Apr 25, 2011

KES LIWAT.. ANWAR AKUI KARIPAP PENGUAT NAFSU SARAKAH SAIFUL!!?





Peguam Karpal Singh memulakan hujahnya dengan meminta mahkamah bergantung kepada apa yang telah dikemukakan di mahkamah. "Bukan Media atau apa yang dikatakan oleh Perdana Menteri," katanya ketika memula hujah pembelaan dalam kes tuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Pagi ini. Dalam sessi hujah tersebut berlaku 1 pengakuan bahawa Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sempat menyediakan Saiful makanan kegemaran beliau iaitu Karipap dan air Kopi. Adakah pengakuan tersebut dilakukan Anwar sendiri? KLIK DI SINI UNTUK BERITA PANAS SELANJUTNYA!!


1 comments:

Anonymous said...

Relax..makan karipap hirup kopi dulu kemudian 1. Apakah betul ke Sdr Anuar Ibrahim idola ku seorang gay..2. kenapa dia buat aku cam ni 3. Adakah kalau aku menolak tadi ahli keluarga ku akan diancam (macam Kak Umi) 4. Adakah orang akan percaya kalau aku cerita hal sebenar 5. Adakah kalau aku tidak menurut dia akan membunuh ku seperti mana si Mongolia tu..adakah ..adakah..adakah..confusenya..ah peduli tuhan maha kaya pada mu aku berserah..

Powered by Blogger.