Mar 9, 2011

SAIFUDDIN ABDULLAH SUKA RABA DADA ANWAR??





SAIFUDDIN ABDULLAH?? Tersalah tulis pula. Perasaan geram dengan sikap Timbalan Menteri Pengajian Tinggi ini yang akan merosakkan masa depan UMNO sehinggakan tersasul Melayu CinDia menulis nama dia. Orang Anwar lah katakan. Apa yang Melayu CinDia tertarik adalah berkenaan Kes Liwat Bekas Timbalan Perdana Menteri, Anwar Ibrahim yang kecoh dengan dakwaan salah 1 hobi Anwar yang suka meramas dada lelaki. Saiful Bukhari telah menceritakan di dalam mahkamah bahawa beliau acap kali diramas oleh bekas bos beliau itu terutamanya di bahagian dada. Eeee.... Meremang Melayu CinDia mendengarnya. Apa agaknya reaksi setiap manusia yang berada di dewan Mahkamah tersebut apabila mendengarnya. Ada yang kata badan Anwar menggigil ketakutan akibat terbocor salah 1 rahsia di dalam kamar bersama lelaki2 pilihan beliau.




Kadang2 kasihan melihat nasib yang menimpa Saiful Bukhari. Beliau terpaksa menunggu dan menunggu serta menghitung hari untuk memastikan pembelaan beliau mencapai kejayaan. Anwar dan Karpal Singh di awal perbicaraan terlalu kerap menjadi punca penangguhan Sidan Mahkamah akibat alasan2 dan karenah2 yang mengganggu proses perbicaraan.

DNA... Itu sahaja jawapannya. Anwar hanya perlu serahkan DNA beliau bagi mengesahkan samada Lelaki Y itu benar2 bukan beliau. Namun, sehingga hari ini, Anwar enggan menyerahkan DNA beliau untuk siasatan selanjutnya. Kenapa Anwar. Sudah mandulkah? Atau kekeringan 'jambu'?

Namun, Melayu CinDia pasti, kebenaran akan terserlah jua 1 hari nanti. Dan sudah pasti, persepsi masyarakat Malaysia terhadap perbicaraan Liwat kedua Anwar jauh bezanya dengan tuduhan beliau pada 1998. Anwar tidak menggunakan peluang yang ada, diberi kebebasan untuk bergerak ke mana sahaja, walaupun berhadapan dengan 1 kes seks jenayah No. 1 Negara.

Mungkin Anwar lebih sesuai kembali ke kamar yang didiami beliau selama 6 tahun di Sungai Buluh. Yang dikata beliau sebagai 1 penghinaan terhadap beliau sebagai bekas Pemimpin No. 2 Negara. Teraniaya di penjara. Apa susah, buat2 sakit. Semuanya akan kau nikmati Anwar. Ada peti ais, rak2 buku, TV, Water Heater, Katil yang selesa dan banyak lagi. Semua ini disediakan kepada Anwar di dalam penjara ketika 'melakonkan' aksi sakit tulang belakang beliau. Siapa yang cerita? Biarlah rahsia. :-)



4 comments:

Anonymous said...

fuh..dasat bro..sepol ada buah dada...besaunya dan montokkkkkk!!! gerenti syiokk gileeeerrrr!!!


ye la...kalau buah dada ni, kita tentu la ramas, tp itu kalau buah dada pompuan (maaf cakap la, itu hanya dengan isteri kiter jer) tp nak kata macamana lg, kes ini pun memang cakap benda2 lucah pun...

ya..kalau pompuan kita ramas buah dada dia,,,,tp org jantan gagah perkasa mcm epol tu ada buah dada ker? istilah ramas tu sesuai ker dgn buah dada montok sepol?

kita org jantan ni tdk dipanggil ramas tapi raba jer sebab dada org lelaki ni macam papan ...lurus dan keras...!!!
mana ada buah dada...melainkan sepol jer ada buah dada montokkk!!!


makin meraban sepol nij!!!

hua..hua..hua..hua...

Ular Menyusur Akar said...

telefon satellite tak mahu bagi ke?

Anonymous said...

betul.. setuju tu.. tak kan nak meramas buah dada kalau tak ada buah dada.. perkataan yang lebih sesuai ialah meraba buah dada.. ini memang boleh berlaku kalau org tu gay macam anwar ibrahim.. tak percaya pergi baca pasal keraktor orang gay.. tapi satu aje, istilah ni mesti di putar belit oleh karpal singh..

Anonymous said...

sepolkejap kata kata diliwat,

kemudian doktor kata "cubaan meliwat"

maknanya liwat tak berlaku cuma cubaan saja..

mana satu betul?


lps tu sepol kata dia melawan..

melawan? melawan mcmana? bertumbuk ker? bergusti ker? ada kesan lebam2 ker bertumbuk?

tp doktor tak kesan plak ada kesan perkelahian antara sepol/nuar..


makin meraban daaaa!!!

Powered by Blogger.