Mar 21, 2011

SELAMATKAN ANWAR.. REFORMAS..I!









SAYA ISYTIHAR BERSAMA ANWAR... REFORMASI!! Hendak bersamake mana? Ke pintu Neraka? Bagaimana PAS masih lagi kematu hendak bersama Sang Peliwat ini? Sudah belakang lelaki 'ditikam' dengan senjatanya, di depan wanita juga 'ditikam'.

Makhluk apakah yang sedang PAS julang ini? Haiwan sendiri akan beristighfar melihat perbuatan kamu wahai Al Juburi.

Ramai wartawan terkejut apabila menonton video tersebut di Hotel Carcosa Seri Negara tergamam melihat seorang Pemimpin yang sedang berhadapan dengan kes Liwat, tidak sangka begitu hebat di ranjang bersama wanita. Ada yang sampai hendak menemui Wan Azizah agar meninggalkan suaminya yang semakin kemaruk seks.

Keseronokan PAKATAN melihat penyebaran penyebaran Gambar Skandal Ketua UMNO Bahagian Gombak hanya sekadar di pinggiran. NAH Pemimpin PAKATAN!! Ambillah video ini dan tayangkannya di kamar kelaminmu bersama pasanganmu tidak kira Wanita mahupun Lelaki. Inilah yang dahulu dikatakan REFORMASI!!

Inikah reformasi yang cuba hendak kamu laksanakan??

Letaklah Jawatan wahai Anwar sepertimana Ketua UMNO Bahagian Gombak telah lakukannya. Carcosa Seri Negara menjadi saksi.  

MAKHLUK DEPAN DAN BELAKANG KINI SEDANG MENITI HARI. HENDAK KE MANA? KE PUTRAJAYA!! ADAKAH KITA AKAN BENARKANNYA??


3 comments:

Bingai @ Bangang said...

Ke Putrajaya? Ibrahim Ali sedia bawakan tapi dengan syarat MESTI ADA ORANG LAIN! Bukan berdua sahaja dengan dia. hehehehe

Anonymous said...

Aku pegang ayat ni.. Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya)- sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).

Anonymous said...

hehehe.. mungkin berita ni sahih kot.. sbb tue mereka x takut untuk membuat fitnah dan menyebarkan fitnah.. harap mereka semua mendapat hidayah Allah.. AMIN..
إِنْ يَمْسَسْكُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ وَتِلْكَ الْأَيَّامُ نُدَاوِلُهَا بَيْنَ النَّاسِ وَلِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِينَ آَمَنُوا وَيَتَّخِذَ مِنْكُمْ شُهَدَاءَ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ

Powered by Blogger.