Mar 5, 2011

ZAHID HAMIDI DEDAH DOKUMEN LIWAT ANWAR!!





ZAHID HAMIDI... Salah seorang pemimpin UMNO yang pernah bersama Anwar Ibrahim 13 tahun dahulu semalam membongkar Kes Liwat yang melibatkan Ketua Pembangkang tersebut. Beliau mendakwa Anwar sememangnya dari dahulu lagi merayu perlindungan politik dari Kerajaan Turki jika De Facto PKR itu disahkan Mahkamah terlibat dengan jenayah luar tabii ini. Menteri Pertahanan itu juga menjelaskan Anwar telah menipu Kerajaan Turki yang mengatakan beliau telah teraniaya dan dizalimi Kerajaan Malaysia. Zahid Hamidi juga membongkar kisah persahabatan Anwar dengan Menteri Luar Turki Ahmet Davutoglu. Menteri ini pernah bertugas sebagai Pensyarah UIAM semasa Anwar memegang jawatan sebagai Presiden UIAM. Anwar menggunakan Menteri Luar Turki ini sebagai pemegang 'dokumen' sulit Penyelamat Liwat Anwar sebagai persediaan sebelum Anwar didapati bersalah dari pihak Mahkamah.




“Menteri Luar ini beritahu Perdana Menteri Turki untuk beri perlindungan kepada Anwar Ibrahim, tapi Allah s.w.t maha adil . . . pada majlis makan malam saya kebetulan duduk di sebelah Menteri Luar ini. Saya tanya beliau, adakah Anwar Ibrahim ini kawan beliau? Beliau kata betul, saya tanya selalu Anwar Ibrahim hubungi beliau? Dulu selalu, sekarang dah tak ada."

"Bila kali terakhir Anwar Ibrahim hubungi beliau? Beliau jawab setahun setengah lalu. Tapi Anwar Ibrahim beritahu kita tiap-tiap bulan beliau ada jumpa, malah Anwar Ibrahim jelaskan kepada masyarakat Turki bahawa kes di mahkamah sekarang adalah kes sama yang dihidupkan . . . dibuka fail oleh Datuk Seri Najib Razak."

Zahid Hamidi mendedahkan perkara ini selepas menghadiri Ceramah bersempena PRK DUN Merlimau semalam. Ini adalah permbongkaran Pertama Zahid Hamidi setelah mengambil keputusan berdiam diri bagi menumpukan karier dan khidmat beliau bersama rakyat di bawah payung UMNO Barisan Nasional.

Zahid Hamidi juga menafikan sekeras2 nya masih berhubung dengan Ketua Pembangkang tersebut. Beliau sudah serik dan agak sekian lama melupakan hubungan politik beliau dengan Anwar. Beliau tidak akan sama sekali bersekongkol dengan seorang Pemimpin yang mengkhianat kepada Agama, Bangsa dan Negara.


7 comments:

Anonymous said...

hai...teruk nampak umno nih!!

terpaksa guna Nuar utk kalahkan PAS...kenapa?

agaknya takat ni isu tak jalan tak menyebelahi umno kat merlimau dan kerdau kot!! jd kena lah guna isu nuar...pada hal yg bertanding bukan Nuar tapi Pas....nape la pening umno nih...kesah nuar ni dah basi la...


lg satu, kes nuar kan sedang bicara kat mahkamah, nape umno bebas cakap pasal nuar....? bukankah sub-judice nanti!!!!

tapi bg umno apa pun yg dia buat sapa berani? peduli apa umno!!! setan umno!!!

Anonymous said...

Lihat muka dia ni betul2....dia ni pun bekas anjing Anwar yg mendapat bertimbun kekayaan dpd Anwar.
Tahun 1998 dia menyokong Anwar dan menyusahkan pentadbiran Dr M tapi sekarang nada dah lain.
Manusia baginikah yg mahu dijadikan pemimpin besar UMNO.
Ya Allah selamatkan bangsa Melayu.

Anonymous said...

Penipu besar punye AnWAR PELIWAT. Sudah menipu para penyokong setan2 kahak hijau dan setan mata satu di Malaysia ni. Diplomat asing pun berani dia menipu hidup2. Tapi kuasa Allah maha hebat, sepandai2 PELIWAT tu menipu manusia di mana2 pelosok dunia ni, dosa2 PELIWAT takkan terlepas dari pengetahuan Allah.

Hanya orang tak boleh yg fikir secara waras je masih menyokong BAPAK DAJJAL AL-JUBORI seumur hidup mereka.... biarkan setan2 tu dengan mimpi2 mereka.. biarkan...

Anonymous said...

Memang nuar tak jd calon tp yg nuar dok pergi ceramah kpd pas itu buat apa? zahid pun satu hal, dia nampak nuar dah teruk maka mulalah dia bersuara utk kepntngn dia. sebelum ini dia diam kut2 boleh berbalik semula kpd nuar jika nuar menang..... mudah sgt nak paham...

hangkedee said...

ini gergaji bermata berapa tak tau!!!

yellow said...

bukan Zahid saja yg menjadi anjing Nuar , sebenarnya satu Malaysia semua pernah menjadi anjing Nuar Jubo termasuklah aku dan Tun Mahathir sendiri..

Umno Kubu Gajah said...

Betul Yellow .. aku pun srupa mcm jadi barua depa gak, Ingatka anwar tu betul 2 otak Islam dalam UMNO kami punya heret mat not manutty, pecacai dia ... Mungkin dengan ini akan menjadikan Malaysia betul2 baik, tapi hampeh.. mat not ka Nuat ka suma x terpakai , putar alam shah

Powered by Blogger.