Apr 16, 2011

PRU SARAWAK.. CALON PAS MENANG 2 KERUSI DUN!!?





Keputusan tidak rasmi menunjukkan PAS gagal merampas kerusi Beting Maro dari BN-PBB. Manakala di SEBUYAN, calon BN Julaihi Narawi mendahului dengan 2,387 undi. Calon PAS, Adam Ahid mendapat 841 undi manakala seorang calon Bebas hanya mendapat 54 undi.

N24 BETING MARO

PAS - 2,578 undi
BN - 3,014 undi
Majoriti - 436 undi
Undi rosak - 48

Sementara itu, Salah Seorang petugas PAS, Mohammad Izan Yaakob, telah meninggal dunia secara mengejut di bilik gerakan induk PAS, dekat Pusa di Beting Maro. Mohammad Izan Yaakob, telah meninggal dunia secara mengejut di bilik gerakan induk PAS, dekat Pusa di Beting Maro tengahari tadi. Kejadian itu berlaku ketika Mohammad Izan dari Machang, Kelantan, sedang berbual di bilik gerakan tersebut. Jenazah Allahyarham difahamkan akan diterbangkan ke Kelantan hari ini juga. Calon PAS yang sedang perjalanan dari rumah ibunya di Spaoh (kira-kira 30km) turut menziarahi jenazah Mohammad Izan.



6 comments:

Pengikut Nabi Muhamad said...

kalau petugas umno yang mati...macam2lah puak2 pas ni kata balasan dari Allah la ...apa lah...supaya nak buktikan mereka tu benar...tapi sekarang.....kita doakan jelah semoga roh dicucuri rahmat....doa Karpal, LKS, LGE boleh naik ke langit ke?

Anonymous said...

........sanggup arwah dari kelantan dengan mission yang arwah sendiri tak pasti
Al Fatihah

Anonymous said...

al-Fatihah..
penyokong2 bn tak pulak umpat cerca mengenai kematian ini. apa2 pun kita tetap saudara seagama.
seandainya bn yg kena ? boleh agak dah apa kata2 pembangkang..

Anonymous said...

Memang betul kalau orang BN apatah lagi UMNO yang meninggal dengan cara apa pun maka sudah tentu ini BALA dari Allah.

Hari itu helikopter terhempas pun mereka kata Allah nak sedarkan Mahyudin Yassin.

Tapi oleh kerana orang PAS yang mati maka matinya ini sudah tentu dikira dan difatwakan sebagai sahid. Tak percaya tunggulah harakah nanti.

Anonymous said...

Penganut tut tut mampus di Sarawak??? Kah kah kah kah.... padan dek muka kluarganye..

N.Ajis sempat bg pass masuk syurga pada tut tut tu x??

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

aku rasa kalau tak kerana adanya kerajaan yg ada skrg ni dgn izin Allah juga... jenazah si mati ni pun belum tentu dapat balik kampung halaman... syukurlah ada jugak kerajaan yg mereka hina ni yg dr zaman dulu dok sediakan kemudahan, sediakan kemudahan utk kapalterbang dan sbgnya utk kepentingan dan kelansungan hidup rakyat... if not sanggup ke nak berkayuh naik boat dr sarawak ke kelantan nun? ada akai pikirlah...

al-fatihah untuk si mati

Powered by Blogger.