Mar 27, 2011

VIDEO SEKS.. NIK AZIZ AKUI ITU ANWAR, MAT SABU TGK. 2KALI!!





Align Center

"SAYA MALU." Itu jawapan Nik Aziz apbila ditanya mengenai Video Seks yg. dikatakan individu b'nama Anwar. Nik Aziz mendakwa, Kerajaan tidak sewajarnya menayangkan video t'babit kerana ianya akan mengaibkan 'Anwar yg dalam keadaan b'bogel b'sama wanita tersebut.' Aik?? Cara Nik Aziz jawab seolah2 mengakui lelaki di dlm pita t'sebut adalah Anwar. Atau sememangnya Nik Aziz tahu akan tabiat Ketua Pembangkang ini? Ketika Nik Aziz mengutuk mana2 individu yg menonton Video t'sebut, MAT SABU dikatakan sukarela mengepalai rombongan mewakili PAS utk melihat sendiri perjalanan video terbabit. Dikatakan Mat Sabu akan mengetuai 2 kumpulan pada hari yg b'beza. WOW!! Sampai 2kali nak tgk.. Kak Wan kata haram Mat Sabu oiii. Terlampau seronok agaknya 'musuh' beliau paling lama tlh dibogelkan. Al Juburi Oh Al Juburi.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


12 comments:

dzimba MMIM said...

haa haaa....baiknya bro.. nik aziz pun hendak tengok 2 kali tapi malu kepada mat sabu.. haa hee

Anonymous said...

kenyataan nik aziz tu mengukuhkan lagi bahawa dlm video tu anugerah tuhan,jadi letak je jawatan krn moral anda jijik sgt

Anonymous said...

Eh mana Nik Aziz tahu itu Anwar? Kan Anwar kata itu bukan perut dia? Tok Guru kita ni macam dah CONFIRM je yang tu Anwar? Dan satu lagi mana ada kerajaan yang tayangkan video tu? Kan ke masih dalam tangan Polis?

Jeng jeng jeng...dah tersebar ke video ni?

Hai..tak kyusuklah Solat orang PAS..mesti depa nak tengok..he he..

Anonymous said...

Kenapa Tok Guru MARAH dan SALAHkan Kerajaan pulak? MARAH dan SALAHkanlah Anwar. Ini dia punya kerja jijik dan keji. Orang lain buat dosa orang lain pula dapat bala.

Pelik aku dengan Tok Guru ni, mana dia menuntut Ilmu ni?

Anonymous said...

nik ajis menuntut ilmu kat negara keling..
apa nama tempat tu...lupa pulak aku...

Anonymous said...

dzimba ko macam tau je nik aziz nak tengok 2 kali. Tapi mat sabu boleh pulak tengok 2 kali mana aci tu yang nik aziz marah tu hehehehe

XXX-Reformasi said...

Nuat kata dia twitter malam tu. Kat bilik hotel pun boleh twitter jugak kan. Lagi pun dia boleh twit pakai blackberry je...sambil main pun boleh twit. Dunia sekarang kan canggih...hehehehe. Sesilap haribulan, dia ada secretary khas utk keja tweet mentweet ni. Orang kaye...maklum le.

XXX-Reformasi said...

Ayah Jit ni...ilmu ghaib...bab telek menelek dia memang la pakar. Dia tengok muka org pun dah tau syoga neraka. Maklum la...power khas.
Ayah Jit ni dia ada dua undang-undang yg dia pakai. Satu utk PAS, satu lagi utk UMNO. Kalau ahli PAS, buat dosa bergunung pun bisa diampunkan. Tapi kalau org UMNO, buat baik pun berdosa...buat salah apatah lagi. Kesian kat Ayah Jit.

Antibarua said...

SEXUAL ADDICTION
The term "sexual addiction" is used to describe the behavior of a person who has an unusually intense sex drive or an obsession with sex. Sex and the thought of sex tend to dominate the sex addict's thinking, making it difficult to work or engage in healthy personal relationships.

Sex addicts engage in distorted thinking, often rationalizing and justifying their behavior and blaming others for problems. They generally deny they have a problem and make excuses for their actions.

Sexual addiction also is associated with risk-taking. A person with a sex addiction engages in various forms of sexual activity, despite the potential for negative and/or dangerous consequences. In addition to damaging the addict's relationships and interfering with his or her work and social life, a sexual addiction also puts the person at risk for emotional and physical injury.

(PETIKAN DARI http://www.medicinenet.com/sexual_addiction/article.htm)

oh malaysiaku said...

utk mengadili kes2 spt video seks lucah ni dan utk diperakui keputusan atau hukuman bahawa:

1. yg merakam, menyebar dan menayangkan video ni terus jatuh bersalah; dan,

2. yg menjadi pelakun porno itu mesti dilindungi yakni teraniaya dan jatuh tak bersalah;

seseorang 'hakim' itu mestilah ada lulusan tertinggi dari 'Open Buntut University'. kalau tak silaplah .....

anti bohmau said...

deoband la, deoband dekat2 dgn kneeband!!!

Anonymous said...

nik anij nik ajis ... orang bukan nak tau apa pandangan kau tentang video tu. Orang nak tau sama ada engkau percaya atau tidak pelakonnya anwar al-juburi atau bukan. Itu saja. Sama ada engkau rasa ia memalukan atau tidak bukan isunya.

Powered by Blogger.