Apr 17, 2011

PROJEK MEE SEGERA ANWAR DI SIBU!!





Dalam perjalanan pulang, Melayu CinDia terserempak papan tanda ini di Lapangan Terbang Sibu. Ternyata ini sahaja jasa Anwar pada rakyat Sibu. Merasmikan salah 1 projek yg tlh dilaksanakan Kerajaan BN.. Apa lagi jasa beliau? Perasmi sahaja. Buat mereka yg mengundi BN, Melayu CinDia mengucapkan SYABAS!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 comments:

Anonymous said...

Ingat ke nasi rupanya taik.
Ohhh Nuar Brahim

Anonymous said...

lepas ni hentikan peruntukan utk kawasan pembangkang...

terutamanya kawasan cina komunis yg tak reti mengenang jasa... ko siap la..

PAS pulak BODOH nak mampus kerana dipergunakan oleh PKR Juboq dan DAP Harbi..

tak sedar yg KAFIR HARBI ni nak kuasi negara

Anonymous said...

Zynga hack 2011
www.mediafire.com/?1fvgn3ntd1iqw24

Anonymous said...

"Insya'Allah Sarawak Tumbang" kata Wali Terompah Nik Aziz.

Mmg betul-betul terjadi rakyat Sarawak dah tumbangkan PAS dan PKR. Manakala DAPig menang kerana kerja kuat puak jubah dan kopiah hijau yang berhasrat nak menegakkan Islam Melalui DAPig di Sarawak. Lihatlah dunia Islam akan permainan politik Pas yang menjual maruah Islam dengan harga yang amat murah. Ya Allah !!! hancurkan Parti PAS sehancur-hancurnya kerana parti inilah telah melacurkan Islam dan menghina agamamu sehina-hinanya. Ampunkanlah Tok Guru Babuk yang sorang tu.

Anonymous said...

Kah kah kah kah... ingatkan rakyat biasa Malaysia je kene kencing ngan AnWAR OMEGA ni. Rupe2ye wartawan2 seluruh dunia pun dikencingnye hidup2!!!!!

Anwar berkata, beliau hanya bersedia untuk 'membincangkan' mengenai tuduhan dan dakwaan Raja Petra terhadapnya pada Ahad ini.

"Lusa boleh bincang tentang kepimpinan Anwar. Jangan benarkan sesiapa alih pandangan.

"Bukan saya nak elak, kalau nak bincang boleh, tapi 17 haribulan. Lepas itu boleh teruskan serangan terhadap Anwar," katanya sinis.


Kalau dah kaki kencing tu, dgn sape2 pun tetap dikencing oleh si Dajjal tahap OMEGA ni... yang masih percaya, penyokong yg suke hirup kencingan manusia keparat ni je

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Azmin buat kenyataan paling bodoh dalam twitter dia..

Bunyi macam PKR yang telah menang besar.. tak sedar ke yang menang besar dalam PR tu ialah DAP.. dilihat kawasan yang di menangi pun kita tahu DAP akan tetap menang walaupun bukan dalam PR.. ini kerana kawasan yang dimenangi semua kawasan cina.. tengok calon cina yang satu tahun jagung pun boleh kalahkan SUPP Chief.. dengan kata lain kalau letakkan babi pun dalam kawasan cina, pasti pembangkang menang.. org bukan undi calon tapi undi parti.. Eh, macam pernah dengar aje bunyi ni dalam BN pada SATU MASA DAHULU!!.. Kini ian berlaku dengan DAP, soalan nya bagaimana kita hendak terbalikkannya semula sekarang..

Kenyataannya semua perlu sedar yang org cina adalah di pihak pembangkang.. BN tak boleh buat apa apa untuk mendapatkan semula sokongan orang cina WALAUPUN selepas semua hak melayu yang terdapat dalam perlembagaan terhakis sedikit demi sedilkit .. Sebaliknya BN akan mendapat semula sokongan mereka jika mereka tertekan.. Ini hanya boleh berlaku jika parti dan orang melayu DALAM pembangkang terutamanya PAS keluar dan menyatakan tidak menyokong DAP dan PR lagi..

Kita pasti idea/cadangan ini bukan lah baru, dan memang ini juga yang difikirkan oleh pemimpin PAS yang sedikit masa dahulu ingin berkerjasama dengan UMNO.. Kita fikir inilah masa yang sesuai untuk tindakan yang betul diambil oleh pihak PAS demi menjaga kepentingan melayu yang semuanya beragama islam...

PS: Harap kerajaan BN tidak terus menjual hak melayu untuk mendapat sokongan cina.. percayalah BN tidak akan dapat balik sokongan cina dengan cara ini.. hanya orang melayu sahaja tak kira dari mana parti yang boleh bertindak untuk menjaga kepentingannya sendiri..

Anonymous said...

Kak Wan perlu letak jawatan sebagai presiden PKR kerana PKR tidak memberi impak di Sarawak seperti yang dijanjikan..

Anwar pula perlu melepaskan jawatan kepada DAP kerana DAP dilihat sebagai parti yang terus mendapat sokongon dalam PR dan bukannya PKR dan PAS..

Anonymous said...

Mana boleh DAP ambil alih tempat anwar.. tak ada ke org melayu lain dalam PKR yang layak jadi ketua umum PR.. kalau macam tu nanti kalau anwar kojol apa jadi kat orang melayu..

Anonymous said...

Bodoh betul.. ingat anwar masih nak menjaga org melayu ke.. semua hak melayu diberikan sebagai rasuah untuk dia ke putrajaya..

Anonymous said...

Sampai bila pun ketua umum PR tak akan diambil oleh DAP.. Bukan apa, nanti persepsi akan kata bahawa DAP akan jadi PM pula kalau PR ambil alih kuasa.. Ini semua mainan politik PR.. Yang kena tipu orang melayu yang sokong PR..

Memang tak ada pun org melayu yang layak jadi ketua umum PR dalam PKR ni..

Anonymous said...

Kita tunggu dan lihat keputusan liwat dan kes video anwar ni.. kita lihat samada anwar akan terus jadi ketua umum PR walaupun dalam penjara..

Tak ada ke peraturan dalam PR tu yang mensyaratkan pemimpin yang bersalah tak boleh pegang apa apa jawatan dalam parti.. kalau tak ada baguslah.. nampak sangat PR parti yang songsang..

Anonymous said...

percaya lah..
dap serta penyokong2nya akan hilang ego jika anwar si pemecahbelah melayu disingkirkan dan pas kembali menguatkan politik melayu Islam.
waktu itulah kaum cina akan akur dgn kekuatan politik melayu.

Powered by Blogger.