Mar 5, 2011

PAS JENGKA ISYTIHAR SOKONG UMNO!!





Pengasas dan Bekas Ketua UMNO Cawangan Jengka 25 DUN Kerdau,Muzammil Mualif (berbaju oren) beserta rakan2 nya yg menyertai PAS 3 hari lps kini kembali bersama UMNO. Beliau memohon maaf kepada kesemua pejuang2 parti kerana mengkhianati parti. Tidak dapat dinafikan, tindakan beliau menyertai PAS akibat kecewa dgn UMNO yg menyisihkan beliau. Namun, jauh di sudut hatinya, jiwa perjuangannya masih bersama UMNO. Sepanjang 3 hari bersama PAS, jiwanya tidak tenteram. Beliau berasa teramat2 kesal kerana t'paksa menggadai maruah Agama, Bangsa dan Negara akibat melayan karenah kekecewaannya. Hari ini, di pentas prgm Datuk Seri Ismail Sabri, beliau kembali bersama UMNO. Insyaallah, beliau tidak akan sesekali menggadai maruah perjuangan beliau selepas ini. Beliau menyeru kesemua Pejuang2 parti mengambil ikhtibar dari tindakan beliau ini. Pesanan beliau kepada UMNO "Ingatlah kepada pejuang2 parti, berganding bahu memertabat nusa bangsa".

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

hafiz said...

macam ni pun ada ka?

Anonymous said...

berlakon ka btol...aku tidak suka org yg tidak setia...namun ambil iktibar segalanya~~

Anonymous said...

tak tau la nak kata apa?

1. kadang2 berlakon..
2. merajuk
3. tak ada pendirian.
4. lps ni UMNO mesti tak pedulikan dia, maka dia kembali pd PAS, dan burukkan umno balik.
5. jiwa tak kuat.
6. kena beli balik kat ismail sabri..
7. dia sendiri yg gadai maruah, lps tu ajak org jgn gadai maruah! pelik..
8. perangai org umno kuat merajuk dan demand..ugut keuar parti jika tak dapat apa2..
10..tak boleh dipercayai

Powered by Blogger.