Apr 30, 2011

SANGAP LAYAN CHINA DOLL.. ANWAR AJAK ESKAY BERDAMAI!!





"Saya tidak kenal dia. UMNO telah mengupah dia untuk merancang konspirasi ini". Dasar Penipu dan terus menipu. Tipu pada rakyat. Tipu pada sahabat. Tipu pada semua. Gambar ini jelas menceritakan segala2 nya keakraban watak utama Video Seks paling panas abad ini bernama Anwar Ibrahim. Melayu CinDia menemui gambar ini dalam paparan khas di Laman Portal Perak Today. Adakah Wan Azizah juga akan membuat sidang akhbar menegaskan gambar ini bukan Anwar? Jika sebelum ini terdengar jeritan Wan Azizah dengan tegas mendakwa "It's not Anwar in that Video." Adakah selepas ini akan terdengar jeritan isteri Anwar ini sekali lagi? "It's not Anwar in that picture?" Jika ini juga jeritan batin Kak Wan, benarlah dakwaan beberapa pihak yang mendakwa isteri bekas Timbalan Perdana Menteri itu semakin tidak siuman akibat tekanan terhadap suaminya yang tidak berkesudahan.



Anwar pada sidang media selepas tersiarnya Video Seks Part 2 yang lalu berang dengan wartawan yang tidak putus2 mengajukan soalan berkenaan hubungan beliau bersama Datuk Eskay. Anwar telah menafikan sekeras2 nya dan menggelar kesemua wartawan yang hadir sebagai Media Perkakas UMNO.

Malah, amukan Anwar itu disusuli dengan tindakan tidak profesional beliau menepis mikrofon milik TV3. Tindakan beliau yang panik dan beremosi itu bukan sahaja telah menyiakan status persahabatan yang akrab bersama Datuk Eskay sebelum ini, malah jawatan telahpun diberikan. ANWAR MERUPAKAN INDIVIDU DI DALAM VIDEO SEKS TERSEBUT.


8 comments:

Anonymous said...

celaka, sial si babi ni..pasal video lucah dia sekarang semua lelaki yg main acuh tak acuh dgn isteri dirumah dan mula gabra..pasal kalau main betina sial kat luar boleh tonggang terbalik dan lama..sial Anwar..aku jeles jugak ni!!!

Anonymous said...

Memang betul gambar tu supeprimpose dibuat oleh puak UMNO. Bile pulak pakcik anwar pakai cermin mata, bukankah dia manusia perfect, mata dia pun bukannye rabun sampai tak tahu nk bezakan China Doll ngan Kak Jijah.

Cuma dalam video yg pakcik anwar sangkakan Jijah tu dia rasa burit 'Jijah Doll' tu masih ketat lagi, kalau lubang Jijah yg ori dah barai dan bertulang je. Dah loose beb!!! Hehe

tamimi's theory said...

Hulu Selangor 30/04/2011 ,Tindakan Biadap wartawan Tv3 Malaysia berulang kali menanyakan berkaitan isu DNA kepda Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini mengundang padah apabila dia dilempang oleh mantan timbalan perdana menteri Malaysia .Apabila dtemuabual wartawan malang ini , adakah dia akan membuat laporan polis,dia mengaku salah tidak menjaga etika keprofessionalism kewarta... baca artikel penuh

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/anwar-berang-tampar-wartawan-tv3.html

don juan said...

Akrabnya..! [ Link Sini ]

tamimi's theory said...

Hulu Selangor 30/04/2011 ,Tindakan Biadap wartawan Tv3 Malaysia berulang kali menanyakan berkaitan isu DNA kepda Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini mengundang padah apabila dia dilempang oleh mantan timbalan perdana menteri Malaysia .Apabila dtemuabual wartawan malang ini , adakah dia akan membuat laporan polis,dia mengaku salah tidak menjaga etika keprofessionalism kewarta... baca artikel penuh

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/anwar-berang-tampar-wartawan-tv3.html

tamimi's theory said...

Hulu Selangor 30/04/2011 ,Tindakan Biadap wartawan Tv3 Malaysia berulang kali menanyakan berkaitan isu DNA kepda Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini mengundang padah apabila dia dilempang oleh mantan timbalan perdana menteri Malaysia .Apabila dtemuabual wartawan malang ini , adakah dia akan membuat laporan polis,dia mengaku salah tidak menjaga etika keprofessionalism kewarta... baca artikel penuh

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/anwar-berang-tampar-wartawan-tv3.html

Anonymous said...

ini bukan anwar, ini orang umno yang telah dibedah plastic menyerupai anwar ni.............kata zizah yg kawin lari dgn anwar ke siam........orang pematang pauh tahu cerita sebenar cecita cecita...

Anonymous said...

Yang bagi penampar kat wartawan tu bukannya anwar tetapi syaitan dan iblis yang menjelma jadi anwar. anwar tu bersih dan dah disenarai ahli syurga oleh wali terompah. mani anwar yang ada dalam dubur saipul tu air mani suci sesuci wali terompah. mani yang ada dalam dubur cain doll itupun dari jenis air mani penghuni syurga jenama pas.

Powered by Blogger.