Apr 5, 2011

EHSAN AKAN PARANG KEPALA PAPA!!





EHSAN ANWAR... Anak jantan tunggal Anwar yang sebelum ini dikatakan tidak serasi dengan papanya itu sudah bersiap sedia membela ibu beliau yang semakin terseksa jiwa dan raga akibat perlakuan sumbang Ketus Pembangkang tersebut. Ehsan yang telah sekian lama mengetahui perlakuan kotor bapanya itu kini semakin tidak terkawal. Ehsan dikatakan telahpun mencetuskan banyak pergaduhan dengan bapa beliau akibat sikap dan kelakuan Anwar yang bukan sahaja tidak berubah, malah mencrminkan Anwar seorang yang rendah moral. Ehsan sebenarnya seorang anak yang terlalu menyayangi Kak Wan dan tindakan Anwar ini telah memalukan kesemua keluarganya yang memberi harapan tinggi agar Anwar kembali ke pangkal jalan. Moral... Moral.. Dan Moral... Inilah moral seorang pemimpin bernama Anwar Ibrahim.

7 comments:

Capt Bob said...

nasi sudah menjadi buburrrrrrrrrr

Anonymous said...

Salam.Jalan terbaik buat Pemimpin Pembangkang terbabit ialah berhijrah ke negara yang sanggup menaja beliau.Di antara negara-negara yang mungkin sanggup mengambil beliau adalah Amerika Syarikat, Australia, Switzerland atau pun mana-mana negara Arab.Ini pun selepas kes-kes beliau selesai termasuk menjalani hukuman jika ada.Termasuk juga permohonan maaf kepada jutaan rakyat Malaysia terutama Bangsa Melayu dan Islam, yang pasti beliau tidak akan berani lakukan. Beliau telah menyalah guna 'talent' yang ada pada diri beliau dan merosakkan keamanan dan perpaduan di Malaysia.Sayang sekali banyak pengikut 'hardcore' beliau yang terlalu mudah terpengaruh, pasti kerana sokongan terhadap beliau dibalas dengan upah wang dan 'favour' serta ugutan.Namun politik di mana-mana pun tetap 'kotor', mereka yang melibatkan diri di dalam politik harus tahu akibat-akibat 'menerjunkan' diri di dalam arena politik. Wassalam.
Westaussiemalay

Mae said...

Tu lah dulu Kak Wan tak mahu dengar cakap ayahnya ... boleh jadi sempadan bagi generasi sekarang...

Anonymous said...

biasanya anak2 yg menconteng arang kemuka org tua.. tapi dlm kes ni dah terbalik..kesian aku tenguk Ehsan ni.mudah2an dia tabah menghadapi dugaan.

Zakir said...

hanya lelaki yang mengenali naluri lelaki. Anak lelaki anuar cukup faham situasi ayahnya kerana dia juga seorang lelaki. Sebab itulah mungkin ehsan melarikan diri ke US dan sepi tanpa berita. Jambu juga si ehsan ni. Ada potensi jadi macam papa juga ke? Hehe sowwy.

Anonymous said...

Jika confirm- Anwar berzina/liwat dengan sabit mengikut prosedur syariah aku setuju dia dihukum megikut Hukuman Hudud-Zina, diREJAM dengan batu sampai MATI. Insyaallah kita sama2 laksanakan.

Jika prosedur syariah tidak dapat buktikan kesalahan Anwar maka wajib juga segala manusia beragama Islam yang bawa kes Liwat I (1998), Liwat II (2008) dan Kes videoZina (2011) yang menuduh Anwar selama ini dihukum mengikut hukuman Hudud-Qazaf, pembohong & pemfitnah diSEBAT 80 rotan & tidak layak menjadi saksi selama-lamanya. i.i saksi- termasuk jadi imam/ pemimpin.

Anonymous said...

ehem...assalamualaikum...anwar ada anak lelaki ke? encemnye...eh ni...nape wan azizah kawen lari ke dengan anwar...aku tak penah dengar citer pun...betul ke

Powered by Blogger.