Apr 4, 2011

KAK WAN PENGSAN SELEPAS TONTON VIDEO SEKS ANWAR!!





Benarlah kata orang. Isteri mana yang boleh tahan dengan sikap suami seperti Anwar. Apa yang Kak Wan tidak lakukan demi suaminya? Lelaki yang menjadi inspirasi sebilangan rakyat Malaysia akhirnya dibongkar dengan tayangan melalui Youtube dan blogger2 tempatan Video Seks individu yang digelar Manusia Anugerah Tuhan iaitu Anwar Ibrahim. Kak Wan malam ini dikatakan akan menemui seorang Ulama' yang pernah menjulang Anwar dan turut serta dalam membantu Gerakan Reformasi 1998, iaitu Dr. Harun Din. Kak Wan sudah tidak tahan lagi untuk membela suaminya yang semakin liar dengan tamakkan kuasa.



Apa lagi yang mampu hendak diperkatakan? LIHATLAH DUNIA. Manusia ini pernah menggelar Pemimpin2 UMNO rendah moral, korup, kaki botol dan menjadikan seks bebas sebagai hiburan. Beliau cuba menampilkan ketrampilan yang berjiwa Islam dan bermoral tinggi akhirnya dibongkar dengan Video ini. Ya Allah. Inikah Anwar Ibrahim?? Kak Wan..


Melayu CinDia berpandangan sudah tiba masanya Kak Wan bersuara meninggalkan perjuangan Anwar yang ternyata menjahanamkan rakyat semata2. Janganlah dibiar suami anda menjadi seorang pemimpin No. 1 Negara dengan moral sebegini malah memperalatkan Agama sebagai kain yang menutup moral sendiri. Kak Wan.. Tolong.. Dedahkan.. Tinggalkan perjuangan Anwar..


62 comments:

vulcan933 said...

dialah pemimpin anugerah tuhan kata c bini.papa hebat kata c anak

cermin2mirror said...

Berani kerana benar kak.Kami seluruh rakyat Malaysia tahu apa yang terjadi sekarang.
Mungkin kak di ugut supaya berlakun dgn suami dalam politik..Ingatlah Kak..Dunia ini hanya semnetara..
Tinggalkan dan hancurkan PKR dari dalam..
Tinggalakan PKR..Semua rakyat akan lebih menghormati akak..
Akak sudah lama menaggung derita..
Keluar dan ceritalah perkara sebenara kepada kami..

Kami sayangkan akak kalau akak sendiri yang mengeluarkan cerita sebenar..

Akak lebih mengetahui segalanya...

Anonymous said...

Dengan perencanaan Allah, wajah sebenar penipu rakyat telah didedahkan.

Ya Allah..., jauhkanlah aku dari sifat orang2 munafik.... Ameen..

Anonymous said...

Bertaubatlah Kak Wan..bawalah anak2 keluar dari kongkongan Anwar dan hadapi lah segala kenyataan dgn jiwa yg lebih kukuh dan berani..

Anonymous said...

PAPA ku HEBAT kata Izzah
ANUGERAH TUHAN kata si isteri
Sekarang apa nak dikata...cempedak jadi nangka

Anonymous said...

cempedak jadi nangka..boleh buat goreng nangka...he he..

Anonymous said...

Tempat seorg isteri dalah disisi sorg suami,tapi suami yg bagaimana perilakunya?akhlaknya?kredibilitinya?...sedarlah kak wan,pengorbanan suci anda itu sia2 sebenarnya...kosong...langsung tidak dihargai oleh sang suami..lihatlah sekarang realitinya..kak wan bagaikan melukut ditepi gantang..ada tak apa,tak ada pun tak apa..buatlah keputusan sekarang sebelum anda turut terjerumus ke lembah hina angkara nista sang suami...kami doakan yg terbaik utk kak wan & anak2,dan yg "terbalik" utk DSAI..

Anonymous said...

Dugaan berat untuk Kak Wan dan anak2..pengorbanan yang sia-sia..

Anonymous said...

wan jijah tau tetapi saperti dato nalla beritau anuar pengarah.. pelakonnya adalah kak wan jijah...anak dia .. puak sokong dia...TUBUHSURUHANJAYA DIRAJA CEPAT... ramai kata itu baru 1 minit 36 saat lagi 29minit ada kat polis dan puak dato T...n the geng...DOA DAN SEMBAYANG HAJAT PAS DA MAHBUL DAAA...

Anonymous said...

tidak ada manusia yang mahu diaibkan tetapi tidak semua keaiban perlu ditutup. pendapat politikawan dalam konteks menutup aib kebanyakannya tidak bebas tetapi terikat dengan kepentingan politik.

politikawan yang bercakap tentang aib seolah-olah lupa bahawa dalam apa jua ketetapan akan ada "tetapi"nya. Contohnya mukmin ditetapkan itu dan ini TETAPI kalau datang itu dan ini maka ketetapan itu berubah...

dalam konteks aib juga sama iaitu jangan dedahkan aib, TETAPI? Nah mesti ada tetapinya. sudah tentu ada jenis2 aib yang boleh/terpaksa didedahkan demi mengelak keaiban yang lebih besar.

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

tu dah buat sembahyang hajat la...akhirnya allah swt tunjukkan siapa dia anwar tu sebenarnya. kalau dlm kes saiful bole la sangkal sebab takde video mcm ni...sekarang nk cakap apa lg...bersyukurlah negara kita diselamatkan oleh pemimpin setan mcm ni.

Anonymous said...

kalau palsu mungkin Kak Wan tak pengsan. perut susah nak kenal. Maybe taetek leweh Gred C special tempatan tu yang boleh cam(kenal pasti) & tatap tiap2 hari...? Tapi semua orang tahu Kak Wan seorang isteri yang taat, husband saja yang songsang.

kerambit said...

Kak Wan kami prihati dengan nasib Kak Wan dan ijah, fikirkanlah semula dan renungkan dalam dalam, mengapa harus Kak Wan memperjudikan nasib dan maruah dengan terus terusan membela org yg sebegini, memang tempat seorang isteri adalah disamping suaminya tapi suami yg mcm mana yg harus di letakkan sebagai pemimpin keluarga waima pemimpin masyarakat dan negara.

Anonymous said...

KAK WAN PENGSAN APABILA MELIHAT PERUT BUNCIT MACAM PERUT BUNCIT NAJIB TAPI MUKA MACAM ANWAR.

TAK SANGKA PM M'SIA BOLIH PERGI THAILAND BUAT VIDEO PORNO. DIRECTOR VIDEO TU PUN PERUT BUNCIT MACAM PERUT BRAHIM ALI.

Anonymous said...

Kak wan patut jadi aktivis pada kaum wanita agar tidak mendapat laki mcm Anuwar.

Buat masa sekrang biarlah puak haram PKR bukan PAS atau DAP tau yg meroyan, biar mereka cakap apa mereka suka kita layannnn ja. Biar satu parlimen tgk, biar rakyat menilai, kalau puak haram PKR ni nak kata konspirasi katalah alhamdulilah, nyata dan kebenaran yg itu adalah anwar jika benar maak kesianlah kerana satu pemimpin dalam keadaan menghadapi tuduhan liwat, masih tidak boleh mengawal nafsu, masih mahu melakukan perbuatan zina dengan pempuan cina dan beliau lalai dan cemerkap dalam hidup beliau. Jadi kalau dah jadi pemimpin kita tak boleh leka atau lalai atau cemerkap dlm hidup kita kerana rakyat bergantung harap pada pemimpin untuk melalukan yg terbaik bukan penuh dgn kontrovesi.

Harap anwar cepat bertaubat dan mengakui kesilapan jika benar, kerana rakyat kita jenis suka memaafkan sesama umat, dan cepat melupakan apa yg berlaku.

Anonymous said...

PAS buat sembahyang hajat kat stadium di Selangor, inilah jawapan yang diberi oleh Allah. Harap semua orang dapat menerima kebenaran ini, walaupun pahit. Peganglah kepada kebenaran itu, sekiranya kita mengelak kebenaran, secara tak langsung kita menegak kemungkaran. Orang-orang yang membela Anwar, sebenarnya membela kemungkaran. jangan biarkan kemungkaran Anwar mengheret anda ke lembah yang hina.

Anonymous said...

sblom buat seks..makhluk ni pelok dulu...sambil berdiri...tuala putih..mmmmmmmm

teringat aku kes saiful yg mengatakan :

Yusof: Gelap tak?
Saiful: Gelap tapi masih ada cahaya dari celah langsir. Anwar arahkan saya bersihkan diri dalam tandas. Saya buka pakaian dan masuk ke dalam tandas untuk membasuh badan.
Saya ambil tuala dalam tandas dan keluar sambil bawa baju kemeja untuk digantung pada tempat pemegang. Saya nampak Anwar di hujung penjuru katil.
Anwar berdiri dengan bertuala putih dan arahkan saya datang kepadanya. Anwar kemudian peluk saya sambil berdiri.
Keterangan Mohd. Saiful tiba-tiba terhenti apabila Karpal Singh memohon supaya keterangan saksi itu dibuat secara tertutup di dalam kamar.

*sekadar pendapat...

Anonymous said...

Kenapa perotnya buncit??
ce tengok pintu bilik air...

checkmate.. next question!

-az

ajai62 said...

Assalam Bro

Terasa aman blog ni bila tak ada puak pembangkang meroyan. Senyap aje kalau tak adalah pencacai penegak kemungkaran dua 3 ekor memekak disini....hehehe... Treperanjat agaknya. atau tengah atur strategik nak mengaku kalah...hehehee. Taubatlah Ajai tak sanggup nak jawab pertanyaan dari anak perempuan berumur 9 tahun... "ANWAR BUAT APA AYAH"?... PENING NAK JAWAB...

Anonymous said...

Biar sy mewakili puak2 bodoh pembankang,

"M'sia negara terhebat kerana Najib dan Rosmah berjaya mencipta robot manusia 100% menyerupai Anuar! He he dan seterusnya mengarahkan robot tersebut melakonkan adengan sex!"

Mcmana itulah yg ada pada otok bodoh mereka!!!!

Anonymous said...

Anwar Ibrahim masa sudah hampir tiba ke penhujung. Kemungkaran yang Anwar lakukan mendapat restu penerima2 imbuhan wang yang diperolehi secara haram (sumbangan YAHUDI)utk menghancurkan Malaysia. Allah SWT Maha berkuasa yang tidak dapat disangkal, hanya Anwar Ibrahim yang menidakkan wujudnya ALLAH SWT. Anwar mempermain2kan Allah SWT dan jawapannya Allah SWT lagi hebat permainannya kepada yang melakukan kemungkaran. Insyallah akan wujud lagi kemungkaran yang akan ditonjolkan oleh yang MAHA BERKUASA terhadap orang yang ditabalkan bininya ANUGERAH TUHAN & PAPA HEBAT.

Anonymous said...

Aku tak nak komen.

Tapi aku berdoa agar Allah segerakan hapus fitnah kaum faasikin dan zaalimin sekarang ini:

"Ya Allah, Tuhan Yang Maha Melihat dan Yang Maha Mengetahui atas segala-galanya,aku insan yang lemah tak ketahui yang mana benar dan yang mana penzalim antara keduanya. Engkau laknatkanlah kepada semua pendosa yang sebenar sama ada pihak pemfitnah atau pihak pelaku yang terbabit dalam fitnah zina/liwat ini."

"Ya Allah, Ya Tuhanku, Engkau yang membalik-balikkan hati kami. Jauhilah kami yang beriman dari bersubahat dengan para pendosa dan janganlah biarkan hati kami cenderung kepada memilih/menyokong pemimpin-pemimpin yang fasik lagi derhaka kepada Mu."

"Ya Allah, Engkau Raja kepada segala raja, Engkau yang berkuasa keatas segala kerajaan, Engkau yang memiliki segala khazanah bumi dan langit, Engkau yang telah hina dan lenyapkan segala kerajaan Mustakbirin Namrud dan Firaun laknatulLah. Ya Allah, Ya Qahhar, Ya Jabbar! Engkau hancurkanlah dan hinakanlah golongan yang menjadi musuh kami yang beriman serta musuh syariat dan agama Engkau Ya Allah!"

"Ya Allah, jadikan kami golongan yang Engkau redhai dan jadikan kami bersama golongan yang berjuang atas jalanMu. Janganlah Engkau serahkan kami dibawah kekuasaan golongan mujrimin dan zaalimin."

Amin! Amin! Amin! Ya Allah Ya Rabbil alami.

Afif Farhi said...

Moga Allah menghukum mereka yang berselindung di sebalik agama...

Anonymous said...

Muka, cara berjalan, posture badan, potongan rambut, memang sah Al Jub. Denial syndrome para penjilat Al Jub menghalang otak mereka utk berfikir secara rationa atau memang otak mereka dah rosak!

Anonymous said...

SEMOGA ALLAH MEMBERI PEMBALASAN SETIMPAL KE ATAS PELAKU DAN PENYEBAR FITNAH INI. KEHINAAN DI DUNIA DAN AZAB DI AKHIRAT.

Anonymous said...

alah korang bila barang naik korang kutuk bn...pkr juara tolong kurangkan belanja korang..skrang dia kena kantoi ko kutuk...bn cam mamak toriak zambri leh cayo ke...tah tah lagi toriak adelee

Anonymous said...

dah sah eskay sogok nyonya siam nak dapat kontrak..pas tuh curi video nak blackmail klu kontrak kensel...tu lee..bussiness rasuah...elok pun jambatan bengkok kensel...tipu punye kaki...ptuihhh..

Anonymous said...

sebagai pembaca blog yg neutral, secara jujur, apa yg aku lihat dgn mata kepala aku ini, ialah itu dsai. sekian

Anonymous said...

He...he ...he....Apa selama ini ko ingat Jijah tak tau ke?
Selagi lawan duit akan banyak masuk dan Jijah kepingin juga nak jadi first lady....dia memang jeles tgk Rosmah.....sebab tu fitnah macam2.

Anonymous said...

semasa kes vijandran, teoh bh, wanita melayu dlm penjara yg didera dll, pembangkang terutama lim ks, kapal sink adalah paling lantang mendesak kerajaan menubuhkan suruhanjaya diraja untuk keadilan dan kebenaran.

sekarang pada nada yang sama lantang dan keras, puak keji lagi pengkhianat penipu menghalang penubuhan suruhanjaya diraja demi menutup kebenaran bahawa anwarlah sipelaku zina tersebut dan menghalanh keadilan yang selama ini mereka melaungkan (konon)........

bukankah ini sikap para munafik, dayus, penipu, zalim lagi khianat, talam dua muka, double standard, pembohong, putar belit, fasik, penakut, pengugut kebenaran dll

Anonymous said...

dap dan lks memang babi...
mengapa takut nak tubuh suruhanjaya..
dan kes terbaru kastam mati dipejabat sprm ,tentu mereka akan minta ditubuhkan suruhanjaya. pastinya nak salahkan sprm..

Abu Garcia said...

Mana ada pernah berlaku pemimpin pakatan penjahanam rakyat letak jawatan selepas skandal seks atau gambar bogel tersebar ... dari kes adun bogel ... MP meliwat pembantu/pemandu/pereka fesyen/rakan .... adun tutuh bini orang dalam keretapi .... adun bantai bini orang kat hotel pudu ... sehinggalah kepada kes terkini ... puak ni tak pernah berhasrat untuk letak jawatan. kalau kat Jepun mungkin dah bunuh diri ... kat Amerika ... letak semua jawatan walau sebagai presiden sekalipun ... kat UK, resign dan lari lintang pukang. Hebatnya orang politik Malaysia .... sikitpun tak malu

Abd Razak said...

sebenarnya perut anwar memang buncit,saya tengok dlm youtube ketika anwar sedang di interview dia duduk di kerusi dgn perut terbuncit.lagi satu cuba tengok juga masa kempen di merlimau kertika sedang berucap cuma bajunya besar jadi terselindung perutnya tapi kalau di perhatikan dgn terliti jelas ciri2 buncit

capt razak

Anonymous said...

ketagih seks lebih kurang macam ketagih dadah ler.. sibuk2 pun sempat...

Anonymous said...

saya sarankan , kalau azizah memang telah hilang kepercayaan pada Ulama dan segala pendapat nasihat umum , pada siapa lagi tempat mengadu ??

Kenapa azizah tak solat tahajud dan solat hajat selama 44 malam sahaja ? doa dan mintalah petunjuk dari Allah yang maha mengetahui ! Allah hakim paling adil paling mengetahui dan paling benar !!

patutnya azizah melarikan diri dari kemelut ciptaan suaminya , mengadulah pada Allah ! bukan menjadi balaci dan bersama2 mencipta pelbagi lawak dan kebohongan lagi..

saya yakin , sekiranya Azizah benar2 tekun dan ikhlas bersolat tahajud dan solat hajat selama 44 malam , pasti dia akan menemui jawapan dan kepalanya tak akan buntu lagi !!

Anonymous said...

tak cayalah!!. ada kah patut . kalau betul nuar sedang berz.... , masa tu kenapa tak panggil Penguatkuasa Jabatan agama!!! Tangkap bawa ke mahkamah syariah !! baru betul

Anonymous said...

Anuwar dlm buku terbarunya bertajuk. ; A SODOMER IN THE HOUSE, bab 13 bertajuk China Doll mengaku......"sebenarnya isu jam Omega sengaja diada-adakan oleh UMNO.the truth was, I was looking at her tits and exclaimed, "OH!MEGA!.....

Anonymous said...

boleh tahan eh dia boleh buat macam gimnastic, dah tu lama tak kendur kendur..
btw wan azizah anak anak semua dah besar panjang
apa nak takut, hilang status dan duit dan jadi janda

Anonymous said...

kesian kak wan. apa nak kata, nasi dah jad bubur

Anonymous said...

dsai akan terus naik.
bn barang naik.
anak2 dsai terus naik.
bn terus taik.

jgn marah bro. sy rasa perbuatan menyiar cerita cerita sebegini tidak elok. kesan jangka panjang terlalu bahaya.

Anonymous said...

Kote dsai akan terus NAIK!!
Anak bini dsai akan terus makan TAIK!!

Anonymous said...

Dalam satu masa .. Zizah tidak di mileki oleh Anwar.....akan tetapi dalam setiap masa Zizah tetap di mileki oleh....

>>>> sama2 kita renungi<<<<<

Anonymous said...

KAK WAN BUAT PARTI BARU DGN PAS TANPA ANWAR DAN DAP, KAMI SOKONG SOKONG SOKONG... MASUK UMNO PUN KAMI SOKONG KAK WAN. TAPI TINGGAL PKR TINGGAL DAP

Abd Razak said...

kak wan zizah bukan menyinta suami(anwar)cuma menyinta seekor beruk peliharaan yang kehausan seks.

Anonymous said...

semua komenter orang umno ni..jgn menilai n buruk sangka tanpa bukti..kak wan azizah pengsan..ada kamu tgk dgn mata kamu sendiri..

niknajis said...

kawan2 betul ke kak wan pengsan...kesian dia aku ni bab wanita yg diagelar ibu aku very sensetive sikit kerana mereka terlah banyak berkorban untuk semua manusia yg digelar lelaki... dari mereka kecil sampai mereka tua hidup mereka hanya berkorban untuk si lelaki.. kalau kakak yg tua selalu kena jaga adik2, ajar adik2 salah adik2 mesti kak kena marah. besar sikit kahwin, urus rumahtangga, makan suami, pakaian suami, jaga anak2, didik anak2 dan hantar anak2 ke sekolah, layan kerenah anak2.Bila dah tua sikit ingat boleh rest jaga cucu pula? sampai lah wanita tu tinggalkan kita baru kita rasa amat sedih kehilang dia... oh dulu dia baik, dia murah hati, dia ni lah dia tu lah. tu semua dah terlambat... kepada anak lelaki dan suami lidungi lah ibu dan wanita ada jangan sakiti hati mereka.... kerana mereka lah kita boleh hidup senang sekarang...hanya wanita saja boleh buat mcm ni. kita jgn amik berita angin nanti rosak agama dan bangsa. kalau betul maknanya allah tu maha adil.....aku harap cerita ni betul kak wan pun dah sengsara byk aku rasa. Kak wan sembahyang aje lah doa pada Allah dia lah tempat mengaduh yg paling baik. kalau minta nasihat org walaupun org tu alim peringkat gunung jerai pun di tetap manusia pasal satu hari dia kalau dia geram dgn kak wan dia muntahkan cerita yg kak wan ceritakan tu mcm mana... Aib org sekarang boleh dijual beli. hutung.. kalau nasihat saya jauhi dari kegiatan laki kak wan... jgn masuk campu lain. pasal kalau kak wan kak ckp bohong pun dosa, kalau tahu tak betukkan tu pun dosa... lebih baik jgn amik tahu... boleh tak?

Anonymous said...

"Pemimpin berfofil tinggi yg mendakwa dirinya sbg pemimpin Islam negara tetapi menjalani kehidupan seperti Jekyl and Hyde yg akan berkrompromi mengenai apa saja dgn sesiapa supaya salah lakunya tidak didedahkan"... itulah dia DSAI...setuju kata2Datuk SeriMuhammad Shafeei Abdullah!

Anonymous said...

tajuk x sama cm artikel...nmpk sgt blog ni menipu...saja nk membenarkan fitnah..

Anonymous said...

tengok kak wan, lepas solat istikarah mintak petunjuk siapa kah lelaki itu.... adakah aunugerah tuhan suami ku......hehehehe

arah said...

Rasulullah telah bersabda yang bermaksud: "Sesiapa yang beriman kepada Allah dan hari Kemudian, maka hendaklah dia mengucapkan perkataan yang baik dan kalau tidak, hendaklah diam." (Riwayat Bukhari dan Muslim). Ini membawa maksud bahawa seseorang yang beriman itu perlu sentiasa mengawasi lidahnya dan apabila berkata hanya kepada perkara-perkara yang memberi kebaikan kepada dirinya dan orang lain. Kalau tidak dapat memberi sesuatu yang membawa kebaikan maka adalah lebih baik berdiam diri sahaja.

arah said...

Allah berfirman bermaksud: "Mahukah Aku khabarkan kepada kamu, kepada siapakah syaitan-syaitan itu selalu turun? Mereka selalu turun kepada tiap-tiap pendusta yang berdosa, yang mendengar bersungguh-sungguh (apa yang disampaikan oleh syaitan-syaitan itu) sedangkan kebanyakan beritanya adalah dusta." (Surah asy-Syuaraa' ayat 221-223)


Daripada Abu Hurairah r.a. katanya Rasulullah s.a.w. bersabda bermaksud: "Tidak beriman seseorang itu dengan sempurna sehingga ditinggalkan pembohongan sama ada semasa senda gurau atau semasa bersengketa atau perbalahan."

arah said...

Imam Ja’far al-Sadiq AS berkata, “Orang yang mengada-adakan cerita palsu tentang orang Mu’min dengan tujuan untuk menghinanya, Allah akan menghinanya pada Hari Pengadilan.”


Riwayat Muslim, "Seseorang yang sudah cukup disebut pendusta (pembohong) jika ia berbicara hanya atas dasar setiap apa yang ia dengar."

arah said...

Hadis Rasulullah s.a.w. Diriwayatkan daripada Anas bin Malik r.a katanya: Sesungguhnya Rasulullah s.a.w bersabda: "Janganlah kamu saling benci-membenci, dengki-mendengki dan sindir-menyindir. Jadilah kamu sebagai hamba-hamba Allah yang bersaudara. Haram seseorang muslim berkelahi dengan saudaranya lebih dari tiga hari lamanya."


Memperkatakan sesuatu bermaksud buruk amat ditegah. Ini dinyatakan dalam Firman Allah yang bermaksud: “Allah tidak suka kepada perkataan buruk yang dikatakan terang-terang. Kecuali (hanya di muka pengadilan saja) oleh yang dianiaya.” (Surah an-Nisa, ayat 12)


Hadis Rasulullah s.a.w. Diriwayatkan daripada Huzaifah r.a katanya: Aku telah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: "Tidak masuk Syurga orang yang suka menabur fitnah."

Anonymous said...

Jahanam la kau wahai Tuan Punya Blog ni, Buat Fitnah tahap melampau.. Aku doakan kefasikan ko yang amat nyata lagi terang dibalas dengan azab api neraka kat dunia lagi pastu dalam kubur pastu dalam neraka jahanam sama ngan Firaun ... Hina sehina-hinanya.. da la tak takut azab... perangai lebih hina dari iblis dan syaitan... Celaka la engkau... aku memang nak mencarut tapi nanti sama taraf hina macam ko sial....

Anonymous said...

Anon july 19, bawaklah bersabar! Yang kena kutuk tu bukan kamu! Jalan penyelesaiannya ada. Kalau kita benar, bersumpah ajalah. Satu sen pun tak kena bayar. Kalau memang kita salah, berhentilah menghuruharakan negara. Tentera asing menunggu-nunggu sahaja nak lepaskan peluru-peluru berpandu mereka yang dah karat-karat tu ke arah kita, supaya boleh digantikan dengan yang "latest".

Anonymous said...

Ya Allah...sampai ke tahap ini caci maki dan penghinaan terhadap dsai dan azizah..tak terfikir oleh akal...kejam sungguh puak2 umno..hanya kerana kekayaan..tipu muslihat dunia..kamu semua sanggup memfitnah..tak perlu lah nak brsumpah2 kerana yg penting Allah tahu siapa yg benar..mudah2an balasan Allah yg setimpal nya. bersabar kak Wan Azizah..kamu dan dsai sebenarnya mengutip pahala2 yg banyak dari fitnah..dan cacian penghinaan ini...ALLAH MAHA BESAR...Amin

Pewaris Wasiat said...

Anon July 19,aku pun nak Doa gak laaa...Celaka lah Engkau penggikut Al Juburi...!!! azab yg pedih keatas kamu didalam Neraka Jahanam bersama Kaum Lut....kekal selama-lamanya...!!!!

arah said...

Rasulullah s.a.w bersabda: "Sesungguhnya syaitan ada baginya bisikan ke hati anak Adam, dan Malaikat juga ada bisikannya; ada pun bisikan syaitan itu ialah galakannya supaya seseorang melakukan kejahatan dan mendustakan kebenaran, dan bisikan Malaikat pula ialah galakannya supaya seseorang mengamalkan kebaikan dan meyakini kebenaranya; oleh itu sesiapa yang terasa bisikan yang baik, maka hendaklah ia mengetahui bahawa perkara itu dari Allah, serta hendaklah ia bersyukur kepada Allah, dan sesiapa yang terasa bisikan yang satu lagi maka hendaklah ia meminta perlindungan Allah dari angkara syaitan."
Ibn Mas'ud r.a

arah said...

Firman Allah bermaksud: “Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)

arah said...

Dosa membuat fitnah menjauhkan diri dari syurga. Sabda Rasulullah SAW bermaksud: “Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah.” (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

arah said...

Rasulullah SAW bersabda bermaksud: “Adakah kamu semua mengetahui apakah ghibah (mengumpat)? Sahabat menjawab: Allah dan Rasul-Nya lebih mengetahui. Lalu Baginda meneruskan sabdanya: Kamu berkata mengenai saudara kamu perkara yang tidak disenanginya. Lalu ditanya oleh seorang sahabat: Walaupun saya berkata perkara yang benar-benar berlaku pada dirinya?’ Rasulullah bersabda lanjut: “Jika kamu berkata mengenai perkara yang benar-benar berlaku pada dirinya bererti kamu mengumpatnya, jika perkara yang tidak berlaku pada dirinya bererti kamu memfitnahnya.” (Hadis riwayat Abu Hurairah)

Anonymous said...

pewaris rakyat..doa kau makan tuan sendiri nanti..lebih baik kamu berhati2..lebih baik buat amal ibadat di bulan Ramadan yg mulia...dari menyebarkan fitnah dan berdoa untuk keburukan org lain

Powered by Blogger.