dia dibunuh oleh kedua mamat polis tu. tak kan kerana menjerit depan rumah razak baginda kena bunuh. merekakan polis takkan tak tahu undang2, kecuali dijanjikan kekebalan, apa2pun apa MOTIF ,itu soalan besarnya

Anonymous said...

Kan Deepak dah panggil press conference dan mengaku Rosmah tu macam "kakak" dia. Apa??? Kau budak Umno bolih mengaku ke Rosmah tu macam kakak kau.

Kau pun bodoh..tak reti bahasa "kakak" yg diucapkan olih Deepak...kan bagitu intim.

Anonymous said...

tengok watak & gayahidup ros & keluarga kaum bangsawan jib tu..... apa2 skandal boleh jadi ..........

tapi para spin doctor najubur tetap menganggap macam dewa ... money is the king... oooop no no la.. for umno fanatics, money is god!

Anonymous said...

laaaa....zaman skrg ni main cakap2 je org tak peduli dah.org nak BUKTI.itu je
yg terang2 dah ada video pun msh ada yg menafikan.inikan pulak setakat cakap2 je.bukan fitnah ke tu? mana 4 saksi? mana tutup aib orang?
2x5 jugak la blogger propembangkang dgn blogger prokerajaan

Anonymous said...

zaman sekarang, khusus juak2 upahan UMNO mana perlu bukti, atau fakta ... yang perlu adalah WANG PANAS dan HABUAN DIRI dari UBN political masters/proxy/ cronies ... kahkahkahkaahkah..

selagi rakyat dok pangkah undi UMNO/BN, selagi itulah amalan/ budaya/ mainan politik Malaysia ikut acuan UMNO/BN yang ganas lagi jijik ni....

maka seluruh rakyat perlu UBAH.. tubuh kerajaan baru tanpa UMNO/ BN! Malaysia Sejahtera, insyaAllah!

Powered by Blogger.