Apr 9, 2011

ANWAR DIGELAR DAJAL TUA SEKS DI SARAWAK!!





Nampaknya Pakatan terutama DAP memainkan isu Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud yang terlalu lama dalam politik iaitu 30 tahun. Pemimpin mereka mengajak rakyat untuk menurunkan Taib kerana mereka merasakan 30 tahun itu terlalu lama. Apa yang mereka tidak nyatakan bahawa sepanjang 30 tahun itu, Taib telah banyak membuat perubahan kepada lanskap pentadbiran dan ekonomi negeri itu.




Melainkan jika 30 tahun itu digunakan untuk memporak-perandakan negeri itu atau sentiasa berlaku perbalahan sehinggakan pembangunan tidak dapat dilaksanakan. Secara bandingan, ramai pemimpin Pakatan sekarang juga sudah lama dalam politik dan ada yang tidak mahu melepaskan jawatan atau memberi peluang kepada orang baru.

Mereka terus menjadi ahli parlimen sedangkan boleh menyerahkan kepada golongan muda yang lebih berwibawa dan mampu menjadi pembangkang yang berakal dan bukannya memainkan sentimen perkauman. Mereka terus berada dalam politik dan mempengaruhi pemimpin politik pembangkang yang muda untuk berperangai seperti mereka.

Lim Kit Siang yang kini berusia 70 tahun dipilih pada 1969 di parlimen Kota Tinggi sudah berada dalam politik selama 42 tahun. Selama itulah beliau memainkan politik perkauman dan berselindung di balik parti yang didakwa dianggotai oleh pelbagai kaum.


5 comments:

Anonymous said...

puak blogger pro kerajaan lancarkanlah pula kempen minta si si tua ganyut dlm dap dan pas agar berundur drp parti mereka. tirulah mcm tun mahathir dan sami velu, tak ada apa2 jawatan dlm kerajaan dan parti dah.... aku cukup20 menyampah dgn nik najis, kit siang, hadi awe dan geng2 lapuk mereka.....

Anonymous said...

Masing-masing pun DAH TUA..Lim Kit Malam, Nik Aziz atau Hadi Awang pun semua dah tua bukan Taib Mahmud je...

Dulu Lim Kit Malam, Nik Aziz dan Hadi Awang sibuk suruh Tun Dr. M bersara, dah tua...tapi sekarang bila mereka pun DAH TUA mereka nampak Taib Mahmud je Tua..mereka je tak tua tua..agaknya pakai HANTU RAYA...sebab tu penyokong pun Nampak tak tua tua...

Anonymous said...

Janganlah kamu orang bn asik nak mengata tentang pkr,party kami suci sesuci sucinya tiada cacat cela.

Anonymous said...

tua-tua pemimpin pembangkang tua-tua keladi tau, jgn diusik, makin tua makin menjadi.

Anonymous said...

Kalau nak tahu, anwar mungkin cakap benar yang liwat dan zina tu bukan dia.. nie dah di pasti kan oleh bomoh kat sarawak.. sebenarnya semua tu kerja 'hantu raya' dia.. kak wan pun semakin kurus macam 'ikan sepat kering', pinjam kata anwar sendiri..

Powered by Blogger.