Mar 3, 2011

UMI HAFILDA NYARIS DIBUNUH ORANG ANWAR!!





Mukadimah ini mbuat Anwar semakin panik utk hadir meletak racun kotor di Kerdau. Umi Hafilda Ali hadir memulakan sessi Sidang Akhbar di sini. Ini merupakan p'bukaan Perang Saraf terhadap Anwar di Kerdau. Tidak sabar menunggu Ceramah Umi pada malam ini.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

24 comments:

Anonymous said...

Mudah-mudahan Allah SWT melindungi anda. Doa kami mengiringi perjuangan anda.Wassalam.
westaussiemalay

AHLI PKR Tulin said...

Lancccau lah UMI ALPELACURI..Anak yang tidak diakui anak..Tak yah sibuk2 nak Kempen...kempenlah keluarga sendiri dulu...Ramai adik beradik lu..kenapa LU seorang yang menCACAI...

HAMMER said...

AHLI PKR

TAK MALU KA NGAKU AHLI PKR.....ADUH PARTI DAH NAK KARAM MAMAT OOOOIIII

NANTI JANGAN LUPA TOLONG HANTAR NUAR KE PUTRUJAYA....OOOOPPPP SILAP, SUNGAI BULOH TAU

Anonymous said...

hang mai kolomm peliaq aku weii..ahli pkr ... bodoh mcm anuat brahim jugak hang ni...ada otak taruk pungkoq..

Anonymous said...

Mana ada orang mau bunuh dia, sapa pu tarak heran ini betina. Low class. Rahim Tambi Chik naklah.....

Anonymous said...

Rasanya Azmin yang tak diakui anak atau adik beradik.. Apa itu cerita pasal azmin dan azwan.. dah lama tak bercakap sesama sendiri..

Anonymous said...

Org PKR semua memang macam tu.. low mentality tu lah sokong anwar.. kalau cakap mesti start dengan ayat mencarut macam lancau lah dsb.. tak caya pergi tengok kalau ada tunjuk perasaan PKR masa dulu dulu.. siapa yang pegi.. budak budak muda kaki lepak naik kapcai.. tak lebih dari tu.. tak tahu diorg ni kena bayar berapa.. sekarang ni dia org dah middle age man.. rasanya tak laku lah PKR sekarang.. mungkin KITA lagi laku kot..

Anonymous said...

Selagi Anwar tak saman Umi selagi itu kami percaya apa Umi cakap.. Memanglah Umi tak ada juta juta ringgit nak disaman, tapi sekurang kurang nya boleh stop dia dari menabur fitnah dsbnya.. Kalau dia terus cakap, boleh kena cekup masuk penjara sebab langgar perintah mahkamah.. Harap benda ni boleh disegerakan.. Kami dah mula sangsi..

Penyokong PR

yazid idris said...

Malaysia mempunyai undang2 sedia ada,jangan lah risau undang2 ada di-mane2.semoda Allah s.w.t melindungi kamu.

inshaallah.

yazid idris said...

kita harus yakin pada Kekuasaan Allah s.w.t
ajal dan maut hanya ditanganye,tiada sesiapa yg lebih darinye, undang2 yg sedia ada dimalaysia dah banyak menyakinkan rakyat jelata.
inshallah kebenaran bersama-sama org sabar dan benar........

Positif said...

Apa yg sy dengar & nampak sendiri pd malam Ummi berucap di Rumpun Makmur mlm tu tiada apa yg penting, hanya sekadar cerita pasal dia disoal siasat oleh Polis & maki hamun Anuar saja. Yg peliknya, sy dengar org cakap ceramah Anuar tiada sambutan tetapi sy lihat beribu org mendengarnya. Rasanya tidak perlu UMNO mengatur org utk menggangu ceramah parti lawan kalau rasa apa yg telah dibuat rakyat tahu menilainya. Kenapa perlu tiba2 buat program ceramah & nyanyian berhadapan dgn pos parti lawan? Kedua-dua tempat seperti Rumpun Makmur & Jengka 22 dibuat begitu. Ini bukan dengar cerita org tetapi sy sendiri pergi melihatnya. Cuba kita berkempen secara berhemah, rasanya rakyat pasti pandai menilai yg mn baik & buruk.

Anonymous said...

Positif say, tak yah cakaplah ceramah anwar memang selalu ramai orang. tapi orang yang pi dgr tu selalunya orang luar atau orang PAS yang memang hobinya mendengar majlis mengumpat/fitnah besar-besaran. Tapi ingat, penangan/impak daripada umi adalah sangat ampuh. Dialah yang menjatuhkan Anwar 1998 dulu. PKR kini dah tak mcm dulu lagi, tak ada isu mata lebam dan ceramah berhiba-hiba minta di kasihani lagi.

Anonymous said...

BN jangan bawa umi berceramah. ini menjatuhkan kredibiliti BN. semua orang tahu bakground dia, buang masa aje. nanti orang kata BN penuh dgan orang bemasalah berlongok disini. saya dengar cerita dia geli macm orang kg je. masa dia beri ceramah kisan ulangan dibuat. Orang dah tak kisahdah. kes anwar tahun 98 pun orang tak mahu dengar sebab melayu mudah lupe.Sorilah lepas ni ceramah umi saya tidak akan pergi mengarut dah tak relevan.. dari pemuda 2020

Anonymous said...

itu bermakna semua cerita ummi benar kerana dimana2 dia bercerita adalah sama.bererti bukan rekaan.diri dia yg kena masa tahun 1998.dimana kita masa itu?..dia yg terseksa.kapal singh ibarat harap pagar pagar makan padi.tahun 1998 dia penasihat kepada ummi bila pkr di tubuh dan bersama dap,kapal singh telah belot pada ummi semata mata kerana kepentingan politik dap.kalau dulu dia jadi penasihat ummi sekarang dia jadi peguam bela anwar.kapal singh bela anwar sebab dia tahu anwar ada kelemahan so senang kapal singh nak ugut anwar bila anwar jadi pm.ini semua akan menguntungkan dap..hehehehe bodoh lah org yg menghina ummi.anwar terpaksa jadi pak turut dap demi survival dia.

capt razak

matkilau said...

Hai org2 PKR, kalau lah dah susah sangat nak sumpah laknat dia tak rempat store kunyit saiful ni pula nak saman Ummi. Paling tidak dia akan ckp jangan layan perempuan gila tu. Dgn tun mahathir, anwar boleh ckp yang ummi shiok kat dia. anwar ni kaki saman org, kalau betul ummi buat fitnah, Lawan jangan tak lawan. ini kat motto dia. "Saya akan lawan tetap lawan" tengok aje pasal 16 Sep, suruh parlimen bersidang tergempar. bila parlimen di buka semula untuk debate di tak buat pasal amik alih kerajaan kononnya sekarang di nak tumpungkan kepada enconomy.....hahaha lepas tu salah kan BN kerana tak nak bersidang... "Yang allah tuhan yang maha agong lagi maha terpuji kau saja yang berkuasa dan engkau saja yang maha tahu dalam cerita sebenarnya. tolong lah yang allah tujukan kepada rakyat malaysia ni siapa ANWAR, Nik Aziz, Azmin, Shamsidar, Mahathir dan Ummi sebenarnya. kalau kerena mereka umat islam berpecah, berfitnah, bergaduh,kau turun kan lah balak ke atas diri mereka ni. AMIN.

ex-pkr said...

PKR?

low class party... bau taik

Anonymous said...

anwar oh anwar..kenapa mahkluk ini yang kita agung kan..yang hak tetap haq dan yang bathil tetap bathil..jadi sy syorkan anuar bertaubat sb usia pun dah nak masuk subuh...muhasabah diri, buat solat taubat byk2 mudah2an ALLAH akan mengampuni dosa nya.

Anonymous said...

suruh nik aziz taubat dulu sbb dia lagi tua dri anuar masa dia lgi sengkat

nazir said...

Untuk AHLI PKR tulin
Buktikan kalau UMi pelacur.... tak yah tuduh2 lak.. aku pun boleh kata kau anak haram.. tapi aku x da bukti kan...? Tapi UMi boleh buktikan Anwar mmg peliwat.. Setiap hujah Umi .. Anwar , Azmin , Azizah,Izzah terdiam... kenapa...? kenapa dia tak saman?? Dia saman mahathir, chandra, utusan, saiful dan mcm2 lagi lah... Ahli PKR tulin... kalau ada mata .. TENGOK. Kalau ada OTAK .. PIKIR.. Klau ada MULUT jangan Fitnah.. KAlau kau bukan anak haram,,, jaga ketuan MELAYU dan perlrmbagan MALAYSIA...

jaringan sejagat said...

memang cam taik anjing penyokong yang setia lagi kat nuar al juburi ni..

nazir said...

Sbnarnay x ramai dah yg sokong Anwar... Rata rata mana aku pegi org dah tak caya Anwar sbb terang terangan byk dolak dalih.. Org PAs Nik Aziz ja yg berya ya sgt sokong Anwar.. Org PAS Hadi cuma diam jaa sbb takut kena balun dgn DAP..

Anonymous said...

salam semua..

boleh dikatakan bodoh juga ahli PKR ni...apa yg aku baca komen mereka ni,masih lagi nak sokong anwar juburrr tu...aku tunggu dia bersumpah muhabalah jee...selesai kes...!ummmi tu dah buat sumpah muhabalah...anwar bila lagi..?
rakan rakan sekalian...mereka ni suka putar belit...pusing pusing kat situ juga bunyinya...tak payah ahli PKR nak tegak benang yg basah..suruh ketua kamu buat sumpah muhabalah...itu sahaja..nak tahu juga bala yg Allah turunkan kat siapa kena..! that easy..! adakalanya aku senyum sorang melihat gelagat penyokong al juburi ni...ingat yee....lagi sekali aku ingatkan.....bila anwar telah membuat sumpah muhabalah...pasti segalanya akan selesai...itu sahaja penutup isu isu ini...

Anonymous said...

BODOH + BANGANG PENYOKONG ANWAR NIII...
xder standard lngsng dlm mgeluarkan hujah & fakta...
hujah dgn mcarut mmg budaya anwar..
sedih tgk org Malaysia & Melayu terutamanya yg diperbodoh2kan si Anwar AlJuburi nii..
bg DNA anwar terus abis citer hal kes liwat Saiful ni...
kita tgk saper la DNA jantan 'Y' yg ada kt Saiful tu...
Mana2 pyokong anwar @ pakatan hancus tu guna kepala otak utk bpikir jgn guna kepala kecik kt bwh celah kelangkang tu bila bpikir..

TESLAMARIN said...

penyokong PKR ni bukan nak menegakkan benag basah, tapi nak meluruskan bulu kerinting yang basah ngan air mani.

Powered by Blogger.