Apr 30, 2011

SHAMSUL KETOT B'SUBAHAT SEBAR VIDEO SEKS ANWAR??





Khusyuk ke tertidur?? KETUA AMK PUSAT, SHAMSUL KETOT beriya2 buat kecoh di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul petang tadi. Ingat Masjid tu tempat Wresling ke? Jelas kelihatan Anwar semakin terdesak menggunakan 'khidmat' Shamsul di saat2 akhir setelah ramai di kalangan totok2 lama Anwar semakin ragu2 dgn moral beliau.. Shamsul Iskandar yg sebelum ini dalam senarai yang bakal disingkirkan dari jawatan Ketua AMK namun akhirnya dipilih semula bagi memastikan Cikgu Bad tidak mengambilalih jawatan tersebut. Ingat Shamsul.. Kau selepas ini akan dicantas.. Tak payahlah bersusah payah membela Anwar.. Kau bukan dalam senarai Pemimpin Masa depan pilihan Anwar..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


5 comments:

Anonymous said...

Awat yang hampa buat perangai huduh sangat dalam Mesjid tu,hampa besa ke masuk Mesjid dan hampa tau ke adap tertib dalam Mesjid macam mana? Malu sungguh sungguh dgn perangai hampa.Hampa dok nak halang dato eskay tu buat apa,biar pi dekat dia la kalau dia tak betui dia tanggung la, yang hampa sakit kat mana.

Anonymous said...

ingat masjid tempat buat sumpah laknat?

Anonymous said...

Silap-silap... Eskay dah melakukan satu kesilapan, kalau bersumpah pun jangan lah jadikan video ke 2 yg ada tarikh tu sebagai alibi dengan bagitahu tarikh 21 Feb tu... silap ni! Sebab sekali dapat dibuktikan yang tarikh pada video tu di render, apa nak jadik? memang kantol... Sbb memang tarikh dan masa pada video tu dah di render dah! Tapi buat tak teliti, sikit hari lagi meletuop lah isu ni... kita tunggu dan lihat ajer la

Reza aljunaid Post said...

eskay sudah sahut cabaran sumpah lahanat. mudah aje. kalu kita yakin dengan Allah SWT. yang bersifat maha adil. kenapa anwar kecut perut. berat sangat lidah nak sumpah lahanat. itu tandanya memang anwar salahlah tu. ingat nabi Muhammad pernah kata. Islam itu mudah. jangan payahkan. akan kalahlah golongan yang meberikan imej Islam itu payah...quran dan hadis.

Anonymous said...

Celaka!Celaka!Celaka
Doa Tok Guru Celaka

Powered by Blogger.