Mar 7, 2011

PAS LANCAR JIHAD LAKNAT SEKS ANWAR DI KERDAU!!





JIHAD LAKNAT SEKS ANWAR!! Itu yang kedengaran di Rumpun Makmur, salah 1 kawasan DUN selepas kejayaan BN. Bukan orang UMNO yang cakap. Orang PAS yang cakap. PAS di Kawasan Rumpun Makmur mendakwa tindakan AMK Pusat yang berkeras mahu memanggil Anwar berceramah di kawasan tersebut membawa maut kepada masyarakat DUN Kerdau secara keseluruhan. Mereka mendesak agar Anwar bersara dalam dunia politik serta merta dan memberi fokus kepada Kes Liwat yang sedang dihadapi beliau.




Terpaku dengan penjelasan Umi Hafilda Ali, mereka juga akan mengadakan perbincangan khas bagi mendesak pihak Jawatankuasa PAS Kawasan Temerloh mengambil tindakan terhadap Tuan Ibrahim Tuan Man yang dilihat tidak mengambil peduli kekalahan DUN Kerdau akan tetapi lebih mementingkan kuasa jawatan mengatasi perjuangan Parti.

Anwar yang sebelum ini telah berceramah di hadapan Pentas BN bertembung dengan Umi Hafilda Ali membuatkan beberapa penyokong PAS di kawasan tersebut tertumpu untuk mendengar pembongkaran Umi Hafilda dan terpaku lalu terkejut dengan penjelasan Skandal Seks Ketua Pembangkang tersebut. Anwar yang kelihatan panik terpaksa mengakhiri ceramah beliau dan hanya sempat berceramah selama setengah jam berbanding Umi Hafilda (1 setengah jam)>

10 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Bukan salah pas. nuar yang gila pentas.

Anonymous said...

Penyokong2 Umno,

Kemenangan Umno/BN di Merlimau dan Kerdau, bukan satu yang memeranjatkan. Kedua dua kawasan tersebut memang kubu kuat Umno. Seperti Tenang 70% penduduk disana adalah penghuni Felda dan estet estet. Jadi apa lah tahap otak mereka. Apalah tahap pendidikan mereka. Mereka faham tak apa itu rasuah dan menyalah guna kuasa.

Mereka tak faham isu isu berikut:-

1) Sejak tahun 1983, bermulalah SKANDAL2 MEGA RASUAH dimana bank BMF telah hilang 4 bilion ringgit Malaysia dengan pinjaman yang diberi kepada penipu penipu Hong Kong dengan bantuan barua baru Melayu Umno

2)Skandal Perwaja telah mengakibat kerugian rm3 bilion.

3) Skandal CCB telah hilangkan berjuta juta duit rakyat yang telah dipinjam oleh barua Umno dan Mic dan tak bayar balik

4)Skandal Maminco telah lesapkan wang rakyat sebanyak rm2 billion

5)Yang lebih malukan Bank Islam—guna nama islam tapi telah songlap berbilion ringgit duit rakyat—peminjam barua Umno tak bayar balik pinjaman

6)Pada 2007, skandal Enron telah rugikan rakyat Malaysia sebanyak rm2 bilion.

7) Pos Malaysia telah songlap rm2 bilion duit rakyat

8)Yang Mega skandal yang terbaru ialah PKFZ, dimana sebanyak rm12 bilion duit rakyat telah di curi oleh perompak MCA dengan bantuan perompak perompak Umno.

9)Yang lebih memalukan ialah ratusan GLCs telah songlap berbilion billion ringgit duit rakyat. Ini sendiri di sebut oleh Auditor General (Ketua Pengarah Audit) Malaysia Ambrin Buang. Belaiu telah mempersoalkan kerelevanan GLC2 ini. GLC terkini yang telah songlap duit rakyat ialah Sime Darby yang telah songlap rm4 bilion duit rakyat. Yang hairan, pada satu ketika bilamana syarikat ini di tadbir olih matsaleh, ia merupakan nama besar di medan antarabangsa. Tapi bila orang Umno ambil alih macam biasalah curi duit rakyat dan bankrupkan syarikat.

10)Ketua Perompak Collar Putih, Mahathai telah dituduh oleh wartawan berkecuali Barry Wain dalam buku tulisanya The Malaysian Maverick sebagai telah curi duit rakyat sebanyak RM100 bilion. Sehingga sekarang Mahathai belum saman Barry—Kenapa—takut semua rakusan beliau akan di bongkarkan di mahkamah.

11) Laporan Global Financial Integriti telah bongkarkan bahawa selama 10 tahun perompak2 Umno/BN telah seludup duit haram yang berjumlah RM899 bilion ke luar Negara. Dan yang memalukan ialah, Malaysia berkedudukan ke tangga KELIMA sedunia. Yang pengundi2 bodoh Umno/BN tak faham berapa besar jumlah tersebut—899,000,000,000,000.

Mungkin ada lembu tanya, tiada siapa kena hukum oleh mahkamah. Ya skandal video LINGAM telah bongkarkan berapa korup kebanyakan hakim hakim Malaysia.

Jadi aku nak Tanya Unspinner dan penyokong bodoh kau, u orang faham tak apa yang di tulis atas atau tahu tapi buat tak tahu. Pakailah otak u orang secara RASIONAL dan jangan simpan otak you orang dekat BUNTUT dan merepek. Perompak2 UMNO/BN hidup macam MAHARAJA dengan duit haram mereka. Rakyat pula terpaksa menghadapi kenaikan harga untuk barang2 keperluan harian. Ada pula hidup "kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Perompak2 seperti Taib Mahmud bukan sahaja hidup terlalu mewah tapi sangup kahwin isteri muda yang berusia 40 tahun lebih muda darinya.

orangkampung said...

Anonymous says:
March 7, 2011 5:28 PM
Penyokong2 Umno,

Kemenangan Umno/BN di Merlimau dan Kerdau, bukan satu yang memeranjatkan. Kedua dua kawasan tersebut memang kubu kuat Umno. Seperti Tenang 70% penduduk disana adalah penghuni Felda dan estet estet. Jadi apa lah tahap otak mereka. Apalah tahap pendidikan mereka. Mereka faham tak apa itu rasuah dan menyalah guna kuasa.

Mereka tak faham isu isu berikut:-

1) Sejak tahun 1983, bermulalah SKANDAL2 MEGA RASUAH dimana bank BMF telah hilang 4 bilion ringgit Malaysia dengan pinjaman yang diberi kepada penipu penipu Hong Kong dengan bantuan barua baru Melayu Umno

2)Skandal Perwaja telah mengakibat kerugian rm3 bilion.

3) Skandal CCB telah hilangkan berjuta juta duit rakyat yang telah dipinjam oleh barua Umno dan Mic dan tak bayar balik

4)Skandal Maminco telah lesapkan wang rakyat sebanyak rm2 billion

5)Yang lebih malukan Bank Islam—guna nama islam tapi telah songlap berbilion ringgit duit rakyat—peminjam barua Umno tak bayar balik pinjaman

6)Pada 2007, skandal Enron telah rugikan rakyat Malaysia sebanyak rm2 bilion.

7) Pos Malaysia telah songlap rm2 bilion duit rakyat

8)Yang Mega skandal yang terbaru ialah PKFZ, dimana sebanyak rm12 bilion duit rakyat telah di curi oleh perompak MCA dengan bantuan perompak perompak Umno.

9)Yang lebih memalukan ialah ratusan GLCs telah songlap berbilion billion ringgit duit rakyat. Ini sendiri di sebut oleh Auditor General (Ketua Pengarah Audit) Malaysia Ambrin Buang. Belaiu telah mempersoalkan kerelevanan GLC2 ini. GLC terkini yang telah songlap duit rakyat ialah Sime Darby yang telah songlap rm4 bilion duit rakyat. Yang hairan, pada satu ketika bilamana syarikat ini di tadbir olih matsaleh, ia merupakan nama besar di medan antarabangsa. Tapi bila orang Umno ambil alih macam biasalah curi duit rakyat dan bankrupkan syarikat.

10)Ketua Perompak Collar Putih, Mahathai telah dituduh oleh wartawan berkecuali Barry Wain dalam buku tulisanya The Malaysian Maverick sebagai telah curi duit rakyat sebanyak RM100 bilion. Sehingga sekarang Mahathai belum saman Barry—Kenapa—takut semua rakusan beliau akan di bongkarkan di mahkamah.

11) Laporan Global Financial Integriti telah bongkarkan bahawa selama 10 tahun perompak2 Umno/BN telah seludup duit haram yang berjumlah RM899 bilion ke luar Negara. Dan yang memalukan ialah, Malaysia berkedudukan ke tangga KELIMA sedunia. Yang pengundi2 bodoh Umno/BN tak faham berapa besar jumlah tersebut—899,000,000,000,000.

Mungkin ada lembu tanya, tiada siapa kena hukum oleh mahkamah. Ya skandal video LINGAM telah bongkarkan berapa korup kebanyakan hakim hakim Malaysia.

Jadi aku nak Tanya Unspinner dan penyokong bodoh kau, u orang faham tak apa yang di tulis atas atau tahu tapi buat tak tahu. Pakailah otak u orang secara RASIONAL dan jangan simpan otak you orang dekat BUNTUT dan merepek. Perompak2 UMNO/BN hidup macam MAHARAJA dengan duit haram mereka. Rakyat pula terpaksa menghadapi kenaikan harga untuk barang2 keperluan harian. Ada pula hidup "kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Perompak2 seperti Taib Mahmud bukan sahaja hidup terlalu mewah tapi sangup kahwin isteri muda yang berusia 40 tahun lebih muda darinya

MANA BUKTINYA APA YANG KAU TULIS NI...KALAU ADA BUKTI, HARI INI JUGA AKU AKAN MASUK PAS,PKR DAN DAP!!! ADA BERANI...ATAU SEKADAR TUDUHAN YANG HANYA DENGAR DARI KELENTONG RAJA LIWAT SEDUNIA!!!

Anonymous said...

kecoh la hang ni,setakat cakap x bukti baik xpayah.tjukan bukti,selitkan gambar2 semua tu,wat blog biaq aku tgk semua.yg hang duk kalut taib kawin dgn org muda tu watpe?ikut dia la,dah jodoh dia...bukti mane semua kenyataan hang tu????ckp saje,tp xde bukti!!!!cisss!!org felda sedar la kerajaan dah banyak tolong depa!!!bkn cm hang dah senang lupa daratan!!!cis peminjam tekun puak HamPAS pn x byar blik,hang x kalut pn?awat?amik statement ang ni pastu bwa pi mahkamah saman je!!!baru dia thu!!!

Anonymous said...

hehe, mamat otak senteng tu CnP je komen org lain dari blog Unspinner. Dia sendiri pun takde bukti tentang tuduhan2 tu. Baca je la, percaya jauh skali. Bukti terang2an pemimpin utama mereka mengamalkan LIWAT tak pernah mereka hirau pun, malah di sanjung2 lagi PELIWAT kebanggaan mereka tu. Biar penduduk Felda / kampung 'bodoh' ketika membuang undi, tp mereka tak le bodoh utk memilih pemimpin yang bersih moralnye.

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anon 5.28 pm,

Kau tulis apa yang kau dengar aje dari sumber-sumber kedai kopi, tak de bukti dan fakta. Kau sebenarnya tak tahu apa itu fakta. Mahkamah hanya terima fakta bukannya cerita hikayat yang dibawa dari mulut ke mulut.

Kalau tak tahu jangan tulis lah...
Jangan tunjukkan mentaliti taraf budak tadika.

oh malaysiaku said...

kepada komen 'Anon' March 7, 2011 5:28 PM;

Kemenangan Umno/BN di Merlimau dan Kerdau, bukan satu yang memeranjatkan. Kedua dua kawasan tersebut memang kubu kuat Umno. Seperti Tenang 70% penduduk disana adalah penghuni Felda dan estet estet. Jadi apa lah tahap otak mereka. Apalah tahap pendidikan mereka. Mereka faham tak apa itu rasuah dan menyalah guna kuasa.

saya rasa inilah kepincangan, kebodohan dan kelemahan PAS yg paling nyata dlm sejarah. selalunya org2 spt yg dikatakan inilah yg dapat diperbodoh2kan oleh puak2 PAS dan PKR utk meraih undi. tetapi mengapa terjadi sebaliknya? kalau kedua2 tempat tu kubu kuat UMNO sekali pun dgn kehebatan pemimpin2 PAS yg berjanggut, berlilit serban dikepala, berjubah labuh melambangkan 'Isle' tulen, apatah lagi dgn kehebatan berkempen sbgmana Rasulullah saw berdakwah (pinjam kata2 nik aziz, bukan reka sendiri) disamping sandiwara anwar al-juburi (sekutu kuat PAS yg amat disanjung tinggi) yg hebat lagi mempesonakan; sepatutnya org2 Felda ni dgn senang saja boleh dicucuk hidung dan diheret kemana2 hatta ke'syurga' ciptaan mursyidul am PAS sekali pun.

jawabnya mudah :
pemikiran pemimpin2 PAS telah ketinggalan zaman jauh melebihi 30 tahun, waktu dimana dgn mudah dapat menggunakan agama sewenang2nya utk kepentingan politik. sedangkan sekarang adalah zaman teknologi. setiap apa yg dikata dan dituturkan akan dinilai benar tidaknya dgn mencari fakta dan kebenarannya, mau yg berhubung dgn dunia apatah lagi apabila menyentuh akhirat.

sekalipun anda kecewa dgn kekalahan parti sanjungan anda, kenalah terima dgn dada lapang, dan buatlah sesuatu yg lebih bermakna (post mortem) supaya org boleh nampak yg parti anda tidak hanya sekadar menjanjikan 'bulan bintang dan syurga' semata-mata.

dan jgn tuduh melulu tanpa bukti yg nyata dan kukuh, kelak anda akan diketawakan kerana menampakkan kelemahan dan kebodohan diri anda sendiri. ingatlah cara ini telah dipraktikkan oleh anwar al-juburi (ini gelaran yg PAS berikan, bukan saya!) atas apa saja pertuduhan yg dibuat kepadanya ...

semoga anda berjaya dlm perjuangan anda dihari2 mendatang ...

Anonymous said...

KEPADA AHLUL AL BAHALOL PENYOKONG PAS, AKU SEBUT SEKALI LAGI BAHALOL PENYOKONG PAS. DENGAU SINI, AKU NI ORANG MELAKA MEMANG SUKA MAKI ORANG, KAU MEMANG SIAL, HARAM JADAH. CAKAP TAK SERUPA BIKIN. PADA KAU..PUAK-PUAK KAU JE YANG BAGOS...BAGOS KEPALA HOTAK KAU LA. TOK SAH CAKAP UMNO ATAU BN YANG KORUP, PEROMPAK DAN APA2 LAGI YANG BURUK. KAU CERMIN LA PARTI PAS SIAL KO TU...AKU BOLEH JUGA LIST KAN MACAM KO BUAT TU. BUTUH LU, ITU PAS KAU INGAT BERSERBAN TAK SONGLAP DUIT KE...LAHABAU...MAIN CAKAP TAPI TAK ADA BUKTI, TU NIK AJIS YANG TERANG TERANG BERI DAN AMBIL RASUAH APA CERITA HOIII..BONGOK. TABUNG MEMALI APA CERITA, TU BALAK YANG PUAK-PUAK SERBAN SEBAT...JAWAB LAH BODOH. PATUT LA PARTI KO TU KENA LAKNAT...PASAL ORANG-ORANG KAU SEMUA MEMANG LAHANATTTTTTTTTTTT.

Anonymous said...

Ini memang nampak macam org PKR punya hujah.. tak nampak macam org pas.. selalunya org pas ni lebih pentingkan akhirat, tak tahulah lepas berkawan rapat dengan pkr, hujah hujah tong kosong yang selalu di dengar di ceramah politik pkr dan dap ni dah mula di gunakan oleh pas..

Nak komen sikit pasal number sepuluh tu.. Mahathir rompak RM100 billion.. wow banyak tu.. buat apa mahathir nak duit banyak tu.. tengok hidup dia sekarang, rasanya dia hidup macam billionaire ke, bila 100 billion tu nak habis.. Apa dia nak buat duit banyak banyak tu.. Ada nampak Siti Hasmah pakai gelang mas selengan macam org kat kelatan tu ke, memanglah dia lebih mampu.. nanti bila Mahathir dah KO mungkin akan jumpa duit dia bawah bantal kot.. pikirlah sikit.. Oh ye, Mahathir tak saman.. Buat apa nak buang masa, sebab dia pun dah pencen.. Tapi kenapa anwar tak saman Ummi lagi.. Tak payah lah saman ummi, suruh mahkahmah stop ummi dari mengata pasal dia pun dah cukup.. bila lagi.. pergi lah tanya anwar bila nak buat.. berani kerana benar..

Kes kapal selam tu.. mana pembangkang tu.. kecut telur pulak nak report kat SPRM.. Kenapa takut, sebab macam benda benda lainlah, tak ada buktilah..

Kenapa kena tunggu ahli politik pulak nak report SPRM.. kenapa tak org biasa macam anom tu aje yang report.. tengok apa dia jawap bila SPRM tanya dia mana bukti..

Kes kes kerugian.. itukan semua business.. cuba tengok berapa ramai cina yang kaya raya.. kenapa dia kaya, sebab berani nak invest dan nasib dia baik.. tengok berapa pulak cina yang lingkup, banyak juga.. kenapa, sebab ambil risiko bussineslah tu.. mana ada business yang 100 peratus gerenti untung.. kalau macam tu semua org nak buat business..

Tak dinafikan ada juga salah guna kuasa dll, tapi kalau ada bukti macam PFKZ tu, biarlah SPRM dah mahkahmah selesaikan.. kita report ajelah dan tengok apa berlaku..

Disini, kita nak cabar, apa kata anom atau pembangkang bukak kes kat SPRM tu pasal kapal selam tu.. Ini nak report pun takut.. cakap aje berapi api di ceramah politik..janganlah menyondol aje macam babi..

Anonymous said...

kepada yg menjadi penjilat tegar Anwar aljuburi jngn jadi bodohh...pemimpin ada masalah moral pun nak disanjung,bodoh nak mampus....tunggu je anwar nak kepenjara dan kita buat party besar besaran kahkahkahkahakha...

Orng kampung tak bodoh tapi baruaa anwar aljuburi yg bodoh...

Powered by Blogger.