Apr 29, 2011

PENYOKONG ANWAR BUAT AKSI LUCAH DI DALAM MASJID!!





Situasi yang sempat dirakamkan wartawan jurugambar KL Pos yang turut membuat liputan secara langsung selepas Solat Jumaat mencerminkan budaya Penyokong-Penyokong Anwar yang bertindak liar demi mempertahankan Pemimpin mereka. Jemaah Masjid rata-rata terkejut dengan amukan penyokong-penyokong Anwar yang seolah-olah tidak terkawal dan seperti dirasuk syaitan. Mereka mendakwa ada sebilangan penyokong PKR yang menggunakan kata-kata kesat termasuklah mencarut di dalam rumah Allah tatkala tidak sampai 5 minit Solat Jumaat selesai.<


Mereka yang selama ini hanya mendapat maklumat perkembangan kes Video tersebut melalui Stesen Televisyen hari ini membuka mata. Ternyata apa yang digambarkan oleh media-media tempatan benar sama sekali. Mereka menasihatkan agar penyokong-penyokong Anwar tidak membuat sebarang kekacauan dan jejak ke Masjid ini kerana ternyata mereka begitu samseng dan tidak menghormati Rumah Allah.

Petang tadi berlaku kekecohan di kalangan penyokong-penyokong Anwar bertempat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul dan ianya bermula sejak jam satu petang menyebabkan pihak jemaah yang menunaikan Solat Jumaat di Masjid tersebut tidak selesa dengan mereka.

9 comments:

Anonymous said...

memang orang P.K.R ini kurang ajar sama mcm ketua mereka tu Si Anwar AlJuburi....Macam celaka,pengkhianat bangsa

Pemuda TG said...

kurang ajar ia puak pakatan haram tuh...

dzimba MMIM said...

itulah ajaran anwar yang paling baik untuk umat manusia yang bodoh

Anonymous said...

Mamat baju merah sawan selepas tengok video.

Anonymous said...

apa nak ditakutkan datuk t bersumpah...kalau dia memfitnah dah tentu allah akan turunkan bala....bersumpah dlm masjid smbil pegang kitab suci, ingat memain ke?..apa la punya bengap org2 yg terjerit2 dlm rumah allah tu....

Anonymous said...

Nasib baik penyokong Dato "T" takde berdepan dgn diorang kat situ. Tak tau la apa akan jadi kalau mereka berdepan. Saya rasa Dato "T" mengambil langkah bijak menangguhkan majlis lafaz sumpah itu.

Anonymous said...

apa tindakan jawi terhadap perbuatan mencemar masjid n menghina Islam ITU? aku sungguh rasa terhina. umat Islam perlu bertindak. mai kita ramai2 buat laporan polis terhadap kebiadapan samsul ketot @ katek agar tidak lagi mencemar kesucian agama Islam di bumi bertuah yg tercinta ini. ALLAH HUAKBAR..

Anonymous said...

aduhai...
depa mati2an kata itu bukan anwar,
tp apasal pulak pegi masjid buat kacau?
jika 100% yakin bukan anwar, buat tak tahu je la.
tapi bila dah melibatkan diri camni, nampak sgt amk pun yakin itu anwar..
silap besar amk kali ni..

Anonymous said...

amk itu jubur ketot

Powered by Blogger.