Mar 4, 2011

TOK HIM ISYTIHAR BERSAMA UMNO!!





Ceramah di Rumpun Makmur yg baru sebentar tadi panas dgn pertembungan Ceramah Ezam Noor dan Khalid Gagap semakin menggelegak dgn kehadiran Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali. Meremang bulu roma umat Melayu dan Islam yg bersama2 mendengar ucapan beliau yg menyeru kesemua rakyat Malaysia menyokong dan mengundi BARISAN NASIONAL. Beliau berkata walaupun beliau Ahli Parlimen Bebas, demi mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara beliau mengisytihar menyokong kepimpinan UMNO dan BARISAN NASIONAL. Beberapa kumpulan yg pada mulanya mendengar Ceramah PKR di pentas berhampiran terus ke pentas BN bersama2 bersatu menyokong BN.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

11 comments:

Anonymous said...

Sah .. !!!
Katak ini memang UMNO ...
Kah kah kah ..
Ujudnya PERKASA untuk menutup perkauman UMNO. Ini idea APCO.
Untuk dapatkan sokongan bangsa lain, UMNO kena jadi bersih. Untuk bersihkan UMNO, ditubuhkan PERKASA untuk perjuangan melayu ektrim.
Penipuan ini tidak menjadi kerana rakyat bangsa asing di negara kita sudah nampak bahawa Perkauman UMNO itu tidak boleh dibuang.
Kah kah kah

Anonymous said...

sama jer PR..ckp UMNO APCO la..yang sijuburi tu tak sokong israel gk ker...pantat la..penipu...
semua nie politik..its nothing but memecah belahkan umat jer...
klu baik baik la jdi nyer
klu jahat, jahat la jadi nyer...
baik korang INSAF n BERTAUBAT pada ALLAH...tak kira PR ke BN...
Jadikan la MALAYSIA negara yang aman macm dulu...

Anonymous said...

Kepada Anon 11:34

Engkau ni bodoh ke? tu lah orang suruh belajar ko taknak. Ko pegi sekolah tak? Kat mana sekolah engkau? sapa cikgu sejarah ko? UMNO tu tertubuh untuk jaga kepentingan orang MELAYU dan jugak ISLAM. Ape yang ekstrimnye. Aku rasa ko kafir kot. Bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut. BEBAL ko ni. Pegi sekolah la.

Anonymous said...

gerakan melayu bersatu said...

to anon 11:34..

kau la kera yg sumbang..
x tau masuk kaum mana satu..
ye la.. asyik cium bontot al juburi je.. stim lebih..
mengalahkan keling mabuk todi..

jaga2 bontot tue.. tgk2 bos ko ada kat belakang x..

ha ha ha...

Anonymous said...

Semoga agama islam dan bangsa melayu terus hidup di Malaysia. Terus kan perjuangan dan hapuskan pengaruh golongan yang terpengaruh dengan nafsu serakah untuk kepentingan induvidu.

Anonymous said...

Seperti juga ramai melayu yang lain, Ibrahim Ali ni dulu sokong pas sebab masa tu perjuangan pas lain.. masa tu semua org tak pikir yang pas terutamanya N Aziz tu boleh bekerjasama dengan laknatullah Karpal dan LKS tu.. bagi mereka melayu itu mewakili islam dan islam itu dianuti melayu.. tahu tahu ni skrg nik aziz ni pulak yang cium tangan diaorg ni.. dalam politik ni satu hari boleh jadi kawan, satau hari boleh jadi lawan.. dalam kes ini jadi lawan sebab perjuangan PAS telah berubah.. bahkan bukan Ibrahim Ali saja, malah ramai lagi ahli pas yang dah bosan dengan pas.. Betul Allah telah menunjukkan siapa sebenarnya Ibrahim Ali.. Seorang bangsa melayu yang berjuang untuk menjaga kedaulatan agama dan bangsanya dan juga negara, tidak berubah dari dahulu dan sekarang.. Tapi yang lebih penting ALLAH telah menunjukkan siapa sebenarnya PAS.. Mana perginya hudud ALLAH yang diwar war kan dahulu.. Diam membisu..

Resend from "Ibrahim Ali cakap Nik Aziz pernah bersumpah tak akan bekerjasama dengan DAP"

Anonymous said...

Kenapa Melayu ni bodoh sangat.. Apa diaorg dapat dengan kononnya hendak menjadi satu bangsa Malaysia.. Ini semua anasir halus bangsa bukan melayu yang mahukan hak sama rata.. nak cakap terang terang tak boleh, sebab dah ada dalam perlembagaan yang hak ini tidak boleh dicabar, nanti kena cekup..

Persoalannya, sudahkah bangsa melayu sedia untuk semua ini.. Tak payah tengok jauh jauh, tengok saja pada diri kita yang banyak komen kat blog blog ni.. rasanya kita atau keluarga kita sudah bersediakah jika keistimewaan kita ditarik sekarang ini..

Ibrahim Ali nampak macam racist sebab berjuang untuk bangsa melayu.. tapi kenapa dia tak dicekup.. sebab dia hanya cuba untuk menyedarkan melayu dan bangsa lain yang hak keistemewaan melayu ada termaktub dalam perlembagaan dan tidak boleh dicabar, tidak lebih dari itu.. Jadi rasanya Ibrahim Ali lah wira melayu yang bertahan menperjuangkan hak melayu.. Nak harapkan siapa lagi, kerajaan BN pun tak boleh sebab kena tekan kiri kanan sebab bangsa melayu sendiri tak bersatu..

Satu lagi contoh halus untuk hilangkan hak melayu ialah menggugurkan petak bangsa dalam borang borang kerajaan.. mula mula cakap sesetengah borang sahaja, nanti semua borang, biasalh tu ubah perlahan lahan.. kenapa kita menyokong.. sebab tekanan dari kaum lain lah..

Kita harap Melayu sedar lah akan perkara ini dan bersatu hatilah untuk bersama mempertahankan hak kita..

Hidup Melayu UMNO, PAS dan PKR yang berfikiran waras..

Anonymous said...

asyik2 apcoumno apcoumno, tu anugerah tuhan korang tu dpt fulus dr sape? bapak yahudi dan pengamal liwat tegar..jgn spin cerita la
asyik2 rasis, tu dap yg diketuai anak beranak rasis tu ape?

Melayu Tidak Lupa said...

Aku melayu ..dan aku mengaku aku racist..ko nak kata ape????.. aku mg tak suka sesipa saja yg membuat onar didlm negara yg aku sayangi ini..aku melayu dan ini lah satu satu nye negara bagi bangsa melayu..kalau bukan melayu yg mendokong bangsa melayu.. siapa lagi??..nk harap kan mereka2 itu yg seperti kaduk naik junjung.. dah diberi betis nak peha.sumpah sampai mati pun aku tak akn pernah percaya mereka!!!

Anonymous said...

aku sokong 11:34

Ibrahim Ali ni rasis dan kuat sungguh perkauman..

nak bela melayu konon!!! nak bela macamana, kejap umno, kejap 46, kejap bebas, kejap PERKASA...diri sendiri pun lintang pukang...


dia ni la yg pemecahbelah melayu sebenarnya...kuat perkauman!!!

Anonymous said...

Berahim Ali dari dulu memang konsisten memperjuangkan Melayu, samada dari platform Umno/Pas/Bebas. Kita kena faham bahawa perjuangan untuk org2 Melayu, tidak semestinya melalui parti politik. Sebab itu Berahim menubuhkan Perkasa, sebuah kumpulan pendesak, yg sentiasa mempertahankan kepentingan Melayu di tanah air kita.Kita hanya mempertahankan hak kita yg sudah termaktub di dalam Perlembagaan. Apa masaalahnya...?

Powered by Blogger.