Mar 26, 2011

YB. ZUL DEDAH PEMIMPIN PAS GEMAR LAYAN PELACUR??






ZULKIFLI NORDIN... Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu yang kini bukan lagi dimiliki PKR membidas PAS yang telah menggadaikan maruah perjuangan Parti dan terus membiarkan kepimpinan PAS sendiri dijadikan medan pengukur kekuatan Anwar. Beliau melihat PAS kini telah banyak melahirkan pemimpin2 yang lebih sekular dari UMNO dan mereka inilah yang amat teruja mempertahankan Kes Liwat Anwar dan yang terbaru Video Seks Pemimpin Pakatan yang turut melibatkan Ketua Pembangkang.





YB. Zul mencabar mereka yang menjadi totok2 Anwar di dalam PAS melihat sendiri video bersama2 beliau membuktikan di manakah silapnya lelaki di dalam video tersebut yang menafikan beliau bernama Anwar Ibrahim.

Beliau yang juga merupakan bekas Peguambela Anwar berasa malu dan aib dengan tindakan puak2 yang disebut sebagai Pro Erdogan di dalam PAS yang begitu teruja mempertahan Anwar walhal tidak melihat sendiri Video berkenaan. PAS kata beliau seperti pelacur yang hanya perlu memuaskan pelanggan, lalu dibayar dengan sejumlah wang yang besar. Perjuangan Agama tergadai, maruah parti dipijak2, demi kuasa dan wang. Itulah Parti Islam SeMalaysia (PAS).

YB. Zul berkata sejak menjadi MP Bebas, beliau tidak lagi terikat dan sengaja mencabar krelibiliti PAS di Parlimen bagi melihat sejauhmana liberal dan sekularnya PAS yang sanggup mempertahankan DAP. Memangf benar, puak Pro Ulama' yang menemui beliau selepasParlimen Bersidang menunjukkan isyarat tangan 'bagus' selepas beliau membuat kekecohan berdebat dengan puak3 sedemikian di Dewan Parlimen.

Beliau hanya mengingatkan Puak2 PAS agar membuka mata dan tidak menjual Agama seperti menjual maruah seorang Pelacur kerana Islam itu Addin yang mesti dipertahankan. Tidak ada sebarang kompromi dalam menjadikannya bahan pendinding mempertahankan Perlakuan Seks seperti yang dilakukan mereka mempertahankan Anwar.


24 comments:

Anti Pencacai UMNO said...

Siapa tak kenal YB Zul Mr 110% yg terus buat tuduhan yg YB Anwar adalah pelaku seks dalam video tersebut.Dulu masa beri taskirah agama di pejabat masa waktu zohor, bergegar gegar cakap kerajaan tak betul tapi lepas dah dapat "habuan" terus kutuk pemimpin pas dan pkr. Sekarang dah tak ada siapa lagi nak panggil dia beri taskirah takut disebarkan ajaran songsang....

Anonymous said...

woi haramjadah....jangan main kasar!! kalau kau dilahirkan dari main depan dan belakang...itu yang otak jadi biul...Datuk Zul telah dapat hidayah Allah SWT....dan mengaku kesalahnya membela aljuburi untuk buat fitnah...

Anonymous said...

Saya menyebelahi YB Zul yang buat pendedahan demi pendedahan yang berkaitan dengan PASik dan PKR. Memang orang PASik tak boleh terima teguran ini sebab mereka anggap PASik itu Islam dan Islam itu PASik. Menegur PASik sama dengan menegur ugama. Inilah dasar Asibiyyah yang PASik amalkan. Dahlah jaminan syurga untuk ahli PASik oleh Tog Guru babuknya itu merampas hak mutlak Allah menentukan syurga dan neraka seseorang. Tok Guru babuknya itu pun Allah yang berhak menentukkannya.

Anonymous said...

Wahai Anti Pencacai UMNO yang mabuk... Mana peguam muslim yang membela Anwar dalam kes sodominya melainkan dibela oleh peguam-peguam kafir yang diketuai oleh Karpal Singh. Peguam muslim, termasuk dari Parti Asobiyyah PASik tidak berminat untuk membela manusia hipokrik seperti Anwar yang menunggu masa untuk menerima pembalasan Allah atas kelakuan buruknya - meliwat.

Anonymous said...

terplYB Zul sedar apa yang dibuatnya sebelum ini untuk membela keselahan adalah satu perkara yang mengaibkan dirinya sendiri. Di atas kesedaran inilah YB Zul berundur dari terus menerus melakukan kemungkaran. Tetapi masih ada ramai lagi pengikut-pengikut yang terlalu taksub, sehingga tidak dapat menilai yang mana baik dan yang mana buruk.

Anonymous said...

Memang dulu YB Zul ada memberi tazkirah. Di PPUM, sebelum waktu zohor masuk ,dia akan memberi tazkirah dan ia memang ditunggu tunggu oleh jemaah .Yang lebih penting, YB ZUL telah sedar dan tindak tanduknya sekarang membuktikan bahawa dia memang telah sedar. Dia dah pun mengaku secara terbuka dan meminta maaf kepada individu yang telah dituduhnya. Yang lebih penting lagi kita patut berharap dia akan sentiasa istiqamah,kita pun patut berharap supaya diri kita sendiri tidak akan terpesong akidah dan sentiasa istiqamah. Percayalah, jagalah diri sendiri terlebih dahulu sebelum hendak menjaga orang lain, lebih lebih lagi kita sebagai orang islam awam yang bukan maksum.

Antibarua said...

JAMIL : PAH.. MANA JAM TANGAN OMEGA ABANG PAH

PAH : ADA PAH SIMPAN BANG JAMIL

JAMIL : KAT MANA PAH SIMPAN JAM TANGAN OMEGA ABANG PAH?

PAH : BANG JAMIL PAKAI LAWA-LAWA NI NAK PI MANA?

JAMIL : KAWAN ABANG NAMA JAMIL JUGA AJAK PERGI SPA. MANA JAM TANGAN OMEGA ABANG PAH (nada marah)

PAH : ADALA.. PAH SIMPAN DALAM LACI NI HA. ITU PUN NAK MARAH.

JAMIL : ABANG BUKANNYA MARAH.. NASIHAT..

PAH : ALAMAK .. JAM TANGAN OMEGA ABG DAH HILANGLA..

JAMIL : &*^%$#@#$% INI MESTI UMNO DAH CURI JAM OMEGA ABANG NI. ADA DNA KAT JAM TANGAN TU PAH.. CAM MANA NI PAH.

(CIPLAK DARI MADU 3)

cikgu melayu said...

harap semua dapat meneliti maklumat dengan hati terbuka. jangan maki-maki tak baik....... yang betul tetap betul yang salah tetap salah walaupun puak sendiri. Apapun kena pakai akal
bukan pakai kepala lutut.

Anonymous said...

ASAL KRITIK PAKATAN JE KATA UMNO DA BYR
MAKSUM BTOI DEPA NH
PAKAI OTAK WOI BARUA2 DAP SEKALIAN

PENDEDAHAN VIDEO TERBARU DATUK B DI UTUBE said...

B for BeBAL

Video seks Anwar di Hard Rock Caffee: http://www.youtube.com/watch?v=_BMSmsQV66U

Anonymous said...

nampaknya pencacai2 pembangkang terutama sekali si Anti Pencacai UMNO kat atas ni betul2 busuk hati dan penuh sifat mungkar, korang tak reti ke apa itu hidayah? apa itu menemui kebenaran? asal buat pendedahan, kononnya dibayar. memang klu dah hati busuk, apa yg ditulis pun busuk2 belaka.
aku sokong YB Zul dlm hal ini kerana beliau tegas dlm pendirian beliau. jgn lupa, beliau pernah jadi peguambela anwar, dia mst tahu apa yg kita tak tahu..

ASAZ said...

jaya buat sarawak

Anonymous said...

zul kulim ni... manusia berlidah biawak ke atau salah dapat fakta masa jadi peguam bela anwar dalam ke sodomi I dulu?

ngapa dulu, zulnordin, dari 1998 ko siang malam melalak, kadang2 menangis bila cramah isu anwar dipukul, dituduh sodomi, dipenjara 6 tahun, kemudian ko diberkepercayaan mewakili reformasi dlm PRU12, mac 2008. Ko menang at kapasiti PKR/PR. 10 tahun ko hidup berpura2 pejuang tentang kemunkaran UMNO. Tapi akhirnya ko melutut & menjlat segala lendir hanyir kedurjanaan ketua2 UMNO kini. apa hujjah ko? apakh najib PM UMNO hari ini terlalu alim warak melebihi Nik Aziz, Hadi awang, dll ... hingga ko menyanggupi bersengkongkol dgn. ketua2 lanun UMNO yg do kedarah harta dan keringat rakyat tu..?

ko ni pd aku bangap politik, setaraf blogger2/ editor2 upahan 'wang panas' kelanunan UMNO.

Anonymous said...

kesian dgn hang yg masih percaya dan terpukau dgn kehebatan anwar...hang dah ketinggalan zaman.

Anonymous said...

Wake up man, wake up, knp pertahankan sgt anwar, aku dah lama tahu sape dia, berape banyak dia
bayar smpai kau org buta hati!!

oh malaysiaku said...

anggap sajelah mereka yg marah2 sangat kat YB Zul tu hanya berlakon aje sebab mereka2 ni semuanya dah dibayar dan diupah beratus-ratus ribu oleh bos mereka, si al-juburi (gelaran pertama pas utk anwar).

kalau editor2 atasan harakah dan sebahagian pemimpin pas pun si al-juburi boleh beli, inikan pula anak-anak ikan yg diupah utk buat provokasi kat blog2, takde bende punya, sekali campak seribu 2 berebut2 semuanya.

Anonymous said...

khas buat anti pecacai...

Pas lebih pecacai dari umno...aku heran la puak pas ni..dok bela kaki juboq tu..kami yang dok cerok tok kun pon tak bela dia macam tu..

wahai puak pas...bodoh lama tak habis lagi bodoh baru mai pulak.YB Zul..teruskan usaha anda..jgn takut..kami sentiasa berada dibelakang YB..

anak paklong burung
3036

Anonymous said...

paling aku sedih melihat anwar angguk-angguk badan depan mayat teo beng hock. tak pernah dalam sejarah umat melayu islam mengangguk-angguk badan kepada mayat (seperti sembahan) Karpal pun tak sanggup melakukannya. Kenapalah orang sebegini nak dibela lebih-labih lagi oleh Pas dan tok guru.

kerteh mari said...

Hahahaha..
Siapa yang beri nama ALJUBURI pada ANUAR kalau bukan PAS?

Siapa yang memulakan episod ANUAR main jubor kalau bukan PAS & DAP?..hahaha

ALJUBURI dah sinonim dgn Anuar. dek kerana PAS dan DAP,jangan salahkan UMNO/BN, kerana bukan UMNO/BN yg memulakannya. Tunding jari ke muka sendiri kalau nak mengata...hahahaha

Korang gostan balik pergi tanya MAT SABU dgn KARPAL puSING korang tu...tanya depa...hahahahaa

UMNO/BN sampai sekarang hanya gunakan ayat yg korang gunakan dahulu...hahahaha

Lagi satu, UMNO/BN tak pernah menuduh pun, tak pernah menunding jari pun, tak pernah memaksa pun...tapi korang semua yang mengiakanya..hahahaha

Kenapa???...sebab kebodohan political thingking korang ler...hahaha
Korang cuba defending pemimpin korang, tapi dalam masa yg sama korang bongkar keburukkannya tanpa korang sedari...hahahahaha

Korang sememangnya pengikut2 lembab dan bangang. Patutlah Anuar suka korang semua...well done..
Kalau tak ada penyokong tegar dengan kebodohan macam korang ni, cam ner Anuar nak hidup? betul tak?..hahahaha

Teruskan usaha2 anda dgn menyokong pemimpin No.1 anda.opppsssss, siapa No.1, Anuar kah?...Hj Hadi kah?...Pok Nik kah?...Lim Kena Siang kah?...Azmin kah?...Kak Wan Kah?....pening2..mana satu ha?....

Teruskan sokongan anda sehingga anda rebah bersama..jgn biarkan Abang Anuar anda kesorangan dilanda kemelut yg tiada kesudahan hehehehehe...Disamping itu mohonlah kepada Alim-ulama PAS untu berdoa solat hajat untuk mencari kebenaran.

Kepada pejuang2 PR selamat berjuang, spin selagi termampu, Corner sebelum terbaring, sokong sebelum rebah.

Maklumam: ANUAR AKAN BUAT KENDURI KESYUKURAN UNTUK PENGIKUT PR SEMPENA MENYOKONG PERBUATANNYA SELAMA INI.TERIMA KASIH BANYAK2 KERANA SOKONGAN MEMBUTA TULI ANDA SEMUA TELAH MEMUDAHKANNYA MELAKUKAN KERJA2 TERKUTUK...HEHEHEHE TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK....HIDUP PR...(PANTATKAN RAKYAT)

Anonymous said...

Bro penyokong BN, jgn bimbang,aljuburi dah hampir ke garisan penamat,bermula 18 April..insyaallah dia akan menunaikan janji kepada penyokongnya hendak ke Putrajaya...tapi sekurang2nya dekat sikit Sungai Buluh...keh keh keh..kita lihat siapa yang kena..salam

Anonymous said...

Lagi satu saya nak habaq,YB Zul memang tak tahu di sebalik perilaku si aljuburi ni..di tambah pula dia peguam memang layak lah dia backup Anuar, setelah kebenaran hampir terbukti dia retreat..ok lah tu..lebih baik dari penyokong2 Anuar yg mentaliti paling "Jibauk " dalam dunia..tapi tak berapa ekor aje...tunggu lah PRU Serawak ke atau PRU 13..tengok mana depa nak tunjuk muka....tapi bro budiman komen kita ni sah tak keluar kalau dekat Malaysia kini ke, malaysia insider ke? nasib gelombang rakyat ada lega nuh...

Anonymous said...

ANON 10:20 pm

"Apakah Najib PM UMNO hari ini terlalu alim warak melebihi Niz Aziz, Hadi Awang,dll.."

Oi, ni nak pilih ketua negara ke nak pilih ayatullah. Apa kena mengena tentang alim warak serta membandingkan DS Najib dgn. ustaz parti kau tu?

Memanglah jika dapat kita nak orang yang warak dan alim selain pandai mentadbir jadi PM. Tapi realitinya tak ada. Adalah seorang tu yang kita ingat boleh, tapi dah perangai teramat buruk pula secara diam-diam.

Kita harus memilih pemimpin terbaik kita dan pada masa ini nampaknya dia adalah DS Najib. Itu pun bukanlah selama-lamanya, mungkin satu hari nanti akan muncul seorang pemimpin Melayu/Islam seperti yang kita idam-idamkan. Sehingga waktu itu sampai, kita sokong lah DS Najib. Itu pun susah ke nak fikir?

Dunia akan kiamat ke jika Nik Aziz mahupun Hadi Awang tak jadi PM?

Anti orang otak beku.

Anonymous said...

Kepada sesiapa sj penyokong tegar Anwar, soalan sy sekiranya Doa untuk membuktikan siapa sebenarnya Anwar diperkenankan Allah swt, adakah anda akan mengatakan Allah juga terbabit dalam konspirasi terhadap Anwar??

Anonymous said...

macamana n.gobaakrishnan yang pecat zul nordin dan orang kata zul nording dapat habuan? pelik. orang yang kena pecat boleh dapat habuan. pelik.

Powered by Blogger.