Apr 26, 2011

KES LIWAT ANWAR.. EHSAN UGUT BONGKAR SKANDAL PAPA!!





ANAK DERHAKA!! Itu yang disebut beberapa keluarga rapat Anwar mengenai perilaku anak lelaki beliau. Ehsan pada mulanya kembali menerima bapa beliau setelah keluar dari penjara beberapa tahun yang lalu. Akan tetapi, sikap Anwar yang tidak berubah menyebabkan puteranya itu bertindak agresif. Ehsan malah pernah menceritakan kepada rakan2 bahawa beliau amat tertekan dengan sikap bapanya yang tidak pernah berubah. Umum mengetahui perkara ini. Video Seks yang melibatkan ayahnya itu merupakan kemuncak kemarahan beliau. Jikalau boleh Ehsan hendak memukul bapanya namun atas nasihat ibu beliau Wan Azizah, Ehsan berundur. Hari ini sekali lagi Ehsan berang. Anwar akan sekali lagi akan melancarkan Gerakan Reformasi yang akan dikendalikan DAP. Ehsan semakin tidak tahan dengan sikap bapanya yang agresif menipu rakyat Malaysia. Ehsan dikatakan mengugut akan membongkar kisah perilaku liwat bapanya itu bersama rakan beliau, Saiful Bukhari. Persoalannya, adakah ugutan Ehsan ini mampu menyekat usaha jahat bapanya itu? Ramai yang tidak mengetahui bahawa Ehsan juga merupakan antara rakan baik kepada Saiful Bukhari, lelaki yang telah diliwat oleh Anwar. Adakah 1 hari nanti Ehsan akan tampil berani mati membongkar Kisah Liwat bapanya sendiri?


45 comments:

Anonymous said...

Wow, tak sangka yang Ehsan telah menerima 2 juta dari UMNO/BN untuk mengkonspirasikan Anwar.

pakngah santan said...

anon Tuesday, April 26, 2011,
duit 2 juta tu yang ehsan akan berikan kepada papa dia untuk settle duit rumah 7 juta tu. kalau tidak, mana papa dia korek duit 7 juta bayar duit rumah? mungkin anwar korek duit dari jubur dia sendiri kot?

Anonymous said...

KALAU ANAK DIA SENDIRI PUN MELUAT KELAKUAN BAPANYA, NAPALA AHLI PKR BOLEH PERCAYA PADA NUAR TU

CAKAP BODOH NANTI MARAH LAK

Matt said...

betul ke apa yg hang tulis ni, kalau betul bagus la..

Anonymous said...

wahahahaha , anak sendiri tak tahan dengan perangai PAPA JAHAT tuh :p

Reza aljunaid Post said...

nak menitik air mata aku ... dugaannya sangat berat ... tapi kalu ehsan berani ... dia kena masuk umno dulu ...jumpa najib ke..muhyidin ke...mahathir ke....bila dah masuk politik ni boleh kira kebal jugak lah...boleh ada pentas sendiri...

Anonymous said...

Seorang anak yg patuh kpd Allah. Semoga beliau diberkati Allah sepanjang usia.

oh malaysiaku said...

jaga2 Ehsan, nanti PAS keluar fatwa : anak derhaka - tak cium bau syurga PAS!

kalau apa yg ditulis ni betul, aku salute kat Ehsan sebagai seorang patriot agama, bangsa dan negara, kerana ada juga ahli keluarga anwar yg tidak terikut-ikut rentak ahli keluarga yg lain yg asyik mempertahankan kemungkaran dan kebathilan.

semoga Ehsan menjadi anak yg soleh yg dapat menolong ibubapanya dalam menghadapi penghakiman Allah nanti ...

Anonymous said...

Aku tak pecaye le, muka anak dia pun mcm geng sontot belakang.......mungkin dia pun syok kat Saiful, tapi bapak dia dah sontot dulu......itu yg dia marah kat bapak dia kot!

matpanah said...

'Aku tak pecaye le, muka anak dia pun mcm geng sontot belakang.......mungkin dia pun syok kat Saiful, tapi bapak dia dah sontot dulu......'

Anon...
Tak baik simpan anggapan begitu. Lagi baik kita doakan Allah berikan kekuatan kepada Ehsan dalam menghadapi semua ini, terutama berdepan dengan karenah papa jahatnya itu.

Wanredone said...

BOLEH PERCAYA KAH EHSAN ANAK ANWAR INI??????? ..... MUKA SEMACAM AJE!!!

Anonymous said...

kadang2 kita perlu perhalusi kenapa satu2nya anak lelaki yg telah dewasa dalam keluarga tidak pernah berkata walau sepatah pun membela nasib bapanya sendiri dalam isu berat sebegini. jika saya sbg anak dan yakin ayah saya tidak bersalah, tambah pula jika saya satu2nya anak lelaki, saya wajib mempertahankan maruah ayah saya... tetapi dalam hal ehsan... beliau tidak pernah sedikit pun bangkit, tidak pernah sekali pun bersuara kepada khlayak umum, tidak pernah sekali pun menyertai press conference keluarganya bg menyokong si bapa... selayaknya kita berfikir kenapakah beliau lansung tidak bersuara? mungkinkah beliau sememangnya tidak pernah mahu bersekongkol dan tidak menyetujui perbuatan bapa, ibu dan kakaknya.

jika ada pencacai yg menuduh bahawa ehsan juga berselera spt bapanya, saya pasti dialah org pertama yg akan menyokong dan membantu bapanya malam dan siang kerana mereka punya berada dalam 'KEM' yang sama... Tetapi kita sejelasnya tidak lihat ehsan manusia yg sebegitu...

semoga anak lelaki anwar ini tabah dan yakin, sejauh mana ibu dan bapa kita sekalipun tetapi jika apa yg dilakukan itu adalah kemungkaran, maka HUKUM ALLAH ITU WAJIB DIPIKUL BERBANDING MENGHALALKAN PERBUATAN MUNGKAR HATTA PERBUATAN ITU DILAKUKAN OLEH IBU BAPA SENDIRI...

Anonymous said...

pelik sungguh... kalu tak sokong depa - kena rasuahlah dan macam2. dia ingat depa saja yang baik...

Anonymous said...

apa ni.... ehsan boleh cakap apa saja yang mungkar.. tak kan mereka saje yang betul

Anonymous said...

Betul ker nii atau fitnah semata mata?.Setahu saya tak pernah dengar perkara ini.Saya harap orang yang menulis ini akan bertanggung jawab di akhirat nanti.Wallahuallam.

Anonymous said...

Nabi Ibrahim pernah derhaka kepada bapanya kerana kebenaran. Musa juga derhaka kepada Firaun bapa angkatnya kerana kebenaran. Ab. Rahman bin Abdullah bin Ubai pernah meminta kepada Rasulullah untuk membunuh bapanya (bapa munafiq) kerana kebenaran. Kalau Ehsan berani lakukanlah. Kalau orang upah kita supaya buat yang sesuatu yang baik dan benar maka tak berdosa, tapi kalau orang upah kita buat kerja tak elok maka berdosa. contohnya orang upah kita mengajar al-Quran maka itu tak berdosa, tapi kalau orang upah kita supaya mengajar ilmu sihir maka berdosa kita ambil upahnya. Soal berapa rm orang nak upah itu terpulanglah. Lagi besar resiko kerja lagi besar upahnya.

Anonymous said...

semoga Ehsan diberi kekuatan dan diberi hidayah untuk menunjukkan kebenaran.yang salah tetap salah walau pahit untuk ditelan.

ARROY said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gobalakrihnan pun anwar pernag liwat@@@!!!

Anonymous said...

ANUar suka meliwat..bersepah-sepah sudah sperma dia

Anonymous said...

Korang ni dok cakap nuar je sontot sana sini, padahal si Najib sontot korang tak tau....bini lagi power..

Anonymous said...

habis ko nuar...anak ko pun meluat

Anonymous said...

pasal ehsan..ni ade kisah semase die masih kecil yg die masih teringiang-ngiang di benak fikirannya..cube tanye..

Anonymous said...

Anwar memang sengal tak sedar diri tua kutuk memang dia lah dalam video sex tu. Anwar tahu buat tapi taubat tak tahu.

OTAI ROCK said...

Pada aku mudah saja. Selama mana anwar boleh sembunyikan perkara keji yg kerap dilakukan. Percayalah... Sampai tikanya nanti, pasti Allah akan memberi petunjuk pd kita semua akan perilaku sebenar ANWAR (mungkin jg petunjuk datangnya dari Ehsan). Mana tahu

Den Cdo said...

Otai ,Den lagi mudah...maleh nak fikir pasal si nuar nie, janji maso PRU Den sokong UMNO yang terajui BN....bukan apo...bilo HIDUP MELAYU...HIDUP DEN PON SONANG !>>>

Anonymous said...

kalau rm2 juta untuk kebenaran apa salahnya .. melibatkan bapa kandung Ehsan sendiri,, tak akan ada anak didunia ini yg ingin dgn sengaja aibkan dan fitnahkan bapa sendiri ... fikir2kanlah .. kalau benar Ehsan terima rm2 juta ...

Anonymous said...

kalau yg dedahkan keburukan pembangkang, mesti diorang kata umno bg duit.. takkan la ehsan tu nak kejar sgt duit kat dunia ni.. sedangkan kalau anak derhaka takkan cium bau syurga..

mr.romeo said...

pengumuman.... berita gempar... ehsan sudah membaca cerita ini terus dia gelak kan saja... dia pun x pernah nk cakap sedemikian... dia sendiri beritahu.. yg dlm video itu bkn ayah nya.. and siapa2 yg reka2 cerita nk pecah belahkan keluarga dia.. , dah la ayah kena fitnah mcm2... skg ank di jadikan mangsa... buat masa ini ehsan berdoa supaya keluarga dia lari dari penghinaan dunia ini

Anonymous said...

kalau betulah Ehsan akan berbuat demikian, baguslah. Sekurang2nya dia menyelamatkan ramai di luar sana yang banyak bercakap, mengumpat dan menuduh yang bukan2. Moga-moga Allah memberikan kekuatan kpd Ehsan, Insyaallah.

Kita sangat bersimpati dengan situasi yang dilalui oleh Ehsan. Bersabarlah saudara, ini semua adalah ujian dari yang maha Esa. Kami pun terfikir juga, kalau kami yang berada d tempat saudara macam mana agaknya yer!

Kawan-kawan semua, kita berilah sokongan moral kepada Ehsan ini. Jangan lah mencaci mencerca tak tentu hala, bejajarlah bermuasabah diri. Syabas Ehsan.......

jebatsiber said...

Siapalah dajal yang buat cerita karut marut ini? sungguh bangsatlah awak!

chikadon said...

Sabar jebatsiber, geng2 Be End ni pun xyakin yg article ni betul ke tak, cuba baca balik komen2 dorg, mesti ada perkataan "kalau". ni kes xde isu nak buat modal. Sabar banyak2..kepada yang lain2 tu (pro-kerajaan dan pro-pembangkang) kurang2 kan la mencarut dan maki hamun. Malu la nak mengaku saya ni MELAYU.

Anonymous said...

kenapa dlu korang boleh percaya dengan cerita dongeng R"Petra dalam kes Altantuya. Hr ni dh ada video pun korang x boleh terima. Jangan jdi babi hutan sondol semacam jer bro. Allah kurniakan akal, gunakan lah dgn sebaiknya. Lu org apa level dgn Papa Nurul tu? Kawan baik! sedara mara! ipar mertua! Orang yang sgt baik dan sgt rapat dgn Papa Nurul pun dah cabut lari. Mereka tu pulak semuanya professional, bukan mcm lu orang, kaki salak tepi jalan jer. Bacalah blog D'Zulkifli Nordin, Azam Mohd Noor dan lain2 yg power2 tu. Kalau setakat menyalak kt blog jer tak mainlah.... NINJA MALAYA

Anonymous said...

tulis cerita yg tak benar akibatnya amat buruk....jgn cari habuan dunia buat cerita fitnah....tunggu di hari pembalasan pasti menerima hukuman yg berat....insaflah!!!!

Anonymous said...

kalo cerita ni tak betul, si Ehsan boleh saman tuan punya blog ni berjuta-juta...

Tapi tuan punya blog ni pun xkan berani buat cerita bohong sbb dia tahu risikonya...

So, Mr Romeo..yg berbohong ialah anda. Sbb awak tu jenis taksub.

Anonymous said...

dalam hadis nabi ada dicatatkan bahawa saw pernah terjaga dari tidur terkejut,rasullullah saw bersabda bahawa umat nya akhir zaman akan dihujani fitnah dan fitnah itu akan datang dari bumbung2 rumah seperti hujan.......agak2 sedara ku pa yang dimaksudkan rasullullah? renung2 kan yer

gameoverANUwar! said...

mr. romeo..ko ni romeo di kalangan wanita ke di kalangan jantan..:) ? aauuuuwww

Anonymous said...

org pr ni kalu nak cover idola dorang sebut dosa pahle, sebut akhirat surga neraka. terus jadi alim ulamak. masa pas dok menghalalkan ni semua, ada dorang brani nak pertikaikan. masa hadi awang,nik aziz fatwakan kafir mengkafir ni ada dorang brani nak sanggah. punya lah banyak hafiz, blajor pondok brani dorang dok sanggah fatwa mengarut tu semua. bila org buat salah kena seksa, bila ditambah ngan ilmu, diseksa lagi teruk. jika ada ilmu dan tak beramal ngan ilmu dia, dia menghina ilmu tu dan menghina pemberi ilmu tu. asal segala ilmu tu allah. jgn nak gertak org dengan neraca mizan pas tu. tak diingin org utk masuk surga pas tu. bau surga pas pun tak sudi dicium. bodoh org pas ni. ibrahim libia ngan 14 org tu, mayat dorang tu macamna dok diuruskan, apa hukum dia, org pas mintak hadi awang jelaskan. jgn lepaskan kat sultan pulak nanti sebagai amir.

Anonymous said...

Saya berkayakinan penuh bahawa Ihsan lebih percaya dengan Saiful daripada Anwar Ayah Ihsan sendiri dan Ihsan juga tahu apa sebenarnya yang telah berlaku dan dilakukan oleh Anwar terhadap Saiful. Irulah makanya Ihsan tidak bangkit memberikan sokongan atau sebaliknya terhadap Anwar. Kasihan Ihsan. Betapa remuk dan hancur jiwanya dek perbuatan tidak bermoral oleh ayahnya. Harap Ihsan dapat bersabar.

Anonymous said...

nurul izah kata papa hebat, tapi ehsan kata papa jahat

Anonymous said...

lantak ko org le...bulan2 aku ada masyuuk kira ok le

Anonymous said...

Kenapa la AI tak berdoa kepada Allah mohon ditunjukkan kebenaran, jika betul dia dianiaya. bukankah doa orang yang dianiaya itu tiada hijab antaranya dengan Maha Pencipta..

Pak Rakib

Anonymous said...

insyallah....!! benda busuk akan berbau juga nnt..Allah Maha Kaya..

Jgn kita terpedaya dgn syaitan yg bertopengkan manusia..




bekas ahli PAS..

Anonymous said...

Pada yang suka menutup kebenaran dan menyokong serta menfitnah orang BN yang benar..aku harap korang bertaubat..membantu menyokong anwar sama jugak perangai hampa macam dia..aku dan seluruh warga malaysia..tidak akan redha orang sampah macam hampa(PR) kekal tinggal di malaysia..nak sangat pi mesir palestin tu..ade berani?? aku CONFIRM takde telor macam sam ketot

Anonymous said...

sampai mati pun orang PKR dan PAS tidak akan percaya anwar mempunyai masalah moral yang amat kronik, hatta anwar sendiri mengaku pun mereka tidak akar percaya!

kenapa ya?

kerana mereka telah meletakkan harga diri dan maruah mereka di atas nama anwar yang dianggap suci! anugerah tuhan dan imam mahdi! jika mereka mengakui anwar bersalah dan bermasalah, maka mereka akan menanggung malu yang teramat sngat diatas perjuangan bodoh mereka! atas sebab itu sumpah mati tidak akan mengakui anwar itu 'sewel' dan tidak bermoral!

Powered by Blogger.