Apr 14, 2011

DEDAH.. ANWAR P'BUNUH SEBENAR ALTANTULYA!!?





CONFIRM!! Penipu.. Penyangak.. Pembohong.. Penyamun.. Semua!! Blogger Belaan Anwar Raja Petra Kamaruddin akhirnya membongkar Anwar tlh mengarahkan kesemua jentera sulit termasuklah beliau sendiri bagi mencipta 1 kisah yg mendedahkan DS Najib terlibat dlm Pembunuhan Altantulya. RPK ternyata tlh mengakui Anwar membuat 1 penipuan besar mengenai Kes ini. Penipuan yang dirancang Anwar ini turut melibatkan beberapa pengaruh dari luar dan ianya adalah Perang CyWAR berani mati menjatuhkan kepimpinan DS Najib. Apa alasan Anwar pada kali ini? DASAR PENIPU!! RAJA SEKS BALUN DEPAN BELAKANG!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

18 comments:

mnorkembalak said...

Al-maklum lah si nuar ni anugerah tuhan dah auto tertukar anugerah syaitan jadi kena kena fahamlah perangai syaitan macam mana.

OKAY SALAM BRO CINDIA MOGA SEHAT-SEHAT SELALU DAN TERUS BERKARYA. KITA JUMPA LAGI. ASSALAMULAIKUM.

Anonymous said...

Dah sah RPK dah kena beli oleh BN.. Tukar cerita pulak yang Anwar suruh dia fitnah.. Camno ni bang nuar, satu persatu kes bocor.. semua lari tinggal kan kita.. Bang nuar dah stop duit allowance kat RPK ke..

Anonymous said...

Apa agaknya dosa orang yang suruh org tuduh org lain membunuh tu.. jawablah, jangan tak jawab.. RPK tu kan dulu dalang PR..

Anonymous said...

Ini satu lagi usaha anwar untuk membuka semula kes ni dan membuat ianya menjadi isu PRU13.. RPK dah tuduh anwar suruh dia fitnah, nanti polis akan bukak fail baru untuk charge anwar.. ini bukan boleh di habiskan dalam sehari dua, ianya akan berlanjutan.. cerita lama dan dakyah palsu akan dicanang semula untuk PRU13 oleh PR..

Tapi tak pe, Najib dah bersumpah yang dia tak pernah kenal Altantulya tu.. Anwar bila pula nak bersumpah yang dia tak pernah liwat orang dan terlibat dalam video seks tu.. itu kan lebih afdal dan baik dari sisi agama.. kenapa tak berani..

Jam omega di mana.. anwar pernah buat laporan pada polis yang ianya ada pada dia, ini di sokong oleh kak wan.. apa jadi kalau polis dapati sebaliknya.. maka anwar dan kak wan kenalah charge sebab tipu polis dan bagi keterangan palsu..

Anonymous said...

si nuar ni buat fitnah konon najib bunuh altantulya rupanya dia pembunuh yang sebenarnya. siapa sangka...

Pengikut Nabi Muhamad said...

aku dah agak dah.....
asyik2 dia aja yang canang kes tu masa kempen....orang lain tak berani sebab tak ada bukti......

semoga Allah tunjukkan lebih banyak kebenaran ....

Anonymous said...

aku heran la penjilat jubor tegar Nuar 'Sodoman' ni semua fakta depan mata semua tak mau terima. Asyik2 alasan konspirasi BN. Bukak la hati tu sikit cuba guna otak tu. Kenapa pengkhianat agama, bangsa negara, penjubo depan belakang, penipu beso ni jugak yang korang nak fanatikkan ? Apakah orang yang cam ni lebih mulia dari Rasulullah, orang yang sepatutnya korang fanatikkan ? pikir la !!!

Anonymous said...

kau ni menipuuu dan putarbelik fakta ajer keje kau.susahlah hidup keturunan kau selamanya

Anonymous said...

Anon 8.40,diorang bukan fanatik tapi kau yang dah buta hati lagi tak berhati perut,percaya bulat2 apa saja cite2 memburukkan peribadi orang.tak kira la pemimpin parti mana tapi budaya fitnah dan memutarbelitkan fakta ni sudah melampaui batasan hukum agama islam.kamu gelar anwar penjubo dan berbagai lagi tapi kamulah akan menjadi saksi2 akhirat kelak.

Anonymous said...

mmmm.... dalam hal gini xleh pecaye 100%,mungkin ini konspirasi baru tuk bkk kes semula....

Anonymous said...

dah kena beli ke rpk tu? atau dia bercakap benar? atau merupakan helah utk buka balik kes?
jika dia berkata benar, boleh percaya ke?
jika benar sekalipun, terbuktilah selama ini tuduhan itu hanya fitnah. jadi, semua blogger dan tukang komen yg menyebarkan dan menjaja cerita itu sepanjang masa akan terpalit dgn dosa fitnah betul tak? fikir2kan..

Anonymous said...

Minda melayu UMNO Apco…. takdak cerita lain sejak 1998...
Ahli2nya ke, penyokong2 ke, pencacai blogger ke, wartawan ke, penulis ke, penceramah ke,... semuanya tak ada modal lain.... hanya sanya yang ada dalam OTAK ahli totok umno DICANDUKAN ATAU KETAGIHAN ISU-ISU FITNAH ...politik fitnah, jalang, lucah, luncai & lanun …
Akhirnya produk UMNO adalah ramai remaja melayu/termasuk anak2 UMNO jadi 1Malay SiaL, JaLang, LuCAh, LunCai , LaNun, ...


ISU2 PENTING BAGI NEGARA & RAKYAT... seperti
kadar INFLASI, harga barangan naik, kos hidup rakyat yg meningkat,
48 tahun rakyat Sarawak masih dibelenggu KEMISKINAN,
kadar PENGGANGGURAN,
kadar JENAYAH,
pembanjiran boroh asing,
kadar RASUAH & integriti,
ahli politik pemerintah pengaliran keluar wang, pembaziran kerajaan,
penyelewengan, salahguna kuasa & kelembapan jentera kerajaan,
penipuan pemaju & kontarktor politik
BUTA AGAMA, maksiat, syirik dan murtad,
DADAH, arak, judi, zina, sumbang mahram, buang anak,
dll tiadalah ditanya/ atau dibincang oleh wartawan lucah & luncai ni.... sebab tu negara semakin hanyut...

bagi UMNO Apco yg penting fitnah anwar & nik aziz saja....

Apakah UMNO masih anggap rakyat semuanya bodoh/ pandir dan boleh diperbodohkan sepanjang masa?...

“Si Luncai UBN terjun dengan labu-labunya….”
“Biarkan!… Biarkan! … Biarkan!” …………………….

Anonymous said...

kali ni aku nak ucapkan berbanyak terima kasih utk hj hadi serta mereka2 yg bersolat hajat tempoh hari..bukankah nawaitu solat hajat itu utk menghindarkan fitnah? nah, skrg sdh terbukti isu altantuya itu adalah fitnah semata2. sesiapa yg pernah menyebarkan fitnah ini, segeralah bertaubat.
sekian

jo said...

Nik Ajis dan hadi awang dah mohon ampun maaf ke kat Tok Jib...Ingat tuan bila-bila masa boleh pergi menghadap Allah..takut tak sempat mohon maaf...dengan Allah senang dengan manusia susah...

Sam Mat said...

ANOM 1:53, WATLA HANG BODOH SANGAT, CAKAP BG FAKTA JNG TUDUH BUTA TULI SAJA, BODOH

orange said...

aik???
rpk baru kata sikit, terus sume buat kesimpulan ds najib tak bersalah???

mudahnya kita menjalan-jatuhkan hukuman...
semudah buat sumpah laknat kat dalam masjid~
semudah tunjuk video orang berzina~
semudah bla bla bla~

lepas ne tak perlu ada mahkamah, peguam, hakim dll lah bhai
kalau bersalah, buat sumpah "tak bersalah" je, terus boleh lepas. senang. jimat duit n masa...

oh ya, adakah saya menuduh ds najib bersalah?? oh tidak. tapi kita serahkanlah kepada pihak yang sepatut-patut-patutnya untuk menyiasat perkara ne dengan seadil-adilnya. jangan bercakap sebarangan. takut kita menjadi penyebar fitnah. dan dosa fitnah itu teramat2 besar, tuan-tuan yg dihormati sekalian...

p/s: berfikirlah sebelum menulis. jaga bahasa. jaga kata-kata. <---jaga lidah. ini sume ALLAH akan nilai di akhirat nanti.

wallahu'alam.

Anonymous said...

hmmm kalo kita x tahu jgn ckp ape2...diam jek, bukan kita tahu semua tu betul ke x, kita xtahu ape2, duk dgr org ini ckp org itu ckp...lebih baik senyap...kita pulak yg penyebar..silap2, dosa free2 jek dpt...huhu sedey2 dgn fikiran skrg, sibuk duk jaja cerita yg x tahu betul ke x.....

Anonymous said...

[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose[/url]
Det kommer ingen borde verkligen försöka att lämna var tjäna miljoner, eftersom Särskilda möjlighet knackar rätt AT de en enkel adress , och också, väntar en persons varmt mottagande som du tjänar du väg på större vinster.
,[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose jacka[/url]
 klart som inkluderar 1 stor sällskaplig test, detta kan möjligen trycka begränsningar, som utgör specifika principer som det conitinues längs inte tala inrätta den specifika algoritmer återvänder till variabler oväntade igår.
http://www.canadagooseistockholm.com
 Den särskilda auditiva dyslektiker kan höra bokstaven eller ibland ord rörig som, samt ofta inte att upprepa något att göra de grovt hörde stund sedan. De flesta medarbetare förknippar dyslexi med igenom svårigheter.

Powered by Blogger.