Apr 10, 2011

ORANG IBAN TAMPAR MUKA ANWAR!!





Di saat Anwar Ibrahim mendakwa mendapat sokongan dari pelbagai masyarakat termasuklah dari kalangan masyarakat Sarawak, terdapat beberapa Perkampungan Masyarakat Iban telah mempamerkan banner yang menghalang mana2 Parti selain Barisan Nasional untuk masuk berkempen di Kampung mereka. Ini bukan sekatan dari mana2 individu mahupun kumpulan Parti Pro Kerajaan, namun dari rakyat sendiri. Adakah Anwar akan mengatakan ini merupakan 1 lagi provokasi anjuran Barisan Naisonal? Atau Anwar semakin kecut teloq untuk berhadapan dengan rakyat secara total? Kehadiran DS Najib ke Sarawak buat kali ke2 pada hari ini sendiri telah membuat Anwar panik sehingga terpaksa membuat Sidang Akhbar pada hari dan tarikh yang sama iaitu hari ini. Kononnya hendak menghalang PM hadir untuk membantu kempen di Negeri Bumi Kenyalang. Anwar ternyata silap. Engkau Silap Anwar. SUDAH!! SELEASAIKAN MASALAH MAHKAMAH ENGKAU YANG KIAN NAZAK MENGHERET KAMU KE PENJARA!! VIDEO SEKS KAMU YANG SEMAKIN MENAMPAKKAN PENIPUAN TERHADAP DIRI ENGKAU!! MORAL DI BAWAH TAPAK KAKI ENGKAU ANWAR!! JANGAN PORAK PERANDAKAN KEAMANAN DAN PERPADUAN RAKYAT SARAWAK!!

12 comments:

Anonymous said...

Mula2, saya nak cakap, saya org Iban, tak dengar pun dari suku sakat saya dari seluruh Sarawak dia kena tampar. Kena welcome ada la. Gambar tu pun nak dijadikan bukti apa? Yang saya nampak wanita bertudung ada la. Tu pun saya dengar banyak dari kawan yang mereka luaran je nampak macam kempen untuk BN tapi mereka tahu siapa sebenarnya yg jahat.

Yang kedua. Jangan la memperbodohkan diri sendiri dengan tersilap cakap 'negeri di bawah bayu'. Sarawak 'bumi kenyalang'. Itu pun boleh silap, nak fitnah orang lagi?

Anang ka maloika diri empu. Kami Iban enda tuyu baka nuan nya.

Anonymous said...

Tak pa la kalau dah confident dengan Pakatan , pangkah saja Pakatan untuk puaskan hati anda bukan orang lain yang tanggung sendiri tanggung.kah kah kah tepok dada tanya selera.

ButuhPakHang! said...

hahaha. sarawak negeri di bawah bayu. plawok plawok. ni mesti kes mgaji tak habis tp tringin nk jadi tukang fitnah. bodo piang punya blogger BN.

Anonymous said...

BETUL BETUL ANON 7:46

JAHANAMKAN BN AGAR ORANG SARAWAK CEPAT JAHANAM .......

Anonymous said...

sarawak dah jahanam dah bawah taib mahmod ... hahahha hutan dah botak ...sekarang dia teroka hutan dara kat lubnan lah pulak hahahhah

j3bat said...

pangkah le pakatan omega. Cerah masa depan.

Anonymous said...

BIAR KAN ORG SARAWAK PILIH PAKATAN TERUTAMA PKR. BARU DIA TAHU LANGIT TINGGI MANA...MCM ORANG SELANGOR DAN PENANG...DAH NAK MAMPUS BARU PANDAI CARI BN... KAHKAHKAH...SEBAB SAYA DAHULU PENDUKUNG REFORMASI DAN TERNYATA ANU..ar ADALAH PEMBOHONG...

Anonymous said...

Anwar ditanya soalan jam Omega dah melenting. Tuduh pemberita ejen kerajaan/niat jahat/berminat tentang CD lucah. Bukan semua pemberita jahat. Asal saja orang tentang dia orang itu dicap jahat. Dituduh UMNO beri atau rasuah wang. Pemberita tanya tentang jam Omega ubah tajuk ke arah lain. Tak berani jawab apa yang ditanya. Anwar kata jam Omega ada pada Azizah. Pemberita tanya, tunjukkan saja. Habis cerita. Kalau ada pemberita tak tanya lagi. Ni berdolak dalih. Anwar kata pada masa kejadian dia ada bersama keluarga sedang tweet. Pemberita nyatakan pada masa kejadian dia tidak tweet. Anwar hilang hampir dua setengah jam. Mana Anwar pergi? Soalan pemberita yang senang itu pun tak boleh jawab. Pemberita mahukan kebenaran dan keadilan seperti yang dilaungkan oleh Anwar. Anwar kaki kelentong. Sudah tak releven. Anwar sudah jadi kuda tunggangan orang-orang yang ada kepentingan. Undur, undur, undur Anwar (kata-kata yang digunakan oleh Anwar terhadap Mahathir pada tahun 1998). Tuhan Maha Kuasa.

upin dan ipin said...

betul betul betul
sokong sokong sokong

Anonymous said...

Hahaha, bukan kat belakang tu org BN???? Kantoi.

Poster tu mmg BN yg tampal. Adui..
Belajar menipu lagi kkkkkk..

Anonymous said...

Ambil ingatan apa yang berlaku di Iraq. Jatuhkan Saddam konon untuk memulihkan kestabilan. Digantikan dengan pimpinan varu. sekarang apa yang dah jadi. Saya amat menyesal memberi undi kepada PR di Selangor. Kalau lah tahu awal apa yang berlaku di Selangor hari ini tentu malah wajib undi saya tidak akan jatuh kepada Pakatan Rakyat ( pakatan Rakus). menyesal pun tak guna. terpaksa tunggu PRU ke 13 nanti untuk memperbetulkan kesilapan sulu. Adoiii

Anonymous said...

Setakat bohong itu belum dapat mengalahkan BN .Kalau pembangkang nak menang senang saja kalau nak dekat pilihan raya semua calun yang bertanding kena ada buat video klip walaupun benar rakyat tak percaya malah yang menyokong berlipat kali ganda.Penyokong tegar BN pun beralih arah .Saya tak berbohong sebab dah terbukti .Kalau tak tahu belajar dari orang yang dah ada pengalaman.Kalau ada video klip UMNO BN yang menerima padahnya.

Powered by Blogger.