Apr 15, 2011

RPK DAKWA ANWAR PERNAH JUMPA ANTALTUYA!!?





RAJA PETRA KAMARUDDIN sekali lagi membongkar bahawa Anwar Ibrahim bukan sahaja berniat untuk 'membunuh' DS Najib melalui kes Antaltuya, malah juga sengaja menggamat kestabilan Negara dengan menipu kesemua rakyat Malaysia melalui perancangan rampasan kuasa pada 16 Septemter 2008. Ianya sengaja direka bagi meningkatkan memontum sokongan rakyat Malaysia terhadap beliau selain mencapai kemenangan lebih besar di Parlimen Permatang Pauh. Kenyataan terbaru RPK ini amat mengejutkan ramai pihak dan ternyata ianya 1 lagi penipuan besar yang mampu menggugat ekonomi dan politik tanah air. Tindakan ini dirancang dan beliau antara individu yang ditugaskan Anwar untuk mempergiat sebaran dan keyakinan melalui artikel2 di blog beliau. RPK menggesa kesemua rakyat Malaysia agar menolak politik Anwar yang kini semakin terbukti hilang kawalan akibat impian beliau menawan Kerajaan tidak mencapai kejayaan. Anwar juga didakwa akan melakukan apa jua cara bagi menutup kesalahan dan skandal yang beliau telah lakukan semenjak memegang jawatan di dalam Kerajaan.


7 comments:

melayu bangkit said...

kami memerlukan bantuaan anda untuk mempromosikan blog baru kami yg setahun jagung.. bantuan anda amatlah kami hargai.. terima kasih..

kempen perut itu buncit...
http://melayuseberang.blogspot.com/2011/04/kempen-pegang-perut-anuwar.html

semoga perjuangan kita diredai nya

Anonymous said...

salam.....

kalau di amati tajuk besar diatas
bagi kaki spin...pertanyaan ini
mungkin akan muncul?

Apakah kaitan antaltuya,anwar,2 tertuduh yg meletupkan mendiang dan
kolonel yg di sebut RPK itu?

apakah pembunuhan mendiang itu
maka difitnah terhadap PM ada kaitan
dengan pembunuhan yg dirancang?

Anonymous said...

rakyat yang sedar tidak terkejut apa yang telah dilakukan anwar. dia memang pengkianat bangsa dan negara. cuma kerajaan perlu berhati-hati supaya tidak ada campur tangan dari negara asing dalam kemelut politik di negara.maklumkanlah pembohongan anwar bukan peringkat nasional sahaja tetapi dah peringkat global.

Anonymous said...

Gamaknya Anwar bangsat hyenas tu yg bom kan Altantuya, mungkin Anwar pernah main se"round" dua dgn wanita mangolia, dan mungkin maksud wanita itu Anwar tetapi sebelum ianya berlaku ANwar lebih bijak menuduh orang lain punya kerja...

abidin tawau said...

bro, linkan blog aku http://abidintawau.blogspot.com/ tq

Anonymous said...

bro.. tajuk gempak, isi lain
apa nie?? Potong stim baca la bro..
Tajuk tu bior ler kene ngan isinya..
aduyai...:(

Anonymous said...

[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
Det alltid ingen bör försöka lämna du ll tjäna miljoner, eftersom distinkta möjlighet knackar rätt med din huvudsakliga dörrar , dessutom väntar själva varmt mottagande som du tjänar vår väg på större vinster.
,[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
 Just njuta 1 stor sällskaplig test, den igen kan möjligen trycka begränsningar, som utgör hur principer som förstår conitinues längs men också inrätta en viss algoritmer som kan variabler oväntade igår.
http://www.canadagoosejackorbilligt.com
 De flesta av de auditiva dyslektiker kan höra bokstaven eller kanske ett ord rörig som, och så kan inte för att verkligen upprepa något som kan dessa typer av produkter absolut hörde stund sedan. De flesta människor förknippar dyslexi med undersöker svårigheter.

Powered by Blogger.