Mar 24, 2011

VIDEO SEKS ANWAR.. MUHYIDDIN YASSIN TURUT T'LIBAT??





TAN SRI RAHIM THAMBY CHIK. Manusia inilah telah membuka pekung dan sikap sebenar Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang dahagakan seks tanpa mengira jantina. Beliau yang dikatakan telah bersama2 Datuk Shazryl Eskay dan Datuk Shuib Lazim. dalam mengatur strategi merakamkan video tersebut dengan niat membuktikan kepada rakyat Malaysia yang masih menganggap bekas Timbalan Perdana Menteri ini merupakan Manusia bergelar "Anugerah Tuhan."




Dikatakan isteri Anwar, Wan Azizah telah mengetahui perkara ini sejak sekian lama dan pernah menghantar melalui khidmat pesanan sms kepada Tan Sri Rahim untuk meminta salinan Video tersebut. Ahli Parlimen PKR Sungai Petani, Dato' Johari Abdul dalam pada yang sama tmengambil kesempatan 'bermain tarik tali' dengan Tan Sri Rahim merayu mendapatkan video tersebut dan sanggup meletakkan sejumlah wang yang besar dan sebagai ganjaran kepada bekas Ketua Menteri Melaka itu.

Datuk Johari Abdul juga dikatakan ada berjanji akan memastikan beberapa Ahli Parlimen PKR bertindak keluar parti. Di sini kita akan dapat lihat betapa tamaknya kuasa politik dan sanggup menggadai wang ringgit serta perjuangan Parti PKR demi mencapai cita2 mereka. Namun begitu, terdapat juga khabar angin yang sedang menjadi perbualan hangat orang ramai bahawa Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan menemui Wan Azizah dalam masa terdekat ini bagi membincangkan hal berkaitan suaminya dan jaminan Presiden PKR sekeluarga jika sebarang perkara yang tidak diingini berlaku.

Wan Azizah yang telah sekian lama mengetahui masalah moral suaminya itu kini terpaksa bertahan dan menunjukkan seolah2 suaminya seorang Wira Negara demi kepentingan politik Anwar di samping menjamin keselamatan Keluarga. Wan Azizah masih tidak yakin dengan jaminan yang akan diberikan oleh Kerajaan terhadap keluarga beliau sekiranya Anwar kembali ke tirai besi Sungai Buloh. Betulkah? Wallahu A'lam.


8 comments:

Anonymous said...

puak2 ni pun mata duitan juga...ish ish ish...

MalaysianDotCom said...

den perjuangan hak rakyat bukan kerano kroni.auh bersamo den !!!...UMNO REFORM MENUNTUT PERUBAHAN...!!!
http://malaysiandotcom.blogspot.com/

Bingai @ Bangang said...

Seperti kata Datuk Trio: Once for All.

Tiada lagi timbangtara kerana kebangkitan kali ketiga akan menyebabkan negara bertambah parah.

Sokong Penubuhan Suruhanjaya Di Raja

Aku Yang Bingai
18SX: Baru celup dah pancut?

Tuah said...

bg aku wan azizah x salah sbb die menjage aib suami die..tapi malangnye suami die cam sial x reti appreciate

Anonymous said...

Salam

Kesian..kesian....kesian wan azizah yang dahagakan......tapi silaki beri nafkah pada jantan betina diluar sana

anwar anugerah syaitan.....

Anonymous said...

Segologan Melayu sekular sekarang amat gemar kepada cerita2 LUCAH & KEJI. Mereka beriman kepada pembawa berita yang fasik & mungkar.... S. an-Nur: 11
"Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah dari golongan kamu juga. Janganlah kamu kira bahwa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar."


Allah berfirman dlm alquran ... yang mafhumnya... Surah al-Mai'dah: 42 "Mereka itu adalah orang-orang yang suka mendengar berita bohong, banyak memakan yang haram." dan
S. al-Mai'dah: 62
"Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu."

Apakah Melayu beriman ingin mengikut jejak dan amalan Melayu fasik?

Jangan kamu cenderung kepada kezaliman & kemaksiatan. Tinggalkan golongan fasik & zalim ini ................... kelak kamu akan disambar api neraka!

pakngah santan said...

anon mac 24 10:58am, sepatutnya anta beritahu anwar supaya keluarkan statement yang "berzina itu haram. jadi takkanlah saya tergamak berbuat begitu?".

mengapa anwar tidak bercakap dari konteks islam berkenaan isu ni? mudah saja kan? anta twitter lah anwar. mungkin dia boleh jadikan alibi.

Anonymous said...

Mana tak banyak duit . Masa tahun 1998 RM 9 billion lesap atas kertas kerana DSAI beli matawang Pound .Lepas tu kata matawang pound jatuh sedangkan pound matawang yang teguh .Mana pi duit tu .Yang buat-buat jatuh tulah disimpan di bank rahsia .Yang satu lagi duit Bank Negara lesap RM 3 billion .Mana pi semua duit tu . Masa tu dia menteri kewangan Ahmad Dom gabenor BN .Golongan muda hari ini mau tau semua ni.Duit tu sampai cicit makan pun tak habis.

Powered by Blogger.