Apr 13, 2011

SEKS SUNDAL KIT SIANG DAN MUMMY FOO!!?





MUMMY FOO.. Nama yg mungkin tidak popular di kalangan masyarakat Malaysia. Namun tidak bagi golongan politik terutamanya DAP. Mummy Foo seringkali dikaitkan dgn Penasihat DAP, Lim Kit Siang. Skandal yg akan mengejutkan rakyat Malaysia terutamanya di kalangan peminat totok bekas Ketua Pembangkang ini. Kit Siang telah diperakui beberapa Pemimpin DAP telah menjalin hubungan sulit bersama Mummy Foo. Namun, tindakan Kit Siang yg semakin tidak t'kawal menyebabkan ramai di kalangan orang2 kanan beliau naik berang dan mengugut utk mendedahkan Kisah skandal Kit Siang dan Mummy Foo, salah seorang staf Pejabat DAP Petaling Jaya. Adakah benar skandal ini wujud? Kit Siang dilihat lebih hebat dari Anwar Ibrahim..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

9 comments:

Uncle Foo said...

Mummy Foo tu mak hang. Eloklah dia kangkang kat cina Lim. Aiskrim sama Lim.

Anonymous said...

Kata Tok Det "Pemimpin mesti nampak bersih". Kalau ada sisi gelap pun pandai pandai lah cover..manusia mana tiada dosa..

Sokong Gelombang Rakyat said...

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous said...

Minda melayu UMNO Apco..blogger ke, wartawan ke, penulis ke, penceramah ke,...
tak ada modal lain.... telah dicandukan dengan ... ketagihan politik jalang, lucah, luncai & lanun … akhirnya 1Malay SiaL, LuCAh, LunCai , LaNun, ... takdak cerita lain sejak 1998...


ISU2 PENTING BAGI NEGARA & RAKYAT... seperti
kadar INFLASI, harga barangan naik, kos hidup rakyat yg meningkat,
48 tahun rakyat Sarawak masih dibelenggu KEMISKINAN,
kadar PENGGANGGURAN,
kadar JENAYAH,
pembanjiran boroh asing,
kadar RASUAH & integriti,
ahli politik pemerintah pengaliran keluar wang, pembaziran kerajaan,
penyelewengan, salahguna kuasa & kelembapan jentera kerajaan,
penipuan pemaju & kontarktor politik
BUTA AGAMA, maksiat, syirik dan murtad,
DADAH, arak, judi, zina, sumbang mahram, buang anak,
dll tiadalah ditanya/ atau dibincang oleh wartawan lucah & luncai ni.... sebab tu negara semakin hanyut...

bagi UMNO Apco yg penting fitnah anwar & nik aziz saja....

Apakah UMNO masih anggap rakyat semuanya bodoh/ pandir dan boleh diperbodohkan sepanjang masa?...

“Si Luncai UBN terjun dengan labu-labunya….”
“Biarkan!… Biarkan! … Biarkan!” …………………….

Anonymous said...

Senyum dan gigi mummy FOO macam LKS... Sah lak kes ni betul.. tapi apa nak heran memang banyak org cina yang kaya raya macam LKS ni ada perempuan simpanan.. apa boleh buat, hanya boleh kahwin satu...

Anonymous said...

Sokong Gelombang Rakyat (SGR) tak payah lah nak cerita pasal survival dan kepentingan orang melayu yang lebih mendesak.. mungkin SGR ni pun sebenarnya bukan orang melayu.. hanya bertopeng melayu untuk pengaruh org melayu sahaja.. Memang betul survival dan kepentingan orang melayu sekarang ni telah tercabar.. ini semua adalah kerana PR..

Puak PR terutamanya DAP memang secara subtle telah mencabar hak org melayu dari dulu lagi.. ini bukan perkara baru, dah lama di perjuang kan oleh DAP, tapi tak boleh terang terang sebab mencabar hak org melayu, nanti kena tangkap.. tetapi dengan adanya PR, mereka gunakan org melayu untuk mencabar hak melayu sendiri.. Org melayu yang di gunakan ini pula bukan bodoh belaka, tapi kerana hendak kan kuasa sanggup menjual bangsa dan agama.. Jadi janganlah melayu jadi bodoh nak kan PR yang kita tahu akan terus menghakis hak org melayu dan bumiputra secara perlahan lahan..

Mengenai akhlak pemimpin, bukan sahaja org UMNO yang hendak kan pemimpin yang baik belaka.. Saya rasa semua orang termasuk bukan islam yang menyokong dan tidak menyokong kerajaan pun hendak kan pemimpin yang baik akhlak nya.. Tak percaya pergilah tanya semua org termasuklah pemimpin PAS sendiri..

Kalau kita tengok kat negara barat pun mereka amat pentingkan akhlak pemimpin nya.. kita tengok Amerika di mana Bill Clinton jatuh kerana perilaku seks nya.. Tak ada pun dia minta empat saksi dan sbgnya.. Kenapa Bill Clinton jatuh, bukan sebab dia tak nak jadi presiden lagi, tapi dia tahu kalau dia tak turun, maka parti dia akan tewas kerana sikap dia itu..

Di Malaysia, ceritanya terbalik.. pemimpin dan parti sekutunya akan sekeras-kerasnya mempertahankan pemimpin Nya itu walaupun jika ia didapati bersalah, bukan sebab apa, kalau tiada pemimpin ini, maka tiadalah PR.. Tiada PR, maka DAP akan ke takuk lama, hanya berani mencabar hak melayu secara subtle sahaja.. Jadi kenapa orang melayu hendak menyokong PR ni..

Anonymous said...

Cerita liwat dan video seks ni bukan fitnah mulut semata mata.. kes ni dah di siasat dan di bawa ke mahkamah.. biarlah diaorg siasat dan buat keputusan berdasakan evidence yang ada.. Biarlah pihak hakim Yang Arif buat keputusan berdasarkan bukti 'prima facie' yang ada.. Samada Anwar didapati bersalah atau tidak, kita tunggu aje.. kalau Karpal Singh pun tak boleh defend anwar dengan segala bukti yang ada, di harap SGR dapat mewakili anwar dalam mahkahmah.. jangan pandai cakap sahaja..

Walaubagaimana pun kita memang tahu bahawa pihak penyokong PR ni memang tidak akan menerima keputusan ini jika anwar di dapati bersalah.. dengan kata lain keputusan telah di buat oleh mereka bahawa anwar memang tidak bersalah, berdasarkan bukti 'prima facie' yang tidak dapat di sangkal kan lagi yang terdapat di ceramah ceramah politik PR..

Tidak kah mereka tahu orang bukan islam pun hendak tahu, dan ada hak untuk tahu, samada perkara ini betul atau tidak.. bagi mereka, mereka tak kisah ada empat org atau tidak... mereka lebih kepada undang undang sivil yang berdasarkan bukti bukti teknikal yang ada dan bukan mengikut undang undang syariah..

Tidak pernah pula kedengaran penyokong Umno dan BN cakap yang PR tak boleh dedahkan tentang keburukkan pemimpin nya.. Kalau ada bukti teknikal yang sahih (dan bukan fitnah dari andaian sahaja), kita pun memang nak tahu yang mana yang baik dan tak baik akhlak nya.. Jadi boleh lah kita buat pilihan yang betul di masa depan..

Tapi mana ada pemimpin PAS dll yang tak nak cerita pasal keburukkan pemimpin dalam Umno dan BN.. Jika ada pasti dah ada dalam ceramah politik mereka.. Jadi tak payah lah nak pertahankan PAS dll yang konon nya mereka ni semua baik baik dan tak pernah nak mengaibkan pemimpin UMNO/BN.. Tak percaya tanya Mat Sabu tu..

Pada anom pula, isu isu tu memanglah isu penting bagi sesebuah negara, bukan khusus kepada negara malaysia sahaja.. Memang kerajaan ambil berat tentang isu itu.. tapi sampai bila pun rakyat yang berotak pembangkan tak akan dapat menerimanya, sebaliknya isu isu ni akan terus di jadikan isu politik.. tengok negara kita sebagai negara islam jika di bandingkan dengan negara islam di timur tengah.. tak bersyukur ke kita.. tengok apa Hilary clinton cakap pasal negara kita pada hari ini..

Kita ingat kalau PAS memerintah lah maka jadi lah kita macam negara Islam timur tengah.. kalau DAP dan PKR pula, maka habislah tergadai hak hak melayu.. jadi pikirlah masak masak siapa yang boleh melindungi hak melayu..

Akhirnya, kita menyeru semua rakyat islam malaysia supaya menggunakn pemikiran yang ada untuk berfikir sejenak.. siapa yang akan untung kalau PR memerintah..

Anonymous said...

Pihak PR memang akan gunakan rakyat untuk menentang sebarang keputusan mahkahmah jika ianya tidak menyebelahi mereka.. Ini kerana jika mereka menyoal keputusan mahkahmah maka mereka akan dicop sebagai tidak menghormati mahkahmah dan boleh di sabitkan dengan kesalahan.. Oleh itu jangan lah di perbodohkan oleh pemimpin pemimpin sebegini..

Anonymous said...

Macam bunyi profesor undang-undang terkenal, Aziz Bari,melatah mempertahankan al-Juburi! Janganlah pesongkan isu al-Juburi ini. Al-Juburi ni jelas tidak bermaruah dan sangat rakus.

Powered by Blogger.