Apr 1, 2011

PELACUR CHINA AKUI BERSAMA ANWAR??





Rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang ketua pembangkang, telah disahkan ketulennya oleh pakar tempatan yang melakukan pemeriksaan terhadap video berkenaan, kata Ketua Polis Negara KPN) Tan Sri Ismail Omar. Beliau berkata siasatan kini dalam peringkat akhir oleh pasukan khas yang ditubuhkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman bagi menyiasat rakaman video seks berkenaan.




"Dengan ini diumumkan bahawa siasatan (video) kini di tahap terakhir...ini bermakna polis telah menerima laporan pakar mengenai kesahihan video itu. Dengan kata lain, rakaman itu adalah tulen," katanya pada sidang media tergempar di Pusat Latihan Polis (Pulapol) hari ini. Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.

Ismail berkata kertas siasatan berhubung kes itu akan dihantar ke Jabatan Peguam Negara dalam masa terdekat untuk tindakan selanjutnya. Katanya setakat ini seramai tiga individu telah ditahan, namun dilepaskan dengan jaminan polis. Beliau bagaimanapun enggan menjelaskan identiti ketiga-tiga individu tersebut namun memberitahu polis akan memanggil sesiapa sahaja yang boleh membantu siasatan berkaitan kes itu.

Mengenai perkembangan virus Adenovirus, Ismail berkata setakat ini hanya seorang pelatih Pulapol yang sedang menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL). "Pelatih wanita itu berada dalam keadaan tidak serius dan kini ditempatkan di wad biasa, manakala enam lagi menjalani pengasingan," katanya.

"Keadaan di Pulapol normal, tidak lama lagi latihan asas inspektor dan konstabel akan diteruskan. Saya telah meninjau langkah yang telah diambil oleh pihak komandan Pulapol untuk menentukan persekitaran di pusat itu adalah bersih," katanya. Justeru itu, beliau meminta pihak Pulapol supaya mengatur satu aktiviti gotong royong bagi meningkatkan tahap kebersihan di kawasan itu.

Setakat ini, seramai tiga pelatih pusat tersebut maut akibat virus itu dan yang terbaru membabitkan pelatih konstabel, Mohammad Siman, 23, yang meninggal dunia pada 11.30 malam, Rabu lalu, selepas menerima rawatan selama hampir sebulan di HKL.

Laporan Bernama

30 comments:

relevan said...

Kita tunggu dan lihat..

Anonymous said...

Pelacur cina hanya tahu bila ditanya...your No 1 in country..stomach...pot belly. Dia tak tahu nama Najib.

Anonymous said...

mana bukti pelacur tu mengaku??? fitnah tu bro...

Anonymous said...

orang yang bodoh macam anuar ja yang menolak dan terus berbohong macam anuar namapun dah ANU.....war

lari lah dari ANU...

Anonymous said...

korang tunggu pembalasan Allah. Jawab di sana nanti. korang ramai2 pikullah Anu si Nuar tu, nasib le korang...fitnah lg dan lg dan lg...hwa hwa hwa...sila lah, sila la..jangan malu2...

nonbal said...

Anon 1:02 am, saudara faham ka apa makna fitnah? fitnah ada dua mak sud, satu merupakan sebagai musibah dan satu lagi merupakan cerita bohong. Kalau dah ada depan mata, itu bukan fitnah namanya, mangkok. Umpama kalau kita tengok bola, contoh MU kalahkan Arsenal 2-0 didepan mata, kemudian kau katakan itu fitnah, maka otak kau dah senget barangkali.

nonbal said...

Anon 1:02 am, Tapi macam tajuk artikel ni kata "pelacur China akui bersama Anwar", ini adalah lebih kepada cubaan memfitnah. Sebenarnya tiada pengakuan, dan orang tau cerita itu jelas tiada bila dibuka, bukan pi cari mana-mana cina untuk mengaku, itu baru fitnah.
Alahhh macam Harakah tulis dulu muka depan akhbarnya "Anwar diracun", siap dgn tompokan darah lagi, tapi tiada apa-apa yang berlaku. Jadi kau nak kata itu bukan fitnah? tapi satu usaha murni atau jenis ibadat dalam islam oleh PAS?

Anonymous said...

Suruhanjaya Diraja perlu ditubuhkan kerana:
1. Mencari kebenaran dalam isu ini
2. Isu ini melibatkan kredibiliti
orang yang dicanangkan kononnya
sebagai bakal PM.Jadi, (bakal?)
pemimpin mesti bersih dan
dilihat bersih. Rakyat berhak
mendapat pemimpin yang bersih.
3. Beliau adalah Ketua Pembangkang
di Dewan rakyat
4. Pihak dituduh merupakan MP VVIP, bukan sebarangan orang atau
golongan marhaen sekaligus mengelakkan fitnah

Anonymous said...

apa kata orang-orang PR potong habis anwar punya lancau supaya dia tak buat maksiat lagi dimasa hadapan. baru dia boleh jadi pemimpin reformasi yang gemilang.

samadlelong said...

KALAU ORG2 PAKATAN MASIH SAYANG DENGAN AL JUBURI DEPA KENA POTONG LANCAU DIA SUPAYA DIA TAK BOLEH SONDOL DEPAN BELAKANG

seroja said...

sudahla sikit-sikit kita fitnah menfitnah, perlakuan seks yang mencemarkan maruah agama dan bangsa. Kalau dah Anwar ni jahat sangat apasal la korang tak langgar je ngan lori...terus mati kan senang. Ini, kalian fitnah dengan pelbagai tuduhan memalu dan meragukan...mungkin itu Anwar tetapi mengapa skrip yang olah nampak sangat menipu. Kalau betul-betul nak tangkap Anwar tak yah la curi-curi ambil video hitam putih...panggil je JAIS dan bawa sekali polis bertrak-trak seperti masa tangkap kes liwat si saiful tu...memang ngarut betul la Dato Kambing tu...itupun orang UMNO boleh caya...nak gelak sungguh. Tapi UMNO memang gitu...golongan inilah yang telah memusnah dan merosakkan negara dengan pelbagai skandal...perompakan wang rakyat melalui pelbagai projek gajah putih, mendera rakyat dengan kenaikan harga barang yang melambung....dan banyak lagi...so isu video tu sekadar nak tutup cerita kebodohan kerajaan Najib yang menjadikan rakyat makin seksa...dan sebab itulah Najib pun suka cakap pasal SEXS....

Anonymous said...

sori mencelah..sy terpanggil untuk mencelah tulisan saroja..

u aje la yang langgar..dok suruh org langgar wat pe???..

nak panggil jais ape nye benda berlaku kat thailand..benggap betul ko ni...sampai xtau cerita langsung terus nk hantar posting aje..klu membina xpe la..ini macam org xbaca surat khabar aje...

itu la baca haramkah ... sampai xbaca akhbar lain...
sori..

Anonymous said...

UMporNO bodoh. Itu amoi Siam lah. Nak cari pelacur tu kena pergi Bangkok lah. Video tu di shooting di sana. Dah terang label pada video tu ada alamat kat Bangkok. UMporNO buta mata hati. Jika wajah lelaki itu sah DSAI itu menunjukkan dia lelaki sejati dan macho. Bukan macam pemimpin no. 1 dan 2 UMporNO tu yg. dah layu tak bangun lagi dan tak macho lagi. Kalu bos2 UMporno tu macho dan lelaki tunjukkan videonya. Ada beranikah?

Ahmad Mohd said...

eh, ada lagi ke orang baca surat khabar?

jangan tipu said...

Bila polis dapat kesan pelacur cina ni. Polis kata belum lagi. mana satu betul. jangan tipu beb dosa 1 Malaysia. Takutlah pada Allah. Jangan fikir nak masu je. Kalau nak tahu tanya Datuk T(Tipu)

Anonymous said...

seroja tu nama orang zaman filem hitam putih dia tak berapa pandai baca rumi..so.. maafkan lah dia siankan...pompuan..lain kali kalau bengong tu.. dok masak nasi kat dapur je..la!!

Anonymous said...

mana akuannya ???? tema ngan si pelacur nih..tak berkenaan pun

Anonymous said...

Semua orang yang pos comment dalam blog ini bodoh2 belaka, termasuklah saya...he,he. Tak payah bagi pendapat, duduk diam lebih selamat...dosa pun tak dapat !

Anonymous said...

the title is: PELACUR CHINA AKUI BERSAMA ANWAR.


but the article is:
Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.

The title should be: Polis mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.

Anonymous said...

Baca BAB1 buku Terbaru Yg ditulis oleh ANUghairah tuhan bertajuk "A SODOMER In The House" diterbitkan oleh sg buloh publications;-" disebabkan keinginan meluap2 untuk meningkatkan economy Malaysia Dan mendahului najib,saya tersilap membawa masuk PELACUR bukannya PELABUR.......malu siot....

Anonymous said...

Pelacur cina tu bukan nak tunjuk diri takut kena kill....Anwar banyak duit dan dia tidak ada masalah untuk hapuskan bukti kannn FBI<CIA and Moses kawan dia...Shamsul Iskandar tu lagi sorang yang dok tolong order masa kat luaq negera....siapa tahu sebab kat luaq negara sana terutama barat bebas nak buat apa2 (kahwin sejenis pun diterima)

Anonymous said...

... saya bimbang DSAI akan bertukar jadi AIDS pula...!!

sail wakatobi belitung said...

rakyat malaysia tak menghargai pahlawannya....!!!

Anonymous said...

kesian pd melayu umno hanya tau baca surat khabar je,mcm katak bawah tempurong dan mcm lembu dicucuk hidung...

Anonymous said...

kepada penyokong PKR& PAS yg burok rupa dan Bodoh..

Berkenaan 4 saksi perlu dibawa utk mengesahkan kejadian zina..

Utk pengetahuan totok PKR&PAS yg burok rupa dan bodoh. Bagi sesiapa yg melihat video rakaman zina bukankah merupakan saksi di atas kejadian itu.. Ini telah menunjukkan saksi bagi rakaman video itu sendiri telah melebihi 4 org saksi adakah itu tidak relevan.. Cuma golongan penyembah syaitan shj yg meraguinya.. Anwar menganjurkan bersih supaya menafikan rakaman video itu telah melebihi daripada 4 org saksi sebenarnya.. Fikir2kan lah.. Anwar & co Jgn dok putar lg. ALLAH lg maha mengetahui..

Anonymous said...

ingatlah wahai umat Islam!...sesiapa yg tidak mentaati pemerintah bermakna dia juga tidak mentaati Allah!...kita kenalah sentiasa taat kepada kerajaan dan Insyallah anak dan keluarga kita akan diberi rahmat n kebahagiaan oleh Allah Subhanahuwataala ...Syukur n terima kasih Kerajaan Malaysia di bawah BN!

Anonymous said...

NIK AZIZ-MENCARUT

ANUAR - BARUAL

ORANG PAS said...

NIK AZIZ KATA YANG HARAM AKAN JADI HALAL SEKIRANYA PAS YANG BUAT.

Anonymous said...

Sempena menyambut bulan puasa Ramadan al mubarak ini ana ingin selitkan sebuah hadis riwayat al-Hakim berbunyi:'Takutlah kamu akan Allah, sembhyanglah 5 waktu, berpuasalah bulan Ramadan, berilah zakat seikhlas hati dan hendaklah kamu taat kepada pemerintah(ululamri)!,maka dapatlah kamu masuk ke SYURGA!...renug-renungkanlah saudaraku muslimin n muslimat sekalian!...selamat berpuasa n berhariraya maaf zahir n batin!

Anonymous said...

What's up it's me, I am also visiting this site on a regular
basis, this website is actually nice and the people are really
sharing fastidious thoughts.

Feel free to surf to my webpage; Reputation Management from Overnight Reputation

Powered by Blogger.