Apr 5, 2011

KAK WAN JUGA ADA SKANDAL!!?





Hmm.. Hendak dibela juga.. Isteri mithali lah katakan. Jika pasangan lain menanti ke pintu Syurga, Kak Wan agaknya memilih untuk menunggu Anwar ke pintu Neraka. Suka hati lah Kak Wan. Pejamkan sahaja matamu. Biar semua rakyat Malaysia melihat Manusia Anugerah Tuhan sepertimana yang kamu gelarkan terhadap suamimu. Akan tetapi, rakyat Malaysia mesti bersuara. Rakyat berhak mengetahui kebenaran yang jelas, mengenai seorang pemimpin yang dipagari dengan ketokohan Agama, pembela nasib rakyat, tinggi darjat moralnya, mertabatnya harga kemanusia di sanubari.. Akan tetapi, pabila pagar itu diruntuhkan, sebaliknya yang terpampang.




Bagaimana ada juga manusia yang begitu taksub. Sehinggakan buta melihat pemimpin idola mereka sedang berzina dengan palacur ini. Inilah namanya hati yang telah hitam. Dihitamkan oleh pemimpin mereka sendiri, Anwar Ibrahim. Secara jelas kelihatan bukti bahawa bukan sahaja syaitan sahaja boleh menyesatkan manusia. Malah manusia lebih handal dalam mengendalikan tugas2 sebegini. Anwar yang dahulu pernah menjadi idola rakyat Malaysia, sekurang2 nya kita dapat menyedarkan 80% daripadanya kembali ke pangkal jalan.

video
Berdoalah, bersolat hajat lah sekalian. Lakukan setiap hari. Lakukan setiap masa. Tetapi jika ianya bertujuan untuk membina benteng pemimpin yang melakukan zina seperti Anwar, Allah akan murka. Mungkin mereka sudah terkeliru. Biarlah. Tugas Melayu CinDia dan rakan2 seperjuangan akan diteruskan. Demi rakyat. Untuk rakyat. Rakyat Malaysia.


26 comments:

Anonymous said...

kadang2 aku kesian tengok Kak Wan ni...ye lah...kalau kita kat tempat dia...aku rasa kita pon tak sanggup nak lalu kot..

kalau dia kata "sah! dlm video itu adalah suami saya" orang akan kata..."apa punya isteri ni?".."kenapa kau buka aib suami?" dan pelbagai lagi...

kalau dia kata tak....org akan tanya "tak kan nak ngaku" ..."tu lah kak wan..defensive sgt kat al Jub" dan lain2...

secara ikhlas..aku semakin kesian tengok kak wan...

*tak semestinya undi aku di pihaknya..heheheh

Ustaz UMNO said...

Anda ada isteri,emak,dan adik perempuna.Jika anda seorang islam yang beriman anda tidak akan berkata begini.Tunggu masa dan ketika pasti Allah akan memberi balasan kepada anda atas perbuatan dan menabur fitnah seperti anda lakukan ini.Allah tetap membalas sama perbuatan anda ini.
Ingatlah sebab itu Allah wujudkan syurga dan neraka.Anda yang pilih sendiri.Sebab itu Allah kurniakan akal dan turunkan Rasul untuk memimpin dan menuntun manusia.Sudah berlaku apa-apa pada diri dan kelurga sendiri baru nak menyesal,sudah terlambat.Ianya tidak boleh ditarik kembali.Buatlah asalkan anda bahagia didunia dan menderita diakhirat.Berkata benarlah walaupun ianya pahit tetapi pahit itu ubat.

enjit2 said...

Nak buat camne. Diluah mati suami, ditelan mati "Anugerah Tuhan".

~tak datang, tak datang, ajijah ku tak datang...~

Kakitangan Kerajaan Dapat Loan?

Anonymous said...

...perempuan yg baik untuk lelaki yg baik.... aku rasa ader something yg x baik dgn wan azizah ni.hati nya kot, menidakkan kebenaran dan terusan menipu rakyat...luaran nampak baik. padan la dapt anuuuu...war!

Anonymous said...

KEPALA BUTUH PAK HANG.....MAK HANG MERANCUK DENGAN BABI KA APA.....AKU KELUAR UMNO SEBAB MAK HANG MERANCUK DENGAN BABI.... MASUK PKR LAGI BAIK...HAHAHA

Anonymous said...

Jom pakat keluar UMNO....masuk DAP lagi bagus....!!!

Anonymous said...

Aku dah bosan dengan perangai Blogger UMNO ni. Aku pun dah mula meluat UMNO. Lebih baik jangan masuk DAP atau PKR, kalau muslim masuklah PAS.

Anonymous said...

bodoh tahap gampang!!!anak harammm!baik pilih masuk SYURGA!!!!
buat amal jariah...tingkat kan iman...amal solehhhh!!!!

Omega Ori said...

nasib baik jam omega aku yg hilang tu, tak ori punye....

kira aku sedekah jer lah kat sapa yg jumpa...

neardiez said...

isteri mana yang tak sayang suami..

Anonymous said...

to Ustaz UMNO dan puak2 pembangkang: tulah kalau hati tu dah gelap, yg terang lagi bersuluh pun xnampak....

Ustaz PAS said...

Kepada Ustaz UMNO dan puak2 pembangkang

1) Terimalah kenyataan walapun pahit
2) Janganlah menjadi golongan Asobiyyah yang mempertahankan puak/kumpulan walapun ahlinya melakukkan kemungkaran
3) Syurga yang dijanjikan Allah adalah hak mutlak Allah dan bukan ditentukan oleh manusia walaupun bertaraf Tok Guru (yang babuk)
4) Tubuhkan suruhanjaya Diraja untuk membuktikan kebenarannya kerana pembangkang kata kerajaan dibelakang pembikinan video tersebut manakala kerajaan pula menganggap isu ini sebagai isu nasional krn yang terlibatnya orang ternama (maksum ?) dan bakal PM Malaysia ( dalam Iguan)

Anonymous said...

dari aku masuk DAP dan pkr...lebih baik aku bela babi.
tiap2 tahun dapat untung.
babi tu haram disisi agama islam.kalu aku bela dan ambil hasil babi dosa aku hanya pada ALLAH.
tetapi dap,pkr dan pas itu pakatan haram.
jika aku masuk puak haram yang suka menghasut dan menjual agama lagi besar dosanya kepada agama,negara dan seluruh rakyat.
contohnya si tua munafik nik ajis tu.senang2 janjikan syurga macamlah syurga tu harta pusaka mak bapa dia.
celaka punya manusia.
umat islam saudara aku...penganut pas musuh aku dunia dan akhirat..

Mae said...

1. Dalam Islam, tanggungjawab isteri adalah mempertahankan aib suami.

2. Kita jangan paksa kak wan buat sesuatu diluar tanggungjawabnya terhadap agamanya. Nanti kita yang berdosa.

3. Tuhan sedang menguji ketabahan Kak wan. Kalau dia lulus, syurga adalah hampir pasti untuknya.

4. kalau suami pukul isteri sampai nak mampus pun, isteri sebaiknya jangan mohon cerai. Itu ajaran agama. Isteri hendaklah bersabar, sebab banyak kebaikan yang kita tak tahu. Apatahlagi, dalam kes ini, Kak wan tidak didera pun oleh suaminya.

Anonymous said...

eh? dlm PC wan azizah cakap jam omega ada dgn dia? bukan dah buat report polis kononnya jam tu dah hilang ke? jadi skrg dah dpt balik la?
apasal tak tunjuk je? kan PC kat rumah tu? yg pi marah wartawan tu apesal? tgk cara nurul izzah ketawa pun lain mcm je..exagerated smile

Anonymous said...

eh? dlm PC wan azizah cakap jam omega ada dgn dia? bukan dah buat report polis kononnya jam tu dah hilang ke? jadi skrg dah dpt balik la?
apasal tak tunjuk je? kan PC kat rumah tu? yg pi marah wartawan tu apesal? tgk cara nurul izzah ketawa pun lain mcm je..exagerated smile

Anonymous said...

Ini keluarga puaka namanya.
Suh Mamat Khalid wat filem Keluarga Puaka.

-az

Anonymous said...

yap..senyuman palsu dia beranak...

AMENO ChaCha Marba said...

Korang ni semua BODOH lah....

INI semua kerja BODOH puak2 extremis BN-UMNO DESPERADO BODOH...

PASAL apa??? Pasal TAKUT KALAH PRU 13 (tahun 2012) lah...!!!

MANGSA nya ANWAR...Diputar2 cerita yg karut marut sampai PENING kepala RAKYAT dgn KEPALA HOTAK Blogger2 sekali...!!!

NAJIB,ROSMAH Puaka,Mahyuddin Rasuah
NAZRI rasuah/Pompuan,RAIS balun,etc
etc..,mana ada korang SPIN???

Depa ni lagi teruk,tapi pura2 BUAT BODOH dan terus memperBODOHkan RAKYAT!!!

APA?? INGAT RAKYAT BODOH...????

Tunggu saja beberapa bulan lagi...

PRU 13 (cepat2 dlm 8 bulan,lambat2 dlm 18 bulan) akan menentukan sapa
BODOH??? RAKYAT Pengundi ke atau POLITIKUS2 yg dah BODOHkan RAKYAT??

RAKYAT BIJAK 2020 said...

BAGUS betul BN-UMNO buat tuduhan seksi sana,lewat sini..,nnti crita incest lah pulak!,sek dgn binatang lah,sek dgn patung lah macam lah tak de benda lain dalam dunia di-Malaysia ini..!!

Maka timbul lah POLITIK LUCAH rekaan BNUMNO...yang TAK ada tanding didunia ini.Malaysia Boleh!

Dah ada yg ikut..di Sweden (dimana bermula nya seks bebas),mereka nak meniru Malaysia dengan mengenakan tuduhan seks rogol kepada pengasas WIKILEAKS,Mr.Assange,mungkin atas arahan Amerika,dan di-Italy;PM nya skrg Bersculloni sedang dihadapkan keMahkamah atas tuduh sek dengan gadis bawah umur...!!

Tetapi diRussia,Putin(yg gemar gadis2 bwh 15tahun) takde apa2 tuduhan...

Dan diMalaysia,apabila seseorang itu ada KUASA mulalah aktiviti2 seks,krana lumrahnya dan dah memang Fitrahnya SEKs adalah kegemaran manusia,bila2 dan dimana2
didalam dunia ini.
Pemimpin dulu,banyak bini dan gundek2,puluhan,ratusan,malah RIBUAN.Baca sejarah Nabi Daud(99 isteri),Shi Huang Tee(Dinasti Cina,ada lebih seribu wanita),King Henry VIII,ada puluhan bini dan gundek. Jadi tak hairanlah,diakhir2zaman ini,nak berbini lebih SATU pun susah(1-Malaysia,1-Bini..!!), maka Rakyat Malaysia mula mengadakn
BUDAYA Malaysia Boleh:SEKS Haram?? yg TIDAK DIRESTUI....

Untuk mengAIB dan memFITNAH,maka diada2kan cerita2 seseorang dengan cerita2 SEKS HARAM,untuk meMALUkan dan untuk membuat RAKYAT memBENCI dan mengutuk seseorang dengan perasaan JIJIK dan MELUAT....

BUDAYA kotor saperti yang ada skrg patut dibenteraskan,agar MALAYSIA JGN jadi status PARIAH,PARIAH dan PARIAH....

Mungkin dengan adanya satu Kerajaan yang Bersih,Suci dan Tulus Ikhlas untak Rakyat,dimasa hadapan akan dapat membawa kita ketahap yang Masyarakat Madani,Suci dan Baik...InsyaAllah.

Anonymous said...

kepada mae.
setahu saya masa anwar dalam umno kak wan 2 kali minta cerai.tun hashmah isteri tun mahathir yg bagi nasihat.saya rasa kak wan ni selalu juga kena tampar dgn anwar,cuba lihat riak muka kak wan....serabut jer tawa pun bagai dipaksa..ayat anugerah tuhan tu anwar yg tulis,kak wan cuma baca saja

Anonymous said...

Para pentaksub PKR-PAS-DAP sudah terlalu amat biasa memfitnah orang lain. Fitnah2 itu diulang2 banyak kali oleh pemimpin mereka..., sampai dah masuk kalbu pengikut mereka.

Para pemimpin mereka pun, pada asalnya tahu bahawa mereka tiada fakta..., mereka tahu bahawa mereka sebenarnya hanya hentam keromo jer.., menuduh pemimpin2 UMNO rasuah dsbnya..(padahal rasuah tiada kena mengena dengan fahaman politik).. punyalah penipuan yang berulang2 itu menjadikan pemimpin PKR-DAP-PAS sendiri yakin mereka bercakap betul... Mereka menjadikan mengaibkan pemimpin UMNO sebagai jamuan nasi yang wajib dilakukan tiap hari..

Hari ini, Allah telah membuka aib mereka.... dan mereka sudah hilang arah....!! Rasakan lah....

Di dunia tak tenteram jiwa mereka..., di akhirat entah macamana, andai tidak bertaubat..

Bila Allah kenakan aib kepada batang hidung pemimpin mereka, keluarlah fatwa2 pencacai Pakatan Rakyat ini bahawa ini semua adalah fitnah...!

Allahuakbar...! Allah Maha Besar...!!

Anonymous said...

senduttua......,

Kau orang bergaduh satu sokong UMNO dan yang satu sokong PKR/PAS. Tapi yang untuk cina. MCA dan DAP tak ada pun gaduh sebab dia tunggu masa sahaja walaupun seribu tahun dia sanggup tunggu.Bila sampai masa dia dapat hancurlah melayu.Sedarlah dan bersatu kerana bangsa.....

Anonymous said...

Bodo punya org pas gan pkr bila dia buat semua betul masuk syurga bila kena tang org umno semua nya salah xde yg betul yg korang tuduh Najib tu mcam2 bole la pulak ape pun Najib dah bersumpah di masjid al juburi ade buat ker beruk korang pas gan pkr ni bukan menuju ke putra jaya tapi menuju ke neraka jahanam hahaha

ina said...

insaflah wahai manusie.akhirat mkin dkat.pilihlah pemimpin yang Allah redhai.yakni ulama'2 yg mrupakan pwaris nabi.bknnye pmimpin yg mggalakkan maksiat brleluasa dlm negara ini.moge2 ite djauhkn dri sbrg mala petaka...amin

Anonymous said...

[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose[/url]
Det ofta ingen borde verkligen lämna upptäck tjäna miljoner, eftersom denna färdighet möjlighet knackar rätt nära ditt företag entrédörren , och till och med väntar hela varmt mottagande som du tjänar du väg när du behöver större vinster.
,[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
 Otvivelaktigt precis 1 stor sällskaplig test, saker definitivt trycka begränsningar, som utgör som principer som allt conitinues längs sedan inrätta dess algoritmer du variabler oväntade igår.
http://www.canadagoosejackorbilligt.com
 Hur auditiva dyslektiker kan höra bokstaven och det kan vara ord rörig som, och sedan ofta inte som skulle upprepa något som här folk onekligen hörde stund sedan. De flesta människor förknippar dyslexi kombinerat med att bläddra i materialet svårigheter.

Powered by Blogger.