Mar 26, 2011

SEKS ANWAR DI JULANG.. DEWAN ULAMA' PAS BALUN NIK AZIZ!!





DEWAN ULAMA' PAS PUSAT dikatakan berang dgn Diktator PAS, Nik Aziz yg t'lalu memuja Anwar sehingga m'cantas PAS di peringkat akar umbi yg cuba menegur kepimpinan Anwar di dalam Pakatan. Ini juga menyebabkan setiap agenda yang diketengahkan Anwar disokong secara terus 100peratus tanpa merujuk kpd mana2 pihak di dalam parti. Selain itu, PAS sendiri tidak blh mengambil 1 keputusan drastik dlm mengambil sebarang keputusan mengenai VIDEO SEKS tersebut dan sewajarnya menunggu siasatan rasmi melalui Suruhanjaya yg akan ditubuhkan. Ramai di kalangan mereka yg melihat PAS semakin hilang maruah akibat terlalu memuja dan mengangkat mertabat beliau seolah2 Anwar seorang pemimpin yg t'lalu bersih. Dewan Ulama' mengingatkan perjuangan Parti kini seolah2 tidak b'fungsi dan hanya b'gantung kpd. Pelan Strategi Anwar yg sprtimana diketahui kotor sejak beliau bergerak aktif di dalam UMNO. Menyokong mana2 dasar Anwar seolah2 tlh m'cabul kehormatan Piagam PAS yg sekian lama dibina sejak parti ini ditubuhkan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 comments:

mnorkembalak said...

Nik Aziz tahu, jika Anwar jatuh politik Nik Aziz juga turut jatuh. jadi dengan sebab itu dia akan pertahankan walau dengan apa cara sekali pun...

Anonymous said...

PAS dah terlajak.. maruah dah penghormatan sbg parti yang boleh dipercayai walaupun dilihat ekstreme yang diberikan oleh org melayu dan bukan melayu dah hilang.. susah nak dapat kembali.. dengan tidak ada pemimpin yang berwibawa dan hilangnya semua ini maka hancurlah PAS..

Anonymous said...

PAS ibarat bomoh.. Hanya pandai memberi harapan.. Dahulu org mengharap dapat masuk syurga dengan menyokong perjuangan PAS tapi sebenarnya telah tertipu.. Skrg, tak kedengaran langsung isu hudud dsbnya dari PAS, lebih dengar isu mempertahankan org yang melanggar perintah islam dll.. walaupun ianya dalam pakatan dan memerintah 2 dari empat negeri pakatan... Tak ada sebab lagi kenapa org hendak menyokong PAS kerana mereka sebenarnya skrg tidak mempunyai apa apa untuk dijanjikan samada di dunia atau di akhirat..

Anonymous said...

Video dan jam omega dah diserahkan.. verdict: dna di jam omega ialah dna anwar dan gambar dalam video bukan anwar.. angkara siapa.. tentulah bn, itu yang hendak di buat oleh anwar.. konon nya seiras tapi tak serupa dengan kes liwat dia.. tak ada heroin dalam kes ni tapi ada 2nd hero dalam kes liwat.. yang lain hampir sama..

Apa nak jadi dengan datuk T tu.. cerita bercanggah dengan cerita polis.. polis cakap dah kena cekup tapi menafikannya.. sahlah kes ni kes sandiwara anwar

Anonymous said...

PAS yang Malang..

Antibarua said...

PAS MANA ADA MARUAH, TELOQ DEPA DAH BAGI ANING DAPIG MAKAN. AKAR UMBI PAS PUN DAH MENYAMPAH TAK BOLEH TEGUR PEMIMPIN SENDIRI ATAU PEMIMPIN PAKATAN. BAIK LAGI UMNO AKAR UMBI BOLEH KASI WARNING KAT PEMIMPIN KALAU PERANGAI TAK ELOK ATAU BODOH SOMBONG. DALAM PAS DEMOKRASI DAH MATI, YANG TINGGAL PAT TURUT DAN AUTOKRASI. CELAKO CELAKO CELAKO.

Anonymous said...

bodoh. umno yang dah nyata salah, xpulak orang bising. bila dh akhir zaman semua manusia dh jahil. tolak al quran, tolak sunnah. bertaubat lah saudara ku

Anonymous said...

Anonm
March 26, 2011 10:37 AM.
Termasuk jugalah anom Mac 26. Engkau adalah diantara orang yang perlu bertaubat. Kalau tak tahu hujung pangkal diam sahaja, jangan nak menambah-nambah dosa

Amran Zakaria, said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tengok lah org pas punya komen.. mana mana sama aje.. mencarut dan tak ada isi.. yang ada sebut pasal islam, sunnah dan hadith, tapi tak tahu apa yang dikatakan.. sama aje penyokong dan pemimpin nya..

Powered by Blogger.