Mar 30, 2011

SKANDAL TOPENG PERAK & PELACUR CINA VIDEO SEKS ANWAR!!?





Inilah apabila timbul soal moral, habis kesemuanya dibongkar. Moral individu bergelar Pemimpin. Majoriti besar individu yang berkesempatan menonton Video Seks di Carcosa Seri Negara telah mengesahkan Pemimpin Pakatan yang terlibat itu adalah Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim dikatakan telah melakukan hubungan sulit bersama seorang Pelacur dari China pada ketika itu. Namun, apa yang lebih mengejutkan ramai pihak terutamanya yang menonton Video terbabit, raut wajah Pelacur itu seperti pernah dilihat di beberapa keping gambar yang tersiar di kebanyakan blog Pro Kerajaan 1 ketika dahulu. Dikatakan gambar tersebut telah disebarkan bagi mengenalpasti identiti dan lokasi Blogger Pro Pembangkang, TOPENG PERAK.




Di saat beberapa blogger dan media maya Pro Kerajaan termasuklah Blogger Medan Info Corner dan Agendadaily sedang berjuang membantu rakyat Malaysia di Mesir, dikatakan pada ketika itu Topeng Perak telah mengambil kesempatan dengan menggunakan Elaun Lumayan dari Pemimpin PAS, Husam Musa bercuti dan melacurkan diri di Negeri China. Itu terpulanglah kepada rakyat untuk menilai moral masing2. Akan tetapi, yang menjadi persoalan, apakah Topeng Perak ini benar2 tinggi mertabat moral beliau sehingga merancang untuk menghakimi serta mengadili maruah orang lain? Siapa wanita yang sedang bergambar bersama TOPENG PERAK ini? PELACUR.

Pihak blogger Pembangkang sendiri pernah membuat kenyataan bengang dengan tindakan TOPENG PERAK bergambar bersama 2 pelacur di Luar Negara? Adakah persoalan blogger tersebut ada kaitan dengan gambar ini? Malah adakah Wanita China ada kaitan dengan Wanita yang sedang melakukan hubungan sulit bersama Pemimpin Pakatan yang didakwa dan dituduh sebagai Anwar Ibrahim?

TOPENG PERAK
.. Jangan cuba melakukan 1 tindakan yang membenarkan kami membogelkan anda. DEMAM KANG?? Ada 3 blogger Pembangkang dengan rela hati akan membantu kami membogelkan anda??


5 comments:

Dato Eskey said...

Udah le 2 gomo oii,ingat la kt tuhan skit..klau ko ad tuhan la,jgn asyik nk fitnah org je,ko 2 dh tua sok lusa dh nk mampus dh,jd ak pesan buat le kebaikan skit..sblum ko dijemput tuhan..ni tdk asyik buat fitnah je ko hari2,x tkut dose ke..ak sbgai rakyat malaysia pn malu nk bca apa yg ko tlis 2,xda fakta lansung,dh bosan dgr cerita fitnah ko yg x sudah2..atau pn ko dh cukup kuat sgt nk lawan seksa tuhan kt dlm neraka2,atau pn spisis ko mmang kebal di api neraka,so pkpkn yea..

Anonymous said...

ape la ko dato eskey,
apsal pulak tulis pasal gomo kat sini? ini bkn blog papagomo daaa..
copy paste je ke?

Anonymous said...

Dato Eskey takde pe masalah. Dia dah ada jaminan masuk syurga oleh Tok Guru Babuknya di Kelantan. Bukan setakat dia je, seluruh orang PASik dah dijamin syurga. Cuma Tok Guru babuknya belum tentukan kelas berapa. Apa pun nasihat Dato Eskey kepada Papa Gomo setelah menyedari kedudukannya yang selesa di akhirat nanti.

Anonymous said...

Tahniah Topeng Perak. Dari raut wajah anda didapati anda berkelayakan bergambar dengan amoi China tu. Yang lain tak dapat diulas. Hanya Allah dan anda yang tahu.

Anonymous said...

Buat fitnah tanpa rasa brsalah... inilah perjuangan yg dibawa oleh UMNO, dan bakal memakan diri...
kalau mcm nilah UMNO punya cara.. selamat tinggal UMNO...

Powered by Blogger.