Mar 4, 2011

TOK HIM KATA NIK AZIZ PERNAH SUMPAH LAKNAT BUNUH DAP?





Ceramah b'sama Datuk Ibrahim Ali pada mlm ini akan turun padang membongkar pengalaman beliau ketika membuat perjanjian meletakkan beliau b'tanding atas tiket PAS di Parlimen Pasir Mas pada PRU 12. Beliau juga akan m'bongkar janji maki hamun Nik Aziz terhadap Karpal Singh dan DAP malah pernah b'janji tidak akan bekerjasama langsung dgn parti tersebut selagi tidak dapat menerima perjuangan PAS. Ini yg dijanjikan Nik Aziz. Tok Him akan menyerang semula Rumpun Makmur, lokasi pentas Umi Hafilda vs Anwar mlm tadi. Persoalannya, dengan siapakah Tok Him akan berhadapan pada malam ini?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Nik Aziz akan jawab ini mesti kerja Utusan Malaysia dah salah tafsir apa yang dia cakap. Mana tak cakap pun pelat Islam jadi Isle...

Anonymous said...

ala..dulu ibrahim ali nak tanding tiket pas bukan main lg salam cium tangan nik aziz...semua senyum, manis mulut, lunak bicara dgn pas...

bertanding ats tiket pas, puas lah pas bantu dia kempen...bil menang dia kutuk balik pas...masa jd calon MP pasir mas dulu nape tak kutuk nik aziz, hadi awang, anwar ibrahim, pas dan pkr...semua terima dan senyum manis...


tp dah menang, wah bukan main lg dia, terkam dan tarajang org yg pernah mambatu dia...memang munafik sungguh brahim ali...itu lah allah dah tunjukkan sapa sebenarnya ibrahim ali pd pas...allah tunjuk kat pas bhw brahim ali seorg munafik yg tak leh dipercayai...


sapa nak percaya dia? akhbar suara perkasa pun tak laku...sapa nak baca!! beruk pun benci kat dia!!!

Anonymous said...

to anon March 4, 2011 10:55 PM

kamu pun dah serupa mcm benci kat tok him tu kan? kan? tgk dari kata2 tu ya la tu... so aku rasalah...
kamulah kut BERUK tu...

Anonymous said...

Seperti juga ramai melayu yang lain, Ibrahim Ali ni dulu sokong pas sebab masa tu perjuangan pas lain.. masa tu semua org tak pikir yang pas terutamanya N Aziz tu boleh bekerjasama dengan laknatullah Karpal dan LKS tu.. bagi mereka melayu itu mewakili islam dan islam itu dianuti melayu.. tahu tahu ni skrg nik aziz ni pulak yang cium tangan diaorg ni.. dalam politik ni satu hari boleh jadi kawan, satau hari boleh jadi lawan.. dalam kes ini jadi lawan sebab perjuangan PAS telah berubah.. bahkan bukan Ibrahim Ali saja, malah ramai lagi ahli pas yang dah bosan dengan pas.. Betul Allah telah menunjukkan siapa sebenarnya Ibrahim Ali.. Seorang bangsa melayu yang berjuang untuk menjaga kedaulatan agama dan bangsanya dan juga negara, tidak berubah dari dahulu dan sekarang.. Tapi yang lebih penting ALLAH telah menunjukkan siapa sebenarnya PAS.. Mana perginya hudud ALLAH yang diwar war kan dahulu.. Diam membisu..

Anonymous said...

Anwar dulu pun tibai Nik Aziz. Nik Aziz pun sama tibai Anwar Ibrahim. Itu dulu... La ni apa Anwar buat dialah jadi pembela Anwar. 2x5 ja. Peluk pok nik peluk,

Powered by Blogger.