Mar 11, 2011

TSUNAMI - YA ALLAH..SELAMATKAN NEGARAKU!!





Kejadian Tsunami tlh berlaku di Jepun baru sebentar tadi. Ianya merupakan susulan kejadian Gempa Bumi yang berlaku berukuran 8.8 skala. Malaysia tlhpun mengambil langkah berjaga sebagai psiapan bagi m'hadapi sebarang kemungkinan. Melayu CinDia baru sahaja mendapat maklumat bahawa Malaysia dan Thailand kini sedang bersiap sedia kerana ada ura2 dari Jabatan Geologi bahawa akan berlaku tempias di kedua2 Negara ini. Subhanallah. Ayuh rakyat Malaysia. Berdoalah pada Allah. Lindungilah Negara kita dari Malapetaka. LIHAT LIVE DALAM CHANNEL AL JAZEERA DAN BBC. Ya ALLAH..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

9 comments:

Anonymous said...

Allah masih syangkan bumi kita kerana masih ada di dalamnya org2 solih, yg berjuang menegakkan amal makruf nahi mungkar...

yang masih ada org2 yg ingin meletakkan Islam itu sebagai acuan kehidupan baik pemerintahan dan siasah dlm hidup...


jika tiada elemen ini nescaya bumi ini dah lama tenggelam....

alhamduliilah syukur..msh ada kelopmpok yg inginkan islam walau kelompok lain pura2 ingin kan islam..

Anonymous said...

mereka2 ini bila berlaku mcm ni baru sibuk2 dgn ALLAH,apa yg disuruh mcm2 alasan,kalau yg musuh islam nonmuslim betul la.ini yg muslim pun musuh islam

Anonymous said...

ha..ha..ha..ha...satu berita menggemparkan lg mengejutkan umat islam!!!

Rupa2nya dalam diam2 Najib ada beri kebenaran kpd Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) utk menerbitkan Bible dlm Bahasa Melayu....hinggakan dibantah olh ABIM....

tu dia....ini lah ropanya UMNO....dia buat senyap2 jer....lbh takut kpd manusia dr allah...

sungguh tdk disangka di atas tindakan najib ini..

(sila baca malaysiakini.com...tak masuk Utusan, TV 3 pun...usah haraplah)

org2 umno yg buta mata hati ni mesti marah dgn apa yg aku tulis, sebab Allah memang dah membutakan mata hati mrk sama dgn pemimpin mrk yg dah gelap mata hati...mereka mesti membela najib biar bermandi darah sekalipun....

eh...mufti tu mana? perkasa mana? umno lg lah tak leh harap..yes men je!!!

Anonymous said...

tunggu la..berkat usaha najib benarkan Bible diterbitkan dlm BM siap sedialah Malaya kena Tsunami kelak dan bala2 lain lg....

tunggu la

Ular Menyusur Akar said...

Khabar terbaru, tsunami bergerak ke Sabah.

leekonyou said...

sunami dikelatae BN-Buang N.ajis,Buang Nuar

Anonymous said...

aku rasa mcm2 alasan kau nak tutup yg pendapat Ustaz harun Din bercanggah dgn Anuar bab menggunakan nama Allah, mula la kau kelirukan orang lain dgn terjemahan bible pula, kau x tahu ke atau memang kau tak pernah ambiltahu yg bible tu dah lama diterjemah ke bahasa melayu oleh geng2 kritian di Malaysia,aku rasa kau baru je hidup di alam dewasa jgn la pandai cakap macam kau dah khatam segala hal, atas iman kita untuk membezakan yg baik dan buruk, mereka nak terjemah dalam bahasa apapun terpulang, itu kau tak tgk lagi ada yg diterejmahkan dalam berbagai bahasa.

Anonymous said...

entahlah budak2 ni orang berdoa agar Malaysia selamat ini ambil kesempatan
burukkan orang lain memang hati mereka dah terlalu zuhud dgn parti itu yang sampaai sanggup mengkafirkan ibu bapa sendiri masyaAllah.

Orang Panggau said...

kejadian dahsyat ini kehendak tuhan.. diharapkan tempias tsunami jepun tidak sampai ke malaysia

Powered by Blogger.