Mar 4, 2011

PENYOKONG PAS BALING BONTOT AYAM KE MUKA ANWAR,UMI TERUS B'BISA!!





Umi Hafilda Ali VS Anwar. Ini sdg blangsung di Kerdau. Bertempat di Rumpun Makmur. Umi Hafilda mendedahkan bahawa bekas Pemandu Anwar, Azizan telah diliwat Anwar sebanyak 17 KALI. Pdedahan demi pndedahan mbuatkan pduduk2 di Rumpun Makmur terpaku dan terkejut dgn pdedahan ini. Umi Hafilda juga mempunyai bukti kukuh tmasuklah gambar serta video skandal Anwar dan Shamsidar. Umi Hafilda m'cabar dan terus m'cabar Anwar utk menyaman dan m'bawa ke muka pengadilan jika benar beliau memfitnah beliau. Apabila mdengar Umi mbongkar kisah rasuah adik beradik Anwar, beliau terus behenti ceramah lalu beredar dari kawasan. Mungkin ketakutan dgn kehadiran Umi Hafilda ditambah dgn cerita2 Umi yg ditakuti Anwar akan dipijak penyokong2 beliau. Nanti laporan susulan esok.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


9 comments:

Anonymous said...

baru si aljuburi tahu penangan hantu mak limah.

tu baru sikit aje, dia dah kecut teloq.... nyamuk kunun.

mana pegi bob ngan pak jabit.

Anonymous said...

Banyak sejarah didunia..dimana pembesarnya jatuh kerana sorang perempuan...terkini PM Itali dan Perancis...coming soon...alJUburi pulak...

Harap juak Pakatan haram buat sembahyang hajat lepas ni..kerana makbul doanya jika orang itu teraniaya dan dizalimi..

Semoga dengan doa..dan berkat tok guru..aljuburi aman damai diSungai Buloh Inn..

Anonymous said...

Munkin ini kali pertama pembesar jatuh kerana buntut lelaki.

Anonymous said...

Orang UMNONGOK memang seronok dan percaya sangatlah kata-kata perempuan sundal larut malam ini.

Punyalah lama baru aku dengar 17 kali. Azizanpun tak tahu dia dah kena 17 kali. Tapi si sundal ni tahu 17 kali. Maknanya si sundal ini lebih tahu dari Azizan walaupun Azizan akhirnya mengaku dia tidak diliwat tapi dipaksa polis untuk mengaku dianya di liwat.

Pilahanraya akan datang si sundal akan berkempen 50 kali pulak. Di mahkamah mereka ini lari lintang pukang termasuklah MAHATAIK PUKIMAK tu tapi orang Me-LAYU UMNONGOK terus dikelentong dulu, kini, dan selamanya.

Anonymous said...

Alamak anon 6:51 AM, jangan la marah bro. Patutnye ko tanye le pada Mat Sapu tentang dakwaan dia pada tahun 1997 terhadap AnWAR, nape Mat Sapu gelarkan AnWAR Al-Juburi??? Ko nk marah2 pun buat ape, lebih baik jgn sokong PELIWAT @ Al-Juburi tu, tak cium syurga nnt. Kalau syurga N.Ajis boleh la ko guling puas2....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

jgan takut anwar..
jgn takut...

kita lawan tetap..... lawannnnn..

err..

liwat tetap liwat..

sape sokong sila angkat tangan mcm saya...

usop.. hantu kak limah..

he heh he...

ajai62 said...

Assalam Bro

Ada pencacai pembangkang dah marah, mencarut tak tentu pasal. Hello kes pertama dah selesai dengan Hakim mempercayai yang kejadian liwat tu memang berlaku. Nak marah Tun M. buat apa kes yang terbaru adalah antara Anwar pujaan kau dengan Saiful.

Anonymous said...

JENG JENG JENG…. KAH KAH KAH….KAH KAH KAH..

woit… BAGI LAH TAHU SEKARANG… kah kah kah..

kah kah kah… DAH SUSPEN NI…. kah kah kah…

kah kah kah…JANGAN POTONG STIM…. kah kah kah….

kah kah kah…TAK SABAR LAGI… NAK PANCUT TAK BOLEH POSPON DAH…. kah kah kah

kah kah kah… SUDAH 13 TAHUN BERSABAR…kah kah kah…

kah kah kah… 13 TAHUN BERSABAR??? …. MASIH ANAK DARA… kah kah kah..

woit…JANGAN SIMPAN LAMA LAMA….APAM JADI KOTAI…. kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN MACAM AIR ANGGUR…LAGI LAMA LAGI MAHAL…. kah kah kah

kah kah kah…APA RAHSIANYA… ADAKAH TENTANG SENJATA SULIT?.... kah kah kah..

kah kah kah…ATAU TENTANG SENJATA TUMPUL…. kah kah kah…

kah kah kah...SUDAH UKUR ATAU BELUM?... kah kah kah...

Anonymous said...

Macam maner nak dedahkan sekarang...skrip tak siap lagi. Itu ler untongnyer jadi bujang senang...bebaih buat keghojer dgn saper pon.Kalau ader laki jadi tak senang pulak nak berlager dgn baginder...lepaih tu nak berlager dgn nalla punyer belantan.Kiter tunggu pendedahan dier dgn nalla pulak.Nak tanyer..ujung belantan nala tu tajam ker demak?

Powered by Blogger.