Mar 30, 2011

PEMIMPIN PAS BONGKAR ANWAR SIMPAN 18 PELACUR DI SIAM??





SEKS... 1 kegiatan yang diperakui sentiasa menjadi gilaan manusia. Tidak kiralah samada kita ini bergelar apa sekalipun waimah Ulama' sendiripun. Tidak menjadi kesalahan apabila kita minat akan sesk. Namun, seks hanya halal dilakukan melaui pernikahan yang sah antara pasangan. Anwar Ibrahim antara jutaan penggemar Seks di Dunia. Namun, seks Anwar tiada kawalan. Beliau teguh dan bertenaga melakukan kegiatan ini tanpa mengira Agama, Bangsa mahupun jantina. Kegiatan ini jugalah yang menjadi rutin hidup beliau setiap kali berkunjung ke Thailand. Siapa yang kata? Bukan Melayu CinDia. Akan tetapi 2 sahabat karib Anwar, Datuk Nallakaruppan dan Datuk Shazrly Eskay Abdullah, Mereka adalah antara teman sahabat Anwar lebih dari 30 tahun. Persoalannya siapa pula Pemimpin PAS yang turut mengakui perkara ini?




Melayu CinDia telahpun mendedahkan pembongkaran Datuk Nallakaruppan baru2 ini mengenai kegiatan seks Anwar Ibrahim. Ianya bukan sahaja diperakui oleh teman sahabat Anwar Datuk Shazrly Eskay Abdullah malah beliau sempat memberi petunjuk sebab utama Anwar ke Thailand. Datuk Eskay hanya menggambarkan Video Seks tersebut sebagai gambaran sebab utama Anwar ke Thailand. Anwar juga dikatakan kerap ke Spa & Massage Center apabila menginap di Negara Gajah Putih tersebut.

Ada juga beberapa Pemimpin PAS yang dikatakan tahu akan kegiatan seks Anwar sejak sekian lama dan nyaris2 membongkar kepada umum semasa Anwar memegang jawatan di dalam Kerajaan dan UMNO. Ini diceritakan sendiri oleh salah seorang Vateran PAS yang kini menginap di Ulu Kelang, Selangor. Pada ketika itu, beberapa perancangan rapi dan sulit beserta bukti dan dokumen telah mereka simpan bagi membuktikan kegiatan Anwar yang dilihat pada ketika itu seorang Tokoh Agama UMNO. Perancangan ini dikatakan dirahsiakan tanpa pengetahuan Presiden PAS pada ketika itu, iaitu Almarhum Datuk Fadzil Noor.

Namun, pelan sulit mereka tidak berjaya dilaksanakan akibat senario politik berubah apabila Anwar secara mengejut dipecat oleh Kerajaan dan UMNO. Maka mereka dilihat menggunakan kekuatan dan pengaruh Anwar untuk mengukuhkan Parti. Persoalannya, siapa 2 Pemimpin PAS tersebut? Adakah dokumen tersebut masih lagi disimpan? Mungkin pelan ini akan digunapakai pada 1 masa yang sesuai.


16 comments:

Anonymous said...

alahai ada le bukti yg sebenar pun klau dak penyokong taksub yg dibutakan mata hati tak akak percaya punya.

sebaiknya kita berdoa kepada Allah Ta'ala agar ditunjukkan kebenaran itu dan mohon agar tanahair tercinta ini selamat dari kerakusan yahudi dan kafir harbi.

penat dan jemu dgn kisah sekor ni...yg peliknya diaorg tak nak g bertanya dgn orang2 kampun Ceruk Tok Kun dan Permatang Pauh ni sapa keluarga beruk sekor ni...satu lagi tanya pd beruk tu kenapa diMCKK dia digelar'DAPUR'. jangan nk tipu rakyat lagi le....

Anonymous said...

Salam, aku dah kaji semua yang berkaitan dengan anuar melalui blog dan media lain, banyak blog samada dari penyokong kerajaan dan pembangkang dulunya bersengketa tapi sekarang seolah olah dah sepakat mengatakan ada penglibatan anuar, tanpa sedar dan tidak dia diasak sekeliling dengan ayat2 perkataan seperti menyokong tetapi sebenarnya sindiran, puak2 PKR diutara seolah seakan hanya menunggu keputusan seandainya benar anuar bersalah maka kemungkinan akan runtuh kubu di utara, ramai pemuda PAS pun dah mcm rasa bersalah menyokong beliau lihat lah ketika ada pilihanraya kecil perkara yg pertama diluahkan jgn ada anuar dalam ceramah. ramai dah sedar akan kesilapan selama ini, jgn memilirkan hanya kuasa tapi fikirkan nasib orang kita,wallahhualam bisawab

Anonymous said...

Ada bukti ke? Kalau ada sila hebahkan seantaro dunia..nama2 18 pelacur tu...Kan Siam tu besar. Hebahkan nama tempat simpanan tu. Nama Umni Affilda termasuk ke?

Ini mesti kes video sex tak mengena sebab tersalah pilih pelakun 'porn starnya'. Pilih orang perut buncit. Dah orang dah syak Najib punya kerja. Itu sebab 3 Datk T tergesa2 jumpa Najib apabila nama mereka dihebahkan macam siSiful jumpa Najib.

Budak2 bodoh Umno..Najib bolih tipulah.

tabligh said...

"Anugerah Tuhan" tidak layak jadi pemimpin!

Mohon jasa baik Tuan untuk dapat listkan blog saya ke list blog Anda. Terima kasih.

Sila baca topik terbaru saya:

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/03/anugerah-tuhan-vs-anugerah-tuhan-tidak.html

Anonymous said...

MASYA ALLAH..MASIH ADA LAGI YG BERIYA2 NAK BELA SEORG PEMIMPIN YG BERHADAPAN DGN SKANDAL DAN KRISIS MORAL?

Anonymous said...

kalau boleh nyatakan nama sangat cantik. semua kenyataan tanpa fakta yang jelas, memang ini standard parti anda ye.

tobeng said...

Kalau takde bukti aku anggap khabar angin ajelah.Kalau dah ada bukti jelas macam rakaman video dan jam omega dan disahkan nanti kalau tak percaya lagi memang sah buta hati dan tergila2kan bang anu lah tu.

Nak cite sikit pasal jam omega.Jam omega ni ada no siri.Jadi susah sikitlah nak kencing dan tukar satu2 jam tu dengan jam yg lain.Anwar pun tak berani nak tunjuk jam lain,setakat boleh sebut ada azizah simpan tapi tak tunjuk pun.Akan datang nanti dia mungkin akan tunjukkan jam lain dr model yg sama tapi kalau siasat no siri kantoilah.

Aku sendiri pun kalau pakai baju tak ada siapa kata aku buncit tapi kalau buka baju apatah lagi telanjang baru nampak tapi takdelah boroi melampau.Jadi aku ingat ini biasalah bagi manusia normal.Jadi peliklah kalau isu perut buncit jadi kehairanan pencinta2 anwar.Sama juga isu saiful tahan berak 2/3 hari yg normal sebenarnya tapi dijadikan isu besar seolah2 tak mungkin dilakukan oleh manusia biasa.Apa cer?

Cuba kes najib-altantuya, takde bukti langsung pun,cuma digembar-gembur oleh petra atas arahan anwar,pergh bukan main percaya lagi puak2 ni,takde pun minta bukti takde pun minta saksi,boleh pula main percaya2 buta gitu aje.Macam tu tak kira pula fitnah sebab tuduh orang membunuh,berzina.Kira hukum boleh pilih2 pula.Kat mana belajar?

Anonymous said...

KENAPA GAMBAR ATAS TU DITUTUP MUKA?
XNK TUNJUK TAKUT KANTOI AHLI UMNO SENDIRI KE???

DALAM ISLAM NK TUDUH & DIBERI HUKUMAN BIARLAH ADA BUKTI JELAS. KALAU TIDAK ORANG YANG MENUDUH PULA WAJIB DIHUKUM.

NI UNDANG2 ISLAM. HUKUM ALLAH..
BUKAN REKA2...

Anonymous said...

jgn dilayan juak2 PKR & PAS yang bengap dan tuli bro....depa tu bebal dan bangang, Anwar kaki sex pun depa sokong..aku agak depa pun sama kaki jubo, sebab tu Allah x bukak hati depa..

Anonymous said...

Xyah le sebut ttg hukum dan cara Islam. Nuar tu dh ada bukti yang dia tu munafik besar. Tang dia cari hak Islam. Tang orang lain, main balun keromo saja. Orang munafik dan penyokong-penyokong dia sanggup guna apa saja cara yang selagi boleh, nak timbulkan idung ke muka air. Guna Islam nasib le kalau lepas.

DOINKKKKKK said...

Tak adalah org yang paling bangang dalam memberi komen disini selain puak PEMBANGKANG NIH...nak2 Si Anon tak der telur 4:42 & Anon 4: 41.patut la...puak2 pembangkang ni penuh dengan penyokong tolol,tak heran ler mengikut secari membabi buta....hehehehehe

Kalau bercakap pergghhhh.,,,hilang otak pemikiran...macam lembu...hahaha

Bukti amender ko nak lembu pembangkang wei....jgn jadi supo lembu gak?....ngko orang semer ni percaya kepada bukti ko?...hahahaha

Bagi seguni bukti pun bukannya korang percaya..kalau dah totok tu totok jugak ler...hahahahaha

Bukti paling mujarab sekali buat korang nih, kalau mak,adik, kakak, bini korang kena tutuh...baru korang nak percaya...itu pun kalau orang lain tutuh...kalau Anuar tutuh..gerenti korang tak percaya...hahahahahaha.....

Tuh...gambar tutup muka tu...kalau muka gambar tu Org Kuat PAS ko nak percaya ker?????....hahahaha korang spin ker lain pulak...Orang UMNO boleh baca minda korang semua la....pemikiran serupo lembu...letak ler terpelajar camner sekalipun juak korang ni, tapi bila masuk bab Politik, taksub kat politik, jumud kat pemimpin maka pemikiran jadi supo lembu...hahahahaha...

Sorry to say la...korang langsung tak der political thinking, korang semer cuma ada Cow & Grass, Eat and make Sheet...hahahahaha

Anonymous said...

Dia kan anugerah Tuhan..kan? Kan?
x caye la....dia ke tu? x lah.anugerah tuhan TUHHHHHHH...ni sume kije umno!

Anonymous said...

habis tu, yg pi tuduh najib terlibat dlm kes altantunya tu ade bukti ke? kalau org lain mintak bukti, kalau dia yg tuduh tak perlu bukti dan 4 saksi, aku rasa lebih hang dgn puak2 hang bunuh diri je...BODOH.

Anonymous said...

Anugerah Tuhan tak layak jadi pemimpin. Yg layak "pembunuh altantuya", "perasuah", "perogol amah"...

Anonymous said...

SATU PERKATAAN UNTUK LU PAS " CIBAI " LU.

LU INGAT INGAT LU NAK GUNA UNTUK PERANGKAP UMNO TAPI SEKARANG LU SENDIRI TERPERANGKAP.

LU INGAT NAK GUNA ANUAR, TAPI LU YANG KENA

"CIBAI" LU PAS

Anonymous said...

tak serik-serik dia ni
dah kena penjara 6 tahun, sepatutnya dia insaf dan bertaubat
tapi tidak, makin menjadi-jadi pulak perangainya.Ini disebabkan dia tahu kalau dia buat pun orang-ornag PAS PKR dan DAP terutamnya .wan Azizah, Nik Aziz dan Kapal sinks akan sokong dia habis-habisan. Macam budak nakal dibela kelakuannya menjadi-jadilah nakalnya.

Powered by Blogger.