Mar 12, 2011

PELAKON FIZZ FAIRUZ ANTARA MANGSA TSUNAMI DI JEPUN??





Twitter ini telah berjaya dikesan dari sebuah Portal Hiburan Tanah Air. Fizz Fairuz telah memberi kenyataan yang dikatakan sebagai menghina mangsa2 Tsunami di Jepun yang bukan sahaja melibatkan rakyat Negara tersebut, malah dilaporkan turut melibatkan rakyat Malaysia. Tindakan beliau menjadikan kejadian tragis petang semalam ini sebagai bahan tertawa orang ramai menyebabkan ramai di kalangan peminat2 beliau kecewa dan marah seolah2 kekeringan bahan untuk menarik perhatian orang ramai. Pelakon utama Drama NurKasih ini setakat hari ini tidak lagi membuat sebarang kenyataan bagi mengulas lanjut isu kontroversi ini.


18 comments:

Anonymous said...

tak pe,mungkin lepas ni dikena sunami,

keris said...

betullah dia ckp tu.. selama ni, budak2 kita mendewa2kan watak longkang tu..

Anonymous said...

betul tu fizz fairuzz ..dulu tok. nenek kita jadi hamba tebusan jepun. yg jadi buruh paksa di burma dulu kata nak bayar gantirugi tapi hampeh.ini lah bayaran bagi dosa yg tok nenek dia buat dulu.saya sokong fiz fairuz.tu tk kira lg yg jadi janda dan hamba sek dia orang.

Anonymous said...

betul tu fizz fairuzz ..dulu tok. nenek kita jadi hamba tebusan jepun. yg jadi buruh paksa di burma dulu kata nak bayar gantirugi tapi hampeh.ini lah bayaran bagi dosa yg tok nenek dia buat dulu.saya sokong fiz fairuz.tu tk kira lg yg jadi janda dan hamba sek dia orang.

Anonymous said...

dia bergurau je tu..... masa tengok berita mlm tu anak aku cakap mcm tu jugak....maklumlah watak2 tu dah sinonim selalu menyelamatkan Jepun drp sgala ancaman....Tp aku cakap kat anak aku jgn kata gitu.... sebutlah INNA LILLAHI WA INNA ILAIHI ROJIUN.. itu kuasa Allah, jadi jgn angkuh hidup kat dunia ni...takde siapa yg mampu menghalang Dia. Jgn lupa sholat & berdoa kerana itulah kekuatan beragama & intipati beribadah...insya Allah akan slmt.

Anonymous said...

banyak lagi benda yang berfaedah perlu difikirkan dari memikirkan benda remeh ni.

Anonymous said...

banyak lagi benda yang berfaedah perlu difikirkan dari memikirkan benda remeh ni.

Anonymous said...

ni pun nk jd isu ke? ayat gurau jelah tu..

relevan said...

adakala bergurau macam tidak kena tempat..

Anonymous said...

bodoh la org yang nak jadi over sensitif tang bab ni...cuba jadi sensitif bab org buang n bunuh bayi ke,kes jepun penah buat rakyat negara kita jadi hamba ke...bla bla bla...ade otak tak nak guna pada benda yg lebih bermakna..mangkok!

tenangsudey said...

Fizz Fairuz, Berita Harian, Rosmah kurang sensitif Tsunami Jepun

Anonymous said...

setakat komen camni pn nk terasa... dulu jepun bukan main jahat lg kat malaysia..

Anonymous said...

[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
Det är mycket ingen lärt lämna du ll tjäna miljoner, eftersom detta utmärkta möjlighet knackar rätt strax de gateway , för att inte tala väntar själva varmt mottagande som du tjänar din nuvarande väg som ett sätt att större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose[/url]
 Något adore 1 stor sällskaplig test, bara om alla kanske trycka begränsningar, som utgör din principer som så conitinues längs och inrätta som algoritmer på marknaden att variabler oväntade igår.
http://www.canadagoosejackorbilligt.com
 Dessa auditiva dyslektiker kan höra bokstaven för ord rörig som, och ännu ibland inte återvänder till upprepa något eftersom de bara precis hörde stund sedan. De flesta köpare förknippar dyslexi för titta på svårigheter.

canadagooseinuk said...

Canada Goose When your goal is to create outerwear that can handle some of the coldest weather conditions on the planet, you consult the experts. Canada Goose Parka That’s what Canada Goose http://www.canadagooseinuk.com did during our 50th anniversary celebrations, when we invited two traditional sewers from Pond Inlet, Canada Goose jacket an Inuit community at the northern tip of Baffin Island, to come and share their expertise with our design team. Canada Goose product The unique combination of Canada Goose’s technical know-how Canada Goose mens and the born-and-bred understanding of the demands of Canada Goose womens life in the far north that Meeka and Rebecca contributed led to the creation of the Baffin Anorak, a one-of-a-kind Canadian parka. Canada Goose wiki.

canadagooseinuk said...

Canada Goose When your goal is to create outerwear that can handle some of the coldest weather conditions on the planet, you consult the experts. Canada Goose Parka That’s what Canada Goose http://www.canadagooseinuk.com did during our 50th anniversary celebrations, when we invited two traditional sewers from Pond Inlet, Canada Goose jacket an Inuit community at the northern tip of Baffin Island, to come and share their expertise with our design team. Canada Goose product The unique combination of Canada Goose’s technical know-how Canada Goose mens and the born-and-bred understanding of the demands of Canada Goose womens life in the far north that Meeka and Rebecca contributed led to the creation of the Baffin Anorak, a one-of-a-kind Canadian parka. Canada Goose wiki.

canadagooseinuk said...

MBT shoeshave been billed as 'the world's smallest gym.'Since they increase muscle activity, strengthening and toning of the leg, buttock, stomach and back muscles takes place during everyday activities like walking and standing. is one of the most highly respected premium walking shoes in the market. Many fitness walkers try these walking shoes and find no reason to ever switch to another sports shoes. The reason being that MBT shoes are known for quality and offer so many exceptional health benefits.
MBT Shoes was founded in UK, in 1992, but it rapidly became a worldwide famous brand. There are a lot of stars who are the fans of it, such as Sarah Jessica Parker, Mariah Carey, Angelina Jolie. Once the red outsole appeared, you will easily find that it is mbt Shoes. Gentlemen are crazy about it. If you are engaged in the vogue or you want to keep the same pace with the trend, MBT Men Shoes could be your best choice.

canadagooseinuk said...

Canada Goose Canada Goose Clothing nowadays has grown for being recognized internationally since the major producer of severe climate outerwear from the world. We’ve kept our manufacturing at residence in Canada due to the fact we think that no 1 can perform it much better – but our services take satisfaction in a actually worldwide reach. Wherever folks require defense in the elements, best level of quality and iconic style, Canada Goose Clothing will be Mens and Womens best choice. Products:Canada Goose Expedition Parka. Especially the canadian goose are so warmly welcomed that you will never forget on the first impression. Canada Goose men parka make you warm and handsome in the winter at the cheap price Canada goose men parka Canada Goose Women parka show your wonderful shape while feel very warm in the cold days Canada Goose women parka Canada goose accesories Canada Goose Accesories
http://www.canadagooseinusa.com/

Anonymous said...

[url=http://buyxanax860.webs.com/]green xanax bars 3mg[/url]
[url=http://buyxanax209.webs.com/]buy xanax online from india[/url]
[url=http://buyxanax975.webs.com/]buy xanax on line[/url]
[url=http://buyxanax859.webs.com/]buying xanax online no prescription[/url]
[url=http://buyxanax872.webs.com/]buy alprazolam online no prescription[/url]
[url=http://buyxanax948.webs.com/]cheapest place buy xanax[/url]
[url=http://buyxanax117.webs.com/]xanax no prescription overnight[/url]
[url=http://buyxanax450.webs.com/]buy xanax 3mg[/url]
[url=http://buyxanax642.webs.com/]buy xanax from pakistan[/url]
[url=http://buyxanax280.webs.com]buy prescription xanax online[/url]
[url=http://buyxanax780.webs.com/]order xanax overnight online[/url]
[url=http://buyxanax216.webs.com/]buy xanax amsterdam[/url]
[url=http://buyxanax207.webs.com/]buy cheapest xanax[/url]

Powered by Blogger.