Apr 10, 2011

ANWAR GELAR TAIB MAHMUD PEMIMPIN SUNDAL!!





Masyarakat Sarawak terutamnya di kalangan ahli2 PBB hari ini berang dengan tindakan Anwar Ibrahim yang menggelar PBB sebuah Parti Sundal kerana mengamalkan politik kuku besi di dalam komponen BN Sarawak. Tuduhan Anwar itu ternyata berbentuk hasutan dan cuba hendak memecahbelahkan BN Sarawak yang mewakili masyarakat berbilang kaum di Negeri tersebut. Ramai di kalangan ahli2 komponen BN Sarawak di Kawasan Kapit mendesak Anwar menarik semula kata2 beliau dan tidak mendabik dada seolah2 mengambil berat tentang masalah rakyat di Negeri di bawah Bayu. Rakyat Sarawak ternyata selama ini banyak terhutang budi dan berterima kasih dengan BN Sarawak yang banyak membantu memantapkan ekonomi serta taraf hidup mereka tanpa membeza2kan kaum mahupun keturunan. Anwar sememangnya tidak layak bergelar seorang Pemimpin bukan sahaja kerana masalah moral yang sedang beliau hadapi, malah janji2 yang diberikan kepada rakyat ternyata hanya omong2 kosong sebagai strategi merampas kuasa pemerintahan sedia ada.


5 comments:

Anonymous said...

Anwar tuduh orang lauin SUNDAL???

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.......!!
kah kah kah kah kah kah kah ......!!
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH ......!!

Beruk kata "Kau beruk!" kat manusia??

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.......!!
kah kah kah kah kah kah kah ......!!
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH ......!!

antijumud said...

hmm kalau dia kata

parti pbb sundal, senang je

nak jawab, parti PKR lagi

sundal sebab KETUANYA

BAPAK SEGALA SUNDAL DAN

KAKI PELACUR HAPRAK.!!!

antijumud

Anonymous said...

Maaf tuan GR kerana saya gagal memahami kenapa tuan pilih imej mulus si petualang al-jub ini. Bukan saja bagi posting ini, malah banner atas laman ini juga saya gagal terima. Rasanya macam tak kena. Dulu ya kerana masa itu saya juga adalah pengagum si al-jub ini.

Rasanya negeri dibawah bayu itu merujuk kepada Sabah bukan Sarawak.

khairul azhar said...

judging from the comment,trust me all sarawakians be it supports of government and pakatan rakyat is disgusted with this blog.politik umno la main fitnah mcm tok..ingat org swk suka ka...bongok..aku penyokong pbb lagik malu diat blog tok...jgn masuk campur urusan politik sarawak!

Malaysia Post said...

mohon linkkan blog kat sini. terima kasih

Powered by Blogger.