Apr 15, 2011

BEKAS KEKASIH ANWAR SAHKAN JAM TANGAN OMEGA!!?





Beberapa Pegawai kanan Anwar mengakui Anwar memiliki jam tangan Omega yang kini tiada di tangan keluarga beliau termasuklah isterinya, Wan Azizah. Beberapa sumber yang dipercayai mendakwa pegawai Anwar bukan sahaja mengesahkan Anwar kini sedang menguruskan berat badan terutamanya di bahagian perutnya, malah sedang merancang untuk membeli semula jam tersebut di sebuah Negara di Timur Tengah. Anwar juga dakwa mereka sejak Video Seks beliau tersebar di seluruh Negara, Anwar kelihatan semakin emosi dan acap kali memaki hamun pekerja2 bawah beliau termasuklah pegawai2 khas sedia ada. Anwar yang dahulu dianggap sebagai seorang majikan yang 'mesra' dengan pekerja2 bawahan juga pernah mengugut akan memotong gaji mereka setiap kali bertengkar dengan isteri beliau, Wan Azizah. Malah beberapa pekerja Anwar yang kelihatan terlalu 'akrab' dan mendapat layanan 'KEKASIH' dengan Anwar turut menjadi mangsa caci maki beliau. Kelakuan terbaru Anwar ini dilihat amat mengecewakan beberapa pihak termasuklah rakan2 karib di dalam parti.


10 comments:

Anonymous said...

dah MEROYAN tu,emosi dah tak stabil dengan kenyataan KPN yang kes video tu sudah kepenghujungnya..elok lelaki Y tu masuk penjara bg stabilkan emosi yang terganggu tu

Anonymous said...

Kalau nak beli Omega kat Timur Tengah pun tak de makna sebab No.siri jam kan ade..

Anonymous said...

berapa banyak sumber daaaaaaaaa

Anonymous said...

Kat bukit bintang ada Jam apa pun ada

Anonymous said...

Salam,
Cuma nak komen sikit dan lapur tentang rakan pemimpin PK, di gambar di atas. Dokumentari tentang aktivis Joe Jaban , ini, telah disiarkan oleh televisyen Australia malam tadi, 14 Apr 11. Beliau dan adik ipar Tony Blair, dilihat bersama aktivis lain melakukan bantahan di Kota London terhadap Ketua Menteri Sarawak.Juga apparatus propaganda mereka iaitu Free Sarawak Radio juga dipertonjolkan.Mereka ini pasti diperalatkan oleh pihak tertentu dan memdapat dana untuk menjalankan operasi mereka.
Wassalam,
MelayuPerth.Com

Anonymous said...

semua karut, dsai org baik maa. depa sengaja reka cerita. reka. reka. da reka lagi.

yg amat anehnya dsai kata apa pun orang akan percaya. dia kata sakit belakang, dia kata 16 sept, dia kata tidak liwat 1 dan 11, dia kata bukan oragya dlm video sek,dia kata bukan perasuah, dia kata nak jadi pm, dia kata reformasi- semua orang percaya. aneh sungguh dsai ni.

masmerah

Anonymous said...

Berilah peluang dan ruang terbaik bagi rakyat Sarawak.

Usahlah rakyat Sarawak ditipu, diugut, dipaksa dengan pelbagai kepalsuan dan manipulasi politik kapitalis UMNO/BN....

Takkanlah ‘politik rakyat Sarawak’ hanya sekadar memperjuangkan POLITIK MURAHAN mengikut sentiment sempit feudalisme dan umpanan gula-gula politik UMNO/BN seperti isu sex/lucah orang2 tertentu, liwat, video lucah bikinan UMNO, Jam OMEGA atau lain2 saja …….?

Apakah tahap politik rakyat Sarawak hari ini ( selepas 48 tahun merdeka) masih tidak mampu memikirkan politik negara dan masa depan generasi mereka yang melibatkan isu2 negara dan rakyat yang lebih besar seperti
- HAK TANAH & ketidakadilan pemerintah,
- pembolotan KHAZANAH negeri/ negara,
- agihan pembangunan yang berat sebelah & pilih bulu,
- amalan RASUAH dan penyelewengan kerajaan,
- penyalahgunaan jentera kerajaan untuk parti,
- kerosakan nilai AKHLAK & budaya bangsa,
- DADAH, krisis sosial, jenayah & kesejahteraan rakyat,
- keselamatan & kedaulatan Negara,
- sistem kerajaan demokrasi yang betul & konsep ‘separation of power’,
- kepimpinan negeri/negara yang berkredibiliti, progresif & berintegriti,
- dll.

BN tak payah lah lagi mempolitikkan dan mengeksploitasikan ‘dana rakyat & pembangunan infrastruktur’ untuk kepentingan politik peribadi ketua2 mereka. … kononnya “politik pembangunan”?

Yang ada peruntukan adalah kerajaan, bukan parti/ individu tertentu dari UMNO/BN.

Siapa yang diberi kuasa untuk tubuh kerajaan, maka dialah yang memegang kunci dana dan peruntukan negeri/ Negara!

Sesiapa yang berkuasa dialah yang mampu memberi peruntukan projek/ pembangunan kepada rakyatnya.

Oleh itu, rakyat perlu focus kepada siapa yg tadbir kerajaan negeri Sarawak selepas 16 April 2011?

BERILAH KEBEBASAN DAN KEADILAN DEMOKRASI bagi rakyat Sarawak.
Hanya rakyat Sarawak menentukan nasib dan bentuk kerajaaan negeri yang dinginkan.
Kerajaan Negeri Sarawak adalah hak mutlak rakyat Sarawak dan dengan izin Allah.

Hahn said...

Anwar buat lagi power. Dia pergi Omega sendiri supaya boleh tempa yang sama dan siri pun kena engrave sama.

Mungkin ini pertama kali Omega ada 2 siri. Anuwar kan banyak duit. Hidup dia kan penuh dengan merasuah. Nanti dia bayar lah Omega berapa berapa sekali dengan buat lambang kerajaan Arab Saudi tu.

Tapi herannya mengapa Anuwar ni miskin jam. Orang kalau dapat jam hadiah dia jarang pakai. Dia lebih kepada simpan kerana kenangan. Kecuali lah yang dapat tu orang miskin. Jam tu juga lah di hayun kehulu kehilir.

Miskin ke sangat Anuwar sampai tak da jam jam mahal yang lain?

Anonymous said...

Diorang ni taksub... Kalau DSAI lepas ni mengaku pun, sure penyokong dia kata BN ugut nyawa dia sampai dia sampai terpaksa mengaku... Blinded la these people..

Anonymous said...

I required to verbalize that it is great to grasp that somebody pointed out this as I had troubles finding the same information in another place. This was the original location that provided me the content. Thanks for inserting such a lot of force into this.

In conclusion , let me thank you for your patience with my English as (I am confident you have become aware this by now,), English is not my mother tongue accordingly I am using Google Translate to shape out how to put in writing what I really plan to write down .

Powered by Blogger.