Mar 17, 2011

SHAMSIDAR TERLIBAT DALAM SKANDAL SEKS UMMI HAFILDA??





SHAMSIDAR TAHARIN. Isteri Azmin Ali yang juga merupakan adik ipar kepada Ummi Hafilda Ali berang dengan tindakan Anwar dan Azmin merancang dengan menggunakan bekas rakan niaga Ummi iaitu Baginda sebagai serangan balas ke atas Ketua Pembangkang tersebut. Shamsidar yang juga mengenai Baginda dikatakan menafikan sekeras2 nya dakwaan yang dilemparkan oleh Baginda terhadap Ummi. Shamsidar terkejut apabila Baginda secara tiba2 mengeluarkan kenyataan berbentuk ugutan terhadap Ummi. Lebih memeranjatkan Baginda telah mengakui pernah mempunyai hubungan intim dan sulit bersama Ummi. Baginda bercakap seolah2 Shamsidar tidak mengetahui situasi sebenar yang berlaku dan Baginda tahu apa yang diperkatakannya adalah karut. Pelik. Kenapa pula Shamsidar mempertahankan Ummi Hafilda?





Shamsidar sebelum ini pernah dimaklumkan ada berhubung beberapa kali dengan Ummi sebelum adik iparnya itu mengambil keputusan untuk bangkit semula membongkar skandal Anwar Ibrahim serta abang kandungnya, Azmin Ali. Shamsidar dikatakan merestui apa yang ditegakkan Ummi namun tidak akan mengeluarkan sebarang kenyataan mengenainya.

Insiden penafian Shamsidar ini telah dibongkar melalui pihak saudara terdekat Shamsidar yang enggan dikenali umum. Beliau berkata Shamsidar telah berulang kali memberi amaran kepada Azmin agar bertemu dengan Ummi dan memujuk agar situasi yang berlaku dapat diselesaikan. Namun, Azmin dengan ego dan yakin tidak ada mana2 pihak yang akan mempercayai adiknya yang dianggap telahpun gila. Azmin juga menganggap Ummi menjerat dirinya apabila membongkar 1 kisah beliau yang mempunyai pengaruh yang kuat bagi melenyapkan aura Ummi.

Azmin juga diberitahu akan menggunakan Baginda sebagai senjata dan telahpun menceritakan serba sedikit kisah dongeng yang akan dipaparkan melalui Ceramah2 PKR. Baginda dikatakan akan dibayar dengan sejumlah wang yang besar yang akan mampu menampung hutang beban perniagaannya.

WOW!! Kisah ini jika dibuat filem mengalahkan Hisdustan. Melayu CinDia apabila mendengar kisah ini tetap timbul 1 persoalan, kenapa Shamsidar beriya2 membela adik iparnya dan menentang suaminya? Ada kisah tersembunyi di sebalik hubungan suami isteri ini? Nantikan pembongkaran terbaru kisah Azmin dan Shamsidar. Jutaan Terima Kasih buat sahabat Melayu CinDia yang berjaya membongkar kisah terbaru ini.

5 comments:

Anonymous said...

Kenapa blogger kita semua suka buat isu-isu mcm ni? Korang nak jahanamkan UMNO ke?

Anonymous said...

Shamsidar Taharin adalah bekas pelajar STSSS SPM 82. Akhirnya famous jugak STSSS ni, mungkin tak ramai yang tahu, hanya mereka yang dari STSSS saja tau

Anti Gay Tua said...

Ape yg budak STSSS nie tau? Citer citer citer..

sejahtera39 said...

shamsidar dah gersang sbb azmin dah tak de nafsu dengan pompuan waimah isteri sendiri... dah gian k...k anuarjubburrri...

Anonymous said...

Umi dah saman baginda.. anwar bila pula nak saman umi, tutup mulut celupar dia.. biar dia kena tangkap kalau buat ceramah lagi.. please lah anwar ibrahim, kami dah tak tahan..

Powered by Blogger.