Apr 11, 2011

KAK WAN AKHIRNYA AKUI JAM OMEGA TIADA DI TANGANNYA!!





Identiti pemilik Jam Tangan Omega yang kini dalam siasatan polis akhirnya akan menemui jalan penyelesaian setelah pihak polis telah mengenalpasti individu yang merupakan empunya Jam berjenama tersebut. Ini diperakui sendiri oleh Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Datuk Acryl Sani Abdullah Sani yang menyebut pihak polis telah menyerahkan kad pendaftaran jam itu kepada syarikat yang mengedarnya bagi tujuan pengesahan siapa pemiliknya.




Adakah Anwar semakin panik bagi menghadapi situasi yang berlaku? Sehingga hari ini, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail masih lagi belum mempamerkan jam tangan Omega yang kononnya berada di tangan beliau.

Lakonan demi lakonan Anwar dan isteri kelihatan semakin terbuka pekung di dada. Apakah lagi propaganda yang akan ditonjolkan oleh mereka terhadap rakyat Malaysia? Jika dilihat dari sudut akal logiknya, ternyata Anwar begitu gentar menghadapi risiko dan beban tanggungan penyelewengan dan skandal yang sedang beliau hadapi.

Kak Wan sewajarnya menghentikan serta merta lakonan yang tidak menemui sebarang manfaat terhadap diri beliau, keluarga, penyokong2 Anwar seterusnya rakyat Malaysia. Melayu CinDia sentiasa berdoa agar Kak Wan insaf dengan karakter Isteri Solehah yang tak bertempat.


33 comments:

Anonymous said...

Bullshit...!

Anonymous said...

taikkerbau???cintailah bahasa kita

Anonymous said...

Baguslah kalau boleh confirm siapa punya jam omega tu.. tapi tak tahu kah yang company jam omega tu milik BN.. bolehlah diaorg nak tukar ownership jadikan ianya milik anwar..

Anonymous said...

Kantoi lah anwar jika polis confirm jam tu milik anwar.. habis semua.. tu lah siapa suruh cakap yang ada dalam simpanan tu.. tapi tak pe besok boleh buat laporan polis rumah masuk pencuri malam ni..

Anonymous said...

anon 7:46
awat gelabah semacam...

anon 8:20
belum apa2 dah buat fitnah. pakatan haram tu baik sangat ke...

oh malaysiaku said...

"rumah masuk pencuri, tapi bila polis datang siasat, polis curi jam tangan Omega tu pulak. bukan pencuri yg ambik". terjawablah mengapa jam tu ada kat tangan polis. kalau ada orang pertikaikan, kan ke Datuk Eskay yg bagi kat polis? boleh jawab - "tak kenal pun Datuk Eskay, siapa dia tu?"

senang saja skrip tu.

abislah org Sarawak kalau memilih pemimpin macam ni ...

Anonymous said...

anon 8:20pm
hehehe...ingat beli jam omega macam beli telo omega ke?

Anonymous said...

Rasa rasanya lah kalau kes ni bukan kes anwar dan kes itu ialah kes bunuh, adakah orang yang terdapat dalam video tu boleh disabitkan dengan kesalahannya jika video itu di dapati tulen.. lebih lebih lagi kalau orang yang di syaki itu di dapati menipu mengenai jam omega tu.. rasanya bagus jugak lie detector di gunakan untuk tengok siapa yang bercakap benar atau tidak seperti yang dicadangkan oleh bekas angkatan muda PKR tu.. lagi banyak bukti saintifik lebih baik..

Anonymous said...

KAN DIA PERNAH KATA TAK KENAL ESKAY?
DARI SITU PUN DAH TAHU DIA TU PENIPU.
TAKKAN NAK PERCAYA LAGI?

dawai koko+ said...

wow.. ini cepumas.
ini cepu burit bikmama.

kah kah kah kah.

Anonymous said...

Untuk pengetahuan rakyat Malaysia yang masih jahil tentang jam Omega ni, jam jenama ini dibuat oleh syarikat Switzerland dan memang mahal harganya. Setiap kali jam ini dibuat, ada sijil dan numbor bersiri yang menyatakan jam ini 'asli'. Disebabkan tidak ramai orang di dunia ni empunyai jam Omega, individu yang membeli jam ini boleh dikesan melalu nombor bersiri ini.

P/s: Anon 8:20, hang ingat BN tu kaya sampai boleh beli company Omega ka? Jahil betul hang ni.

Anonymous said...

adakah manusia yang seratus peratus menyerupai anwar di Kuala Lumpur ini.

Kalau ada, sudah tentu orang itu ditemui ramai. Kuala Lumpur ni bukannya besar sangat.

jadi kalau bukan Anwar dalam video tu, HANTU RAYA DIA PASTINYA

Anonymous said...

Juak juak Pakatan Rabak ni semua dah biol.

D Eskay tu siapa? Nalla tu siap? kan kawan baik dia. Dia orang tak kan sengaja nak serah tengkuk ... walaupun macam macam yang diperkatakan tentang mereka ... pasti mereka tak sebiol cam Anon 7:46 & 8:20 dan mereka mereka yang semental.

titoni said...

Apa-apa hal pun puak ni laki bini memang pembohong nombor satu. Dari cerita arsenik sampai la ni tak habis-habis berbohong.

Dan mereka akan terus berbohong selagi ada lembu dan keldai mempercayainya.

oh malaysiaku said...

sebenarnya kita kena sentiasa sedar (bukan bermakna tak tau) Allah jadikan kita ni bermacam-macam dari segi rupa, otak pemikiran, perangai dsbnya.

bagi yg boleh berfikir secara rasional mengikut kepada realiti sesuatu tu, bersyukurlah kerana Tuhan menganugerahkan kita nikmat kewarasan berfikir.

bagi sesetengah orang pula dah begitu perjalanan hidup dan kehidupan dia dijadikan Tuhan, rupa ada, harta ada, segala boleh kata ok tapi kurang kewarasan berfikir. dan ada yg berhati batu pulak, tak boleh menerima sesuatu mengikut logik akal!

umpamanya macam yg 'berdengung-dengung' kat blog ni dan blog2 penyokong BN yg lain, seperti "LALAT TAIK", kalau diletakkan kek yg manis pun ditempat dia berkerumun, dia akan tetap terbang cari taik jugak. begitulah kehendak Tuhan ...

jadi kita janganlah marah kerana mereka2 ini adalah 'anugerah Tuhan' jua adanya...

Anonymous said...

Carilah kebenaran dan sampaikan kebenaran lambat laun akan terbukti jua. Itu memang pasti dan sudah pun berlaku pada ramai.
Masalahnya pelapis mereka ini ramai... Bapak dah insaf anak pulak buat hal.

Matkilau said...

Anonymous says:
April 11, 2011 8:20 PM

Awat leh pakai line to.... nanti anwar nak mai ckp semua orang dah tahu lah. sekarang anwar nak kena tukar line..... ohhh company OMEGA di malaysia kepunyaan datuk dari UMNO..... siapa tak tahu tapi yg peting dari UMNO aje..... nanti si bodoh2 akan percaya punya... betul...betul...betul...

Anonymous said...

aku ada jam omega co kit.. kalau nak aku bagi free...heee..

Anonymous said...

PKR - Pakar Kencing Rakyat
PKR - Puaka Keramat Rakyat
PKR - Pakat Kebumi Rakyat

Dah nama PKR, Keadilan kepala bapak dia?...
Kat Kg aku PKR tak wujud, kalau ada pun nak pasang bendera pun tak berani. Pasal kalau pasang, jatuh hukum penyokong tu memang suka main jubur.

ahmad said...

ape la bangang BN ni ,patut nye selesaikan masaalah rakyat,pembunuhan,,ini isu Lucah ,,tak abis2 setiap pilihan Raya ada2 je isu Anwar,macam lah diorang tu Bermoral sangat..podah..yng tak tau boleh la kelentong..setakat vd tu,,aku boleh wat..lagi terang warna lgi..ini itam puteh..Bodoh..BN babi Negara

ahmad said...

malaysia adalah sebuah negara yng mengamalkan Politik Lucah...ha ha ancuss..Malaysia..kalo aku tau dari dulu baik aku jadi warge negara Zimbabwe...

Anonymous said...

aku sokong yahudi krn mereka adalah bangsa yang agung....allah merahmati bangsa yahudi....amin.

Anonymous said...

ANUar ni satu hal, dah tau nak gi konkek cibai cina tu tak ajak aku sama..aku nak gak!

Anonymous said...

"ahmad said...
malaysia adalah sebuah negara yng mengamalkan Politik Lucah...ha ha ancuss..Malaysia..kalo aku tau dari dulu baik aku jadi warge negara Zimbabwe..."

pegi la...satu ketul tahi lembu pun saya x kisah! pegi la weiii...cepat sikit..batalkan kerakyatan ko tu..x rugi sikit pun saya..menyampah betul kalau ada malaysian, born in malaysia, grown up & fed by malaysian tax-payer monies..kecik2 x nak mampus..sudah besar menyampahkan orang...pi berambus dari malaysia...suh suh...fuck off!

Anonymous said...

PKR = Parti Kuat Romen

Anonymous said...

klau dh sokong sgt anuar tu...p lh sorong bntot kau tu kt dia...blh rase penangan dia skali kn...hahahahaha...stkt ckap je nk tkar krkyatan baik xpyah, ko pn sma cm anuar, gebang lbh...stkt ckap sume org blh..ko pn x bsyukur slama ni ko tggal kt mlysia, lg aman dr ngara lain (politik kt mna2 pn "TAK AMAN")...ko p lh stay zimbabwe, biar smp ank cucu....baru slmt x kna bntot ngan ANUAR..

pok ngah nik ajis said...

CHE MAT. . . KURENG CERDIK KO YE. . .

KO KENA PAHAM. . . .CERITA NUAR. . .CERITA SENSASI. . . .HIKAYAT 1998 HINGGA 2011. . . .

KO TAHU KENAPA? ? ? ?. .

SBB PENYOKONG PARTI KONGKEK RAKYAT DAN PUAK PARTI HAMPAS. . .BERHEMPAS PULAS DOK SEMAYANG HAJAT. .KAN. . KAN. . DAH TERBUKALAH . . . .PINTU KEBENARANYA. . .SIAPA. .YG ALLAH PILIH. . .DAN SIAPA. .YG ALLAH. . AKAN. .DIUJINYA. . . ,

KINI APA YG ALJUBUR TU BUAT. . .SEMUA DTG BALIK KAT DIA. . . .TAK PUTUS-PUTUS. . . .

SO. . .CERITA KAPAL SELAM KE. . .JAMBAN TERBANG KE. . . .UFO DATANG KE. . . TAK SENSASI MCM CERITA NUAR JUBUR. . .! ! !

HABIS SATU, DATANG STORI LAIN, BARU NAK SETTLE, DTG PULAK YG LAIN. . .

CUBALAH HANG PIKIAK PULAK. . BIAR JD MANGKOK TINGKAT,JGN JD MANGKOK AYUN DAH LE. . .HA. . . .HA. . . .HA. . .

Anonymous said...

hoi , otak basi,,,bn takdalh perangai malaikat,pas tak lebai mana pun TAPI SEJAHAT KAMI ORG BN TAKLAH SAMPAI KELUARKN VEDIO SEX SENDIRI , SENDIRI LAKUN , AWAT TAMAK SANGAT PULUN PELACUR TU SORANG ,,,TIBAI BUNTUT SORANG,,,KAN DAH MUNTAH,,,NUAR NI JIKA DIA BAWAKRETE LUBANG2 KAT JLN RAYA HABIS DILANGGAR ,,CIS,,CIS,,CIS,,,TAKLEH JUMPA 'LUBANG' MASUKAN JUGAK,,,,

Anonymous said...

Bro.....kalau amwar sekali pun....buat apa nak bising2...tu peribadi dia...hahahah..

Anonymous said...

KAK WAN AKHIRNYA AKUI JAM OMEGA TIADA DI TANGANNYA!! ?

when did she AKUI ?

What I know is, the police say not able to confirm the owner.

I know you are antiAnwar, but dont bohong from your otak

Anonymous said...

Negara akan musnah,kalau anuar aljuburi(bukan saya kata Mat Sabu kata Ummi Hafilda) dapat jadi PM,Ya Allah Selamatkan Negara Malaysia daripada PR.amin..

Anonymous said...

kepada penyokong anuar omega..
memang btul la byk kes bunuh, kes samun. n kes2 yg sewaktu dgnnya kt msia ni,,
tp kes anu anwar ni perlu didedahkan..'kenapa? kerana dia telah menipu rakyat msia sejak dipecat oleh ayahanda tun mahadir..
habis semua fikiran rakyat termasuk aku taksub n percaya cerita dia ni dulu..

dah la menipu kita semua lepas tu dia hancurkan kepercayaan rakyat trhadap institusi kehakiman, polis, tentera, sprm.. untuk apa? senang je jawapannya..

supaya dia terlepasla semua pertuduhan yg dia hadapinya tu bila rakyat dh mula marah kt semua sistem kerajaan kita..

aku harap dia cepat2 la kembali kepangkal jalan dan dibukakan hatinya utk bertaubat. amin..
bertaubatlah anu anwar..

aminjoeis said...

korang dah lupa ke??? kan kiamat dah dekat.. takkan dunia menjadi semakin aman dan manusia jadi semakin baik. karut.. kalu anuar perintah malaysia..lagi hancur. lepas anuar siapa?? KJ??? balik awallah jwbnya!!! proses ni sedang berjalan dan terus akan terbukti. tak perlu jam omega nak menantikan waktunya. so, tak pyh lah nak pikir sampai kena barah akal.. cerita yang sama je. kalu manusia ni jadi semakin baik, takkan tuhan hantar begitu ramai nabi dan rasul nak baikpulih otak2 manusia. kalu semua perkara semakin baik..ia akan bertentangan dengan kisah2 al-quran! kita dah jadi golongan terakhir umat. mana ada nabi lagi yang tuhan nak hantar utk baikpulih otak korang semua. kita tunggu je la hari tutup kedai dunia ni.. ishhh takutnya!!!

Powered by Blogger.