Apr 6, 2011

AMK AKUI LELAKI ITU ADALAH ANWAR!!





AMK memperbodohkan diri mereka apabila membuat laporan polis terhadap penyebaran VIDEO terbabit. Ini menunjukkan bukti bahawa sayap parti pimpinan Shamsul Ketot mengakui Anwar merupakan individu bernama Anwar Ibrahim.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Anonymous said...

omputeh tak ambil pot dosa atau tidak makanya kalau pekung terdedah mereka dengan gentlemannya mengaku. bagi mamat yang tahu bab dosa dan tidak dosa, hik hik camno nak mengaku?

Anonymous said...

in the 1st place.. umat Islam ditegah sama sekali mendedahkan aib saudara semuslimnya. kalau betul itu adalah video beliau, sepatutnya pihak yang baikhati mendedahkan nya itu, menasihati beliau supaya bertaubat. Dan lagi kalaulah pihak itu sudah benar benar bertaubat, maka tiada lagi dosa beliau di sisi Allah, tapi pihak yang membuka aib ini.??? pikir pikir lah sendiri... org itu punya dosa dah habis, ngko pulak buat dosa baru...

Anonymous said...

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.AL Hujurat:ayat 6

Anonymous said...

Kalau isu Anwar buka aib konon. kalau isu Rahim Tamby Chik tade ain lak menjaja ceritanya keseluruh alam. Bahlullllllllllll !
celaka ! celaka ! celaka !

KUCING COMEL said...

KALU DAH JALAN TERBONGKOK2 CAMTU, SAPER LAGI , DIA LA..
KAN ARITU SAKIT TULANG BELAKANG. POSTURE BADAN TAKLEH TIPOO WEIH.. GI LA TNYA PAKAR ORTHOPEDICS TU...
ANU-AR AL-JUBUR-IT SUDAH KANTOI, KALU TAKMO MASUK JEL, CEPAT2 LARI GI MAMPOS KAT LUAR NEGARA TUU, AMAN SKIT MALAYSIA NI..

Anonymous said...

Taubat kepala atuk hang.. kalau sekali tak apa, boleh lah nak taubat.. ni kalau asyik buat benda tu aje, depan belakang tibai, apa nak taubat pulak..

Powered by Blogger.