Apr 25, 2011

KIAMAT HAMPIR TIBA.. DAJAL SERANG INDIA!!?





SATYA SAI BABA... Manusia yang pernah menggegar masyarakat Dunia sebagai DAJAL dilaporkan telah meninggal dunia semalam. Kematian beliau yang disahkan sendiri oleh pengikut2 tegarnya akibat dari masalah Organ Dalaman yang semakin kritikal. Pemergian Satya Sai Baba ini menyangkal kebolehan beliau yang dijulang dengan pelbagai gelaran. Pengikut2 beliau sebelum ini mendakwa Satya adalah manusia utusan Dewa yang berkebolehan untuk menentukan takdir dunia. Sebilangan masyarakat Islam di dunia ini pula menganggap Satya sebagai Dajal yang bakal memesongkan akidah manusia di muka bumi. Semoga ianya menjadi pengajaran buat kesemua yang menyebarkan maklumat2 palsu sebegini. TRIBUTE..


9 comments:

AbangMalaya said...

Sesuai berkawan dengan Anuar Ibrahim dan NIk Aziz Jangan lupa Khalid Gereja kerana mempunyai idea yang sama dengan Sai Baba...jangan2 seguru dengan Nik Aziz sebab Nik Aziz pernah belajar kat India...Sai Baba ni idola Anuar Ibrahim dengan Khalid Gereja ...

Anonymous said...

ye betul tu..
ejen dajjal malaysia Khalid Gereja, AJis Nikcy dgn Nuar juckbor akan kecewa keraja geng merea sudah mati?

Anonymous said...

apa la hangpa duk merepek nie,tahu tak dosa fitnah tu brp besar korang ni x tak takut dgn tuhan...

Anonymous said...

tanda-tanda kiamat:

1.orang yang hina lagi bodoh diangkat sebagai pemimpin dan diagung2kan(macam 2 ekor 'anonymous' di atas yg mengagungkan Najib dan sekutunya)

2.banyak kesaksian palsu dan fitnah disebarkan. Yang benar disanggah, yang salah dibenarkan (TV3)

Anonymous said...

Betul tu nk fitnah je tahu propaganda 2 manusia tu perosak yg xtahu baik n buruk

Mustafa said...

Bersangka baik dgn org yg banyak menyebut nama Allah swt.. Semoga mendapat sangka baik drpNya...

Mustafa said...

Bersangka baik dgn org yg banyak menyebut nama Allah swt.. Semoga mendapat sangka baik drpNya...

Anonymous said...

Kepada idiots out there..Stop talking nonsense about my swami..
or i shall start my part of it.. where are all ur nabi now.. anyone alive????.. when u can call them as pesuruh allah.. why not us.????.. and for ur kind information..my sathya sai baba has done allot of goodness, help and service to mankind... daripada korang cakap benda tak bukan bukan.. baik tutup mulut korang.... sebelum kami mulakan.... MIND YOUR TONGUE BUFFALOES..

Unknown said...

Allah is great..Lepas u mati baru u tahu kebenarannya..kamu kaum2 yg kafir akan menyesal dan menangis di sana tiada berguna lagi..Malaikat malik yg kasar dan sasa tu akan mengheret kamu ke neraka jahanam..seksaan api neraka yg sgt hebat panasnya..panasnya api 70x gnda dr api dunia.

Powered by Blogger.