May 1, 2011

PAS MASUK BN.. ANWAR KATA NAJIB PERANGAI MCM. KAFIR LAKNAT!!






"Orang macam Najib tu, Kalau nama je Islam, memimpin orang Islam, tapi perangai macam Kafir Laknat, tak payah lah Ustaz Hadi." Itu reaksi yang ditujukan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak apabila mempelawa PAS menyertai Barisan Nasional. Anwar yang juga merupakan bekas Timbalan Presiden UMNO menjelaskan mana2 individu yang menyertai UMNO akan bersikap sedemikian. Anwar juga cuba mengingatkan semula Amanat Hadi Awang yang dikeluarkan pada awal 1980an yang mengeluarkan 'fatwa' bahawa Parti UMNO ini adalah sebuah parti Kafir dan wajib setiap umat Islam melawan parti ini. Anwar dengan nada yang agak kasar juga berkata terdapat beberapa orang PAS yang marah akan pengaruh beliau dan sedang merancang bekerjasama dengan UMNO. Maklumat ini diberikan oleh salah seorang staf pejabat Anwar yang hadir ke rumah beliau petang yang mendengar sendiri pertemuan yang diadakan antara beliau dan beberapa Pemimpin PAS Pro Erdogan baru2 ini.


Anwar juga dengan tegas mengingatkan puak2 Pro Erdogan ini bahawa puak2 PAS yang mempunyai niat seperti sedemikan wajib dicantas dan dikeluarkan dari barisan kepimpinan Parti. Anwar yang berang dengan tindakan puak2 yang dikenalpasti berkiaran di dalam PAS ini juga cuba mengapi2kan mereka dengan mengatakan bahawa puak2 yang dikenalpasti telah beberapa mengadakan pertemuan tertutup dengan Pemimpin UMNO ini turut kufur merujuk kepada Amanat Hadi Awang.

Anwar yang menghadapi 1 tamparan hebat bertarung dengan masalah moral telahpun mengarahkan puak2 PAS Pro Erdogan mempertingkatkan lagi Kempen Pemilihan PAS yang dijangka berlangsung pada JUN ini.


15 comments:

rahim said...

SOLAT HAJAT!!!!? jgn buat main-main dgn ALLAH....kut2 nanti ada yang kena panah petir kot...

nasuha said...

tak pun..jadi muka babi

mk said...

Apa sekali pun ...ada bukti atau tidak PAS terpaksa sokong ... Kerana terperangkap dengan ikrar wakil rakyat mentalalak Tiga Isteri isteri mereka sekiranya lari dari saf Pakatan....
Majlis Fatwa perlu selamatkan Isteri ister malang ini...
Peguam Syarie perlu lihat disudut deraan atau pergadaian bukan hak mutlak mereka.
Inilah akibat berwalikan nafsu...
Ambillah itibar wahai calon calon PAS sekiranya anda dipilih nanti...kebebasan mendiri kebenaran itu asa. Tiada asas tiada apa apa.....hanya hinanya saja.

mk said...

Perhatian...WARTA
Lesen pertuturan Saudara Anwar telah dilupuskan kerana mata merit telah kosong setelah ditolak banyak pembohongan berbentuk pembohongan antarabangsa,pembohongan rakyat,pembohongan ketua keluarga,pembohongan parlimen,pembohongan ulama,pembohongan perfileman,pembohongan bangsa bangsa diMalaysia Barat dan Timur,Pembohongan dalam Pakatan,Pembohongan doktor dan banyak lagi..diluar batasan manusia....tweeter yang tak berdosa pon dia bohong.
Dari itu mulai sekarang cakapnya tidak bolih diambil kira.......
melainkan aw bila dia sakit .errrgh bila dia sedap dan ZZZZ bila dia tido.
Jika ada aduan pembohongannya dimasa hadapan maka ianya tertolak kerana dia bertaraf Zero dibumi Malaysia.Valuation diri Azizah dan Nurul dalam process confirmation.

Anonymous said...

sudah laa nuar,,pi jaga solat jemaah lagi baik.tak habih2 solat hajat

Marhaen Kacak said...

PAS perlu pandang pada konteks yang lebih besar.. tiada dakwah yg lebih besar dari dakwah kepada juak2 UMNO...

jangan sisihkan mereka seolah2 mereka itu tidak perlu di beri bimbingan..

Hikayat Lubang Najis: Umat Melayu Islam Mesti Baca!!!!

Amran Zakaria, said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Memerangi PAS dan PKR adalah satu jihad yang besar. Membiarkan mereka bermakna membuka ruang untuk menghancurkan bangsa dan agama. Parti yang rosak akhlak dan tergelincir perjuangannya.
parti yang celaka...celaka...celaka
(pinjam kata wali terompah)

hangkedee said...

Pork nik celako...celako...celako

tamimi's theory said...

Hulu Selangor 30/04/2011 ,Tindakan Biadap wartawan Tv3 Malaysia berulang kali menanyakan berkaitan isu DNA kepda Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini mengundang padah apabila dia dilempang oleh mantan timbalan perdana menteri Malaysia .Apabila dtemuabual wartawan malang ini , adakah dia akan membuat laporan polis,dia mengaku salah tidak menjaga etika keprofessionalism kewarta... baca artikel penuh dan video

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/anwar-berang-tampar-wartawan-tv3.html

Avian Hokage said...

ish2..apa nak jadi dunia sekarang.VIDEO ANWAR FULL VERSION-Tanpa suntingan

pusing kepala said...

pelik juga, kenapa anwar tidak mahu bersumpah sebab tidak mengikut islam, tapi masa dia jadi ahli parlimen dia angkat sumpah, jadi TPM dia angkat sumpah. Kenapa pula untuk bersihkan namanya dia tidak akan sumpah.

Gwa pun sangat heran, macam mane dia boleh kata orang bersumpah itu tidak boleh kalau tidak bersih dari zina dan minum arak, jadi adakah dia ni minum arak dan berzina..

heran lah gwa.. pusing kepala dah ni...

Bekas Keadilan 1998 said...

cdkan aksi porno anwar ..
Edarkan kpd semua org PAS ..org PR terutama kat kampung2 .. baru tahu siapa yg kafir laknat . Baca 12 dalil kenapa anwar munafik..

hangkedee said...

Puak puak bebal tahap gaban ni Kamu beri apa pun mereka tetap HAmpas dengan Dapig.sehingga snaggup tidur atas jalan.Otak udang tahap budu cengcalok

Anonymous said...

Anwar mcm ckp pada diri sendiri jek... pemimpin Islam yang nampak alim tapi....

Powered by Blogger.