Apr 25, 2011

PEMILIHAN PAS.. NIZAR BONGKAR CAMPURTANGAN ANWAR!!?






BEKAS MENTERI BESAR PERAK, Nizar Jamaluddin mengakui terdapatnya Kumpulan Dalaman Sulit bagi menggulingkan Presiden PAS, Hadi Awang. Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Bukit Gantang ini mendakwa alasan yang digunakan bagi menjatuhkan Presiden Parti adalah bagi membuka ruang kepada Golongan Generasi Baru akibat kelembapan kepimpinan Hadi Awang. Namun, Nizar tidak menyebut antara Pemimpin2 PAS yang terlibat dalam kumpulan ini malah beliau sendiri tidak mengesahkan terlibat dalam menggulingkan Presiden. Nizar memberi jawapan 'PlaySafe' menghormati Hadi Awang yang lebih lama dalam barisan kepimpinan Parti dan dalam pada yang sama berkongsi idea dengan Pemimpin2 PAS yang lain tanpa mengambilkira mana2 puak yang dibentuk. Beliau juga bersedia untuk bertanding bagi jawatan Naib Presiden jika terdapat sokongan moral dari mana2 pihak. Sebelum ini terdapat beberapa Pemimpin Akar Umbi PAS mengesahkan Kumpulan yang dimaksudkan tersebut dari kalangan Pemimpin2 Pro Erdogan PAS dan Kumpulan ini ditubuhkan sekian lama oleh Anwar Ibrahim bagi memantapkan pengaruh politik Ketua Pembangkang itu.


1 comments:

NOK said...

Diantara pemimpin PR yg disayangi oleh DAP dalah Ir nizar...kerana 1.emak dia cina...dah tentu dia pandai cakap cina...
2.Nizar ni kalau mengutuk melayu...mak Datok bukan main lancang lagi..ada kawan aku pandai cakap cina dia keje bahagian SB..dia kata memang nizar kutuk habis org melayu, punya maka bederailah cina totok ni bertepuk tgn..Nizar puas...kata kawan aku kalau x ada undang2 dah lama dia tembak nizar ni on the spot...memang dia pengkhianat org melayu..mesti di cantas...
3.Program nak bagi tanah pada org cina telah di rancang exco tanah DAP....tapi tuhan maha adil....BN sempat ambil kuasa...kalau tidak habis le tanah k'jaan...program keje Nizar semua di rancang oleh DAP sehingga Nizar pergi bilik air pun ngeh, ngoh tahu berapa kali satu hari....Rakyat perak terutama org melayu fikir2kan lah apa akan jadi kalau PR memerentah perak sekali lagi...tepuk dada tanya selera...ingat zaman kominis berapa ramai org melayu kena bunuh termasuk datok saudara aku bernama anjang pendik kerana mempertahan kan hartanya...akibat dari pengkhianat bangsa mcm Nizar....

Powered by Blogger.