Mar 4, 2011

PAS BERI BORANG AHLI KE SYURGA BUAT PENGUNDI KERDAU!!





Ini jalan terakhir PAS. Setelah pelbagai strategi dilaksanakan dilihat gagal, PAS kembali dgn landasan asal. Perjanjian ahli Syurga buat individu yg menyertai PAS. Akidah songsang ini tpaksa dilakukan krn tiada jalan lain lagi yg mampu dilakukan akibat protes yg semakin kemuncak bukan sahaja di kalangan pengundi malah beberapa kumpulan jentera PAS turut berang dan b'tindak protes mengundi calon BN. Syurga kini bagi PAS bukan sahaja di bawah tapak kaki seorang ibu, malah juga kini berada di tangan PAS. Jaminan syurga... Sayap parti PAS, Dewan Himpunan Penyokong PAS yg terdiri drpd bukan Islam sungguh 'bertuah' krn tidak perlu masuk Islam utk ke Syurga. DAP pun mungkin akan menikmati keindahan syurga agaknya 1 hari nanti. Hanya perlu menunggu fatwa dari Nik Aziz sahaja. Sedangkan bapa saudara Rasulullah sendiri yg sayangkan Baginda pun tidak merasa syurga, inikan pula ahli PAS? Siapa yg percaya dgn fatwa PAS ini? Mereka yg sesat lagi menyesatkan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Anonymous said...

sebenarnya poster ini bukan PAS yang buat, tapi dibuat oleh UMNO sendiri lalu menuduh PAS..kerana UMNO sendiri yg makin terdesak di Kerdau!!!

Jeffry said...

GITU JE LA MODAL PASNGOK..UNDI JEK MASUK SYURGA!..PALOTAK DIO LAH KEHKEHKEH

Anonymous said...

SAPO KATO UNDI PAS MASUK SORGA?
PAS TAK KATA PUN..YG KATA UMNO..

ajai62 said...

Assalam Bro

Itu memang kerja penganut PAS. Memanglah PAS cakap undi dia masuk syurga. Tapi kalau UMNO yang buat bunyinya macam ni.. UNDI PAS MASUK SYURGA NIK AZIZ.. Kat dlam tu macam-macam syaitan ada...

Anonymous said...

Hoi balaci PAS yang PASik. Memang ko orang buat kerja buruk tapi tak mengaku. Dok tding jari pada UMNO. Ko ni mmg sah puak PASik. Aku ada simpan
ceramah Tok Guru Babuk ko di Galas yang menyebut ttg jaminan Syurga untuk pengundi yang undi PAS. kalau Ko tak dapat terima ko bagi aje alamat lengkap. Nnti aku poskan secara percuma sahaja. Ni lah dasar PASik - semua yg orang buat tak keana dan lemah. PAS sahaja yang betul dan perfect. lepas tu samakan lak PAS dengan Islam. Dari sudut usuludin keyakinan seperti ini boleh membawa seseorang itu kufur. Mmng pun PAS ni parti kufur lagi PASik.

Anonymous said...

Kalu kamu rasa dah tahu itu salah, kutuk pun salah tu, jika ada borg bterjun lubang najis kamu pun ikut sama lah tu. Jadi org UMNO kena perangai baik tak kutuk org biar pun dia salah

Powered by Blogger.