Mar 2, 2011

RASHID ROSDI MUNCUL MANGSA TERBARU ANWAR!!





Alhamdulillah, Rashid Rosdi yg dikatakan antara saksi utama kes liwat Anwar masih selamat dan tidak hilang sebenarnya. Beliau kini hanya menunggu arahan dari pihak mahkamah utk. dipanggil sbg salah seorang saksi. Rashid bukan sahaja t'selamat, malah tidak sabar2 utk m'bongkar kisah dan situasi sebenar yg blaku sepanjang beliau bekerja dgn. Anwar. Rashid juga tlh membongkar kisah hubungan kekeluargaan Anwar yg sememangnya retak akibat dari sikap Anwar yg semakin agresif hendakkan kuasa m'gunakan taktik2 kotor dan kes Liwat Anwar yg dilihat semakin tidak berpihak kpd Ketua Pembangkang tersebut. Namun, beliau tidak m'ceritakan mengenai Kisah Anwar dan Saiful kerana ianya merupakan kes Mahkamah dan menyeru rakyat Malaysia m'dengar sendiri perkembangan terbaru kes tersebut. Beliau percaya, kebenaran akan dibongkar dan beliau amat berharap Anwar akan kembali bertaubat.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 comments:

Anonymous said...

Ye lah...keluar lah sapa2 pun skrg ni...dulu simpan baik2, last2 minit ni kena kuar la sume, kan dah nak klimaks dah kes nuar nih!!!

tambahan pulak PRU 13 kian hampir, nuar mesti disumbat segera sblm pru 13...kalau lepas nuar, alamat buruk buat umno/bn...

aku yakin...PRU 13 tdk akan berlaku, selagi Nuar tdk disumbat ke penjara...

sebab itu, skrg ni kena keluarkan lah simpanan saksi untuk deliver kes ni spy nuar kena jugak...

nampak dah tektik umno/bn nih..kata kuat, tp kat nuar sorg pun takut..terpaksa sumbat dulu nuar baru nak adakan pru 13...

ha..ha..ha.. pengecut rupanya umno ni!!!

vulcan933 said...

peliwat peliwat peliwat.anwar umat luth yg tertinggal

Anonymous said...

Anwar ni macam tak nak clear nama dia je. Asyik cari helah nak tunda kes je.

Yelah berani kerana benar, takut kerana takde alibi dan telah diram di CCTV.

Pengecut rupanya Anwar ni.

Menyesal sunggoh aku sokong PAS!

bayan7 said...

Salam,bukan pengecut,Bang Nuar dah kecutlah.Kesian,kesian.

Puterajaya kemana,Bang Nuar lepas ni tak tahu kemana.USA atau PSB.

USA :United State of America
PSA :Penjara Sungai Buloh.

HAMMER said...

MEROYAN BETUL ANON 830

PAKATAN TERINGIN SUNGGUH NAK KE PUTRAJAYA

APA SUSAHNYA, SEWA BAS PI LA MELAWAT. BILA BILA PUN BOLEH

SIAN SUNGGUH

Anonymous said...

perbicaraan kes liwaat; apa pula yang berkaitan dengan umno dan pru13? ia adalah masalah moral anwar sendiri yang berhadapan dengan saiful sbg pendakwa. anwar memang mahu jadikan kes peribadinya sebagai kes politik supaya mendapat simpati orang ramai. malangnya nampaknya kali ini tak menjadi, tembelang dah banyak pecah. ada la segelintir orang yang percaya temberang dia, itu yang bodoh-bodoh belaka...

Anonymous said...

masa awal2 dulu wan azizah ngan nurul izzah kate anwar ada bersama mereka waktu kejadian..alih2 kantoi,anwar ada dalam cctv..amikk ngkoo! menipuuu sangatt...dan2 anwar mengaku memang ada kat kondo tu,tapi bilik lain,tgh meeting katenya..hahahhahaa..kelakar kelakar...

Anonymous said...

LKY (lee kuan yew) pun dah confirm yang anwar memang kaki liwat.. tak kiralah di perangkap ke tak !!.. tak kan kita nak meliwat org kalau kita tak pernah buat kerja kerja macam tu sebelum ni. bukan seorang mangsa tapi ramai termasuk azmin dan samsidar.. tapi yang ni dayus, jual bini..

pacat said...

semudah bersumpah dengan nama Allah seperti apa yg dilalukan oleh Saiful... selesai keraguan selama ini... brapa minit je.... tak perlu pakai kalpal.. teoh ben hock... tak perlu pakai ajijah!.. insyaallah keraguan akan terhapus namun hakikatnya berani kerana benar takut kerana salah kepada Allah!

NoorisyamBakhtiar said...

Kalo melihat cara orang fanatik Nuar buat komen......semuanya salah orang walaupun imam mereka yang bersalah. Padanlah sebuak nak berkuasa 16 september tahun dulu.....sebab nak bubarkan semua polis dan mahkamah supaya dia dan pengikutnya bebas berbuat apa sahaja.....

Powered by Blogger.