Mar 9, 2011

TUN M DIUSUNG KE KES LIWAT ANWAR??





Anwar Ibrahim hari ini kembali gentar dgn p'bongkaran yg diketengahkan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir apabila tlh melantik sebuah jawatankuasa sulit bagi m'bunuh aura Tun M. Anwar juga yg sememangnya masih menyimpan dendam dgn Tun M sudah mula panik dan enggan m'jawab setiap pembongkaran Tun M cuba mengalih perhatian dgn mengatakan Tun M sebagai seorang yg sudah tidak siuman. Tun M menjelaskan p'bongkaran mengenai Anwar sgt penting kerana Anwar dikatakan sdg agresif utk menyelamatkan jenayah seks beliau melalui bantuan bantuan suaka politik dari beberapa buah Negara termasuklah Turkey. Melayu CinDia mencabar Anwar agar menjawab 1 per 1 p'bongkaran bekas Presiden UMNO itu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


11 comments:

Anonymous said...

APE APE SAJA LAH LABU

Anonymous said...

haaa....mampus sama lu anwar. dh letih diperbodohkn oleh kau dgn segala pembohongan. teman org Permatang Pauh dan kenal sapa mike dan mcm mana keluarga mike. nk ke teman siarkan sapa mike dan keturunan mike?

Anonymous said...

siarkan jer bro.bagi satu dunia tau siapa dia yang sebenarnya......

Anonymous said...

Lantaklaa..ada aku kesahhhh???....sudah sudah laa tuu Tun M...aku xdak masaalah ngan Anwar...dia pun xde salah ngan aku..biaq pi laaa....

Anonymous said...

ntah kenapa, dari asal, dari dulu, aku tidak suka anuar, sejak zaman abim dulu.
Hidup lagi die....

Anonymous said...

Anom 1253: Apa mike mike.. ingat mickey mouse ke, keturunan tikus kat disney land tu.. jangan nak gertak lah, aku pun org permatang pauh.. mana ada mike tu.. tak pernah dengar pun.. bat man adalah.. apa punya org cakap kosong aje.. jawablah kalau ada.. kalau tak ada pergi bunuh diri aje..

Anonymous said...

Mamak Kutty tuduh Nuar liwat..tapi Nuar sapina kat mahkamah bagi keterangan, takut plak...


apa mende mcm nih...biasanya org yg menuduh tentu ada bukti dan layak dipanggil saksi..tapi lain plak dgn mamak kutty minta soalan bocor dulu baru nak hadir..


org macam ni nak caya?....mamak kuty mati nanti, tak sanggup nak sedekah fatihah pun...

Anonymous said...

memang mamak kutty tu penakut.. takut anwar sapina kat mahkahmah.. tapi sekarang sapa lagi takut.. ANWAR.. Anwar takut nak sapena orang yang ada bukti kukuh pasal kes liwat dia tu.. siapa lagi kalau bukan ummi hafilda.. pagi petang siang malam dok cerita pasal liwat dan rahsua anwar, tapi sampai sekarang apa anwar buat.. berdiam aje.. bukan diam diam ubi berisi, tapi diam diam takut lebih rahsia bocor.. oh ye, buku mamak kutty dah keluar, tak baca lagi.. dengar ada cerita panas pasal liwat anwar.. apa lagi anwar hitam putih dah ada, pegilah saman lagi.. simpanlah al fatihah tu utk karpal singh dan LKS dan LGE, bacalah siang malam fatihah tu.. ramai lagi org islam nak baca fatihah untuk mamak kutty..

Anonymous said...

anon 6:11

ha..ha..ha.. mengamuk dah penyanjung maha agung mamak kutty..tengok! mamak kutty dia tu tak leh langsung diusik!!! ibarat dewa, nasib baik dia tak sembah jer!!

nak panggil umi hafilda buat apa?

bukan kah yg memecat, dan menuduh, dan memfitnah nuar adalah mamak kutty...dia kata ada bukti kukuh!! dia lah yg patut offer diri ke mahkamah terangkan pd mahkamah bukti2 kununya sohih tu!!!

takut kat karpal singh ker mmak kutty? bimbang jugak lah aku, kalau masuk court nanti malu besar plak mamak kutty sebab kes ni lucah dan yg penting takut jammed plak mamak kutty kena soal dan digasak karpal singh!!

patut mahkamah kena sedia ambulan siap dengan rawatan pernafasan sekali jika mamak kutty di soal kat karpal, maklumlah mamak kutty ada sakit jantung!!!....bukan apa? standby jer..mana lah tau, masuk court bergaya, keluar court tak sedar diri, sedar2 dah terlantar kat ICU, tak leh gerak2, kaku dan jangka hayat bergantung pd alat bantuan pernafasan!!!


agaknya, itu yg mamak kutty fikirkan, sebab itu dia tak nak pegi...


buku mamak kutty? dah tua2 gini, cari lah sejadah dan tasbih sket!! dan cari lah musuh2 dia mohon maaf...bukan makin tua makin hangat fitnah dia....kesian aku tengok dia!!! hanyut jer dunia dia!!!

lbh baik aku baca fatihah doa ke karpal/LKS dll spy dapat hidayah masuk islam...pd mamak kutty tak tergamak aku nak sedekah fatihah pun....engko jer lah buat kenduri 100 mlm 100 hari...untung2 kurang sikit seksa kubur dia nanti..itu pun kalau Tuhan mengizinkan!!!



kuang2...kuang2...

Anonymous said...

anon 6:11

ha..ha..ha.. mengamuk dah penyanjung maha agung mamak kutty..tengok! mamak kutty dia tu tak leh langsung diusik!!! ibarat dewa, nasib baik dia tak sembah jer!!

nak panggil umi hafilda buat apa?

bukan kah yg memecat, dan menuduh, dan memfitnah nuar adalah mamak kutty...dia kata ada bukti kukuh!! dia lah yg patut offer diri ke mahkamah terangkan pd mahkamah bukti2 kununya sohih tu!!!

takut kat karpal singh ker mmak kutty? bimbang jugak lah aku, kalau masuk court nanti malu besar plak mamak kutty sebab kes ni lucah dan yg penting takut jammed plak mamak kutty kena soal dan digasak karpal singh!!

patut mahkamah kena sedia ambulan siap dengan rawatan pernafasan sekali jika mamak kutty di soal kat karpal, maklumlah mamak kutty ada sakit jantung!!!....bukan apa? standby jer..mana lah tau, masuk court bergaya, keluar court tak sedar diri, sedar2 dah terlantar kat ICU, tak leh gerak2, kaku dan jangka hayat bergantung pd alat bantuan pernafasan!!!


agaknya, itu yg mamak kutty fikirkan, sebab itu dia tak nak pegi...


buku mamak kutty? dah tua2 gini, cari lah sejadah dan tasbih sket!! dan cari lah musuh2 dia mohon maaf...bukan makin tua makin hangat fitnah dia....kesian aku tengok dia!!! hanyut jer dunia dia!!!

lbh baik aku baca fatihah doa ke karpal/LKS dll spy dapat hidayah masuk islam...pd mamak kutty tak tergamak aku nak sedekah fatihah pun....engko jer lah buat kenduri 100 mlm 100 hari...untung2 kurang sikit seksa kubur dia nanti..itu pun kalau Tuhan mengizinkan!!!



kuang2...kuang2...

Anonymous said...

...sambung sket lagi


daripada aku beli dan baca memoir mamak kutty tu yg berharga RM ...(tentulah mahal), lbh baik aku beli kitab2 quran, tafsir, sirah nabi dll yg bermanfaat...

baca buku mamak dapat pahala ker? dia buat buku sudah pasti pandangan dia saja yg betul, org lain sume salah dan sampah!!!

banyak lg buku hebat yg lbh bermafaat!!

ko tak baca gak ker buku BARRY WAIN
BERTAJUK MALAYSIAN MARVERICK : MAHATHIR IN TURBULENT TIME yang mengandungi fakta lengkap bhw mamak kutty menyeleweng duit negara RM 100 bilion!! dan mamak kutty tak saman pun Barry Wain...

ko baca jugak lah...amacam?

adih..adih..adih...!!!

Powered by Blogger.