Mar 18, 2011

NIK AZIZ KATA MAHATHIR PEMIMPIN SEKS NO. 1 NEGARA!!






DIKTATOR PAS, Nik Aziz Nik Mat kali ini merupakan 'giliran seterusnya' menyalak mencabut buku penulisan Tun M iaitu 'A Doctor In A House' yang digelar beliau sebagai Buku Seks No. 1 Malaysia. Ini disebabkan penulisan Tun M yang membongkar beberapa isu yang membuatkan beliau tergamam melihat bukti2 yang didedahkan mengenai yangpenglibatan Anwar dalam kegiatan liwat berada di hadapan matanya. Nik Aziz juga mempertahankan Kes Liwat yang sedang dihadapi Anwar Ibrahim sebagai fitnah politik yang paling kotor pernah beliau dengari. Persoalannya, siapa Nik Aziz sewaktu Anwar di dalam UMNO? Adakah Nik Aziz benar2 mengenali Ketua Pembangkang ini 1 ketika dahulu? Hari ini Nik Aziz sanggup menggelar Tun M sebagai Pemimpin Seks dek kerana menceritakan kisah seorang manusia yang dijaga, diangkat dan dijulang oleh beliau sendiri sehinggalah ke jawatan No. 2. Apa yang Nik tahu pada ketika itu?




Hari ini, Nik Aziz bukan sahaja menyanjung Anwar, malah dilihat manusia ini seperti Makhluk 'Anugerah Tuhan' yang sememangnya wajar dijulang. Melayu CinDia tidak akan lupa sewaktu Anwar dijulang sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia, Nik Azizlah manusia pertama yang membantah. Malah sewaktu bekas Presiden PAS, Datuk Fadzil Noor memujuk Nik Aziz bersama2 menyertai Gerakan Reformasin 1998, Nik Aziz bongkak mengatakan PAS sudah lama reformasi dan tidak perlukan Sisa UMNO untuk mereformasikan semula agenda untuk rakyat.

Hari ini, Anugerah Tuhan gelaran buat Sang Peliwat ini. Dipeluk, dicium, sampaikan sanggup bergadai wang ringgit demi Anwar Ibrahim. Nik Aziz sanggup menghina insan yang berjasa selama 22 tahun sebagai Pemimpin No. 1 Negara semata2 untuk membela Anwar yang bukanlah begitu akrab dengan beliau. Tun M yang pernah disanjung Nik Aziz sebagai Pemimpin Islam Paling Berani Menentang Yahudi dihina lebih teruk dari Yahudi. Apa semua ini Nik Aziz? POLITIK Semata2. Mana perjuangan Islam mu? Ada di dalam genggaman Anwar. Menunggu masa untuk dihumban ke dalam laut.


22 comments:

Anonymous said...

Kalu nak banding lebih bersih muka Dr M dpd Nicky Ajis.
Kalu nak tengok jasa pada Islam lebih hebat Dr M dpd Nicky Ajis.
Nicky Ajis adalah proksi syaitan utk pecah belahkan org Melayu Islam di Malaysia.

Anonymous said...

betul tuh...

takat buku memoir tu yg kecoh sgt buat apanya?

tak dapat pahala pun baca buku fitnah mahathir ko tu...

najib memperkudakan mahathir dlm usaha meningkatkan imej umno/bn!!!

dua2 mengkudakan satu sama lain..


betul lah kata KULI, buku dan mahathir ini PEMBOHONG...kalu KULI dah kata gitu, tak kan la ko tak caya dan nak baca gak..bodoo

Anonymous said...

anon yg di atas...mmg tk dpt pahala baca buku tu. Tk yah la nk kata Tun M tu PEMBOHONG..apa yg susah sgt klu tk betul isi kandungan buku tu, saman je la!

r0 said...

anon 4.29...

kalau kuli betul... saman! apsal taknak saman? ikut anwar ke?

niky tahu baca english ke? arab tahu la kot... dia tak ada masa nak baca buku tebal camtuh. baik dier berceramah pagi petang siang malam. pembangunan kelantan boleh pegi jahanam!

Anonymous said...

senang cakap la nak suruh SAMAN...

kalau mahkamah dah mahathir create duk dlm poket dia, ko SAMAN la mahathir 1000 kali pun tak guna!!!

aku nak tengok bila umno/bn tumbang dlm PRU 13, ko tengok lah berderet2 la SAMAN telah sedia mengunggu mahathir dan pemimpin umno/bn lain, silap2 mahathir pun cabut lari dah!!

skang boleh cakap la, kata suruh saman, pegi daa!!! dah mahkamh dlm kawalan dia, nak usik pun tak boleh!!! boleh cakap la...

hanizam said...

anon 4.29PM....

kalau dah balaci juak pakatan, memang tak boleh terima maner yang benar @ sebaliknya...

la ni saman menyaman dah jadi trend PAKATAN...kalau tak betul, saman jelah...

memang baca buku tu tak dapat pahala, kalau baca buku nicky ajis karang, dapat pahalalah yek???

sekurang-kurangnya, pembeli dapat sesuatu info yang berguna...kalau tak, takan diulang cetak buku TUN M...

susah kalau dah jadi mentaliti pembangkang...hidupnya asyik membangkang...membangkang...

kalau boleh masa dah mati pun membangkang bila mungkar nangkir datang...

Anonymous said...

Nik Aziz bukan takat cakap omputeh dia tak tahu, baca arab pun tak pas lg... mengaji kat india pastu celup sikit kat mesir boleh jadi ulama.. layak ke? layak ke ummat islam yang bijak bestari di Malaysia ni sekadar taraf jd pengikut totok wali selipar dey... Wake up la woi... dah macam pengikut ayah pin pulak nak bg tarbiyah

Anonymous said...

aku nk tgk umno/bn tumbang dlm pru13..jgn harap la wei..mimpi 16sept pun tak abis lagi..kpd puak2 pakatan rakyat bodo..kakakakakakakakaka..kene tipu..hahahahahahaha...

Cencaluk said...

Salam,

Aku sokong kenyataan kau kalau dilihatkan daripada air muka dan seri muka Tun lebih bersih daripada TGNA.

NAmpak kekeruhan di muka TGNA seperti orang yang tak pernah puas dan memerlukan MC 21 hari.

hah.....hah.... jangan marah cikgi mala( pasal dah tak jadi cikgu maka kita panggil dia Cikgi)

Anonymous said...

padan muke nuar kene pecat ngan tun dr m..hahahaha...

Anonymous said...

Kesian nik azik. Aku pernah sanjung tok guru ni sebelum ni tapi sekarang dah jadi kuda tunggangan Nuwar pati klentong rakyat serta kafir harbi. Aku berharap biarlah dia sedar sebelum dia tutup mata... Aaamiin..

Anonymous said...

nate beruk punya anon pembangkang...

kalo mahkamah tu mahathir punya, konpem DNA nuwar juburi tu dah boleh amik dari DNA terdahulu ngeng...

takyah r susah2 nak mintak DNA baru...

dan takyah susah2 nak tangguh sampai 55 kali...sekali bicara pun da boleh da si al juburi nak balik kampung halaman kat sg buloh~

dasar juak2 bangang!

Anonymous said...

anon 4.29.
ko dah baca ke buku tu?
takat dengar cakap orang tak payah la ko jadi burong terkukur..asyik ngangguk bila dipetik jari.
buku setebal 800 muka tu kalu nak dibaca dan hendak memahami serta menggunakan otak untuk menilai apa yang tun tulis tu memerlukan masa yang lama.
sendiri pun tak baca apa yang ditulis olih TUN,hanya sekadar terikut dengan apa orang cakap..berhentilah dari jadi manusia.
beli,baca dan guna akal untuk menilai..lepas tu baru bercakap.
aku pun tak berani mengatak apa yang ada dalam buku itu betul atau salah..
dari hari pertama penjualan buku tersebut aku beli,sampai hari ini bab kedua pun belum habis aku baca.
mungkin aku ini tak berapa pandai membaca dalam bahasa inggeris..tapi aku beli dan cuba memahami apa yang TUN tulis.
aku tak mahu termasuk dalam golongan bewak hijau seperti nik ajis..
nik ajis tu dah baca ke buku tersebut?
atau sekadar dengar cakap orang.
sebagai orang yang mengaku dirinya ulama,beliau kena baca,kaji dan menilai dengan kepala otak beliau,bukan dengar cakap orang.
munafik lah orang yang bernama nik ajis kerana bercakap pada benda yang dia sendiri tak tahu apa isi kandungan buku tersebut.

Anonymous said...

Muka tua kutok tuh keruh pesal banyak sangat melawat kuil sami budha...banyak sangat bagi duit kat tok cha buat kuil budha...rupa pon dah macam tok cha sikit2.....

Anonymous said...

aku dah habis baca buku tu,tiada apa yang nak dikomenkan.kalau tUN FITNAH dia tanggung sendirilah.yang puak2 pembangkang harramjadah dok bising apasal.....aku tau kauorang mana mahu baca buku tu.puak2 haramjadah ni semua nya pak turut pemimpin diorang saja. HAMPAS

Anonymous said...

kalau nak bandingkan dengan buku shitt tu lagi lah teruk.. tu pun juak pembangkang bela sangat.. dah la penyokong nuar.. sedar sedar lah diri tu..

Anonymous said...

Nik aziz tu paham ke english...hahahahhahaha...die pon tah2 dgr cakap org..maen bedal je...dah2 la tu ajis...ko tu dah tua..klu pembangkang jahanam tu ambek alih sekali pon, anuwar tu xdenye nak pandang ko...ko bukan comel pon..die akan ambek yg jambu2 je..senang die nak bantai...hurmm

mnorkembalak said...

Salam bro..
saya mohon izin copy gambar dan artikel akan saya terbitkan dalam blog saya, jangan risau nama gelombang rakyat sebagai penyumbang akan saya catitkan.

abraz966 said...

Itu lah dia pemimpin Parti Ajaran Sesat - Kami semua berlindung kepada ALLAH dari syaitan yang di rejam.

Anonymous said...

usah kan aku nak baca, ko bagi free pun buku mahahthir tu aku campak kat jamban jer!!

apa guna tulis buku jika menyalahkan org lain jer tau nya...macam lah mahatir tu maksum dan suci..semua org lain salah tak betul...dia jer la yag betulnya...semua org salah...

hanya org2 tongong saja yg membaca dan mengagungkan buku tuh!!!

p/s :

1. teringat geniusnya mahathir ni nak laksana PPSMI kunun, tp hancus balik smula ke BM...
2. dalam diam2 dia juga bina kekuatan anaknya menjadi bilionair...seropa lah dgn husni mubarak!!!

Anonymous said...

Anon: March 18, 2011 8:19 PM

hah! dah sah kamu tak baca... yg kamu sibuk komen berlagak mcm kamu tahu apa dlm buku tu ape kes? dah sah kamu x baca, kan? so kamu tak tau la apa isi dlm buku tu selain dr dok layan percaya je apa gang kamu cakap... jadi pak turut je la kamu... kamu yg terang2 ngaku tu... kamu tak hingin baca dan surelah tak pernah baca pun buku tu tapi bg komen mcm tahu in detail. akai ada?

sepatutnya kalau dh x baca so duduk diam diam sudah. kalau rasa nk berhujah sgt pg baca dulu, so bolehlah berhujah secara ilmiah bukan semberono je. kalau ye pun x pandai, tapi pls la jgn la obvious tunjuk kat umum yg kamu tu bodoh sombong. nak berhujah pun buat la cara hujah org cerdik sket...

bila dh kena hentam kamu bagi la alasan kamu tak hingin baca, padahal agaknya mmg kamu tak baca sb kamu pun tak paham nk baca. buku yg mahathir tulis tu kamu sebuk ckp mcm najis... kamu sibuk la pulak kait pasal anak mahathir billionaire... kenapa? kamu cemburu ke? kamu nk cemburu dgn anak dia buat apa? kamu nk kata dia makan duit rakyat? kamu tu rakyat... setahun berapa tax kamu bayar? kamu bayar tax tak selama hiduo? entah2 kamu tak perlu bayar tax pun sb kamu tak layak bayar... aku ni ha pun bayar tax rm45 jek. byk sgtlah duit rakyat. kalau kamu nk berhujah pasal buku tu kamu berhujah je la pasal buku tak payah bila dh kena tibai kamu poo sigh selagi boleh nk cover line...

Anonymous said...

anon 10:07

waduh,,garangnya ANJING mahathir nih!

marah2 aku wat ape? apa kene mengene ko marah aku sebab aku tak baca buku mahathir! betul lah ko anjing mahatir!!

dr tulisan aku tu, ko kalu cerdik dah boleh agak, yg usahkan aku nak baca, ko bagi free pun aku baling kat jamban taik punya "kitab suci" mahahtir tuh!

agak2 dlm kitab suci mahathir tu ada tak dia tulis yg dia pun pernah kena tipu oleh Ling Liong Sik?

secerdik2 mahahthir pun kena tipu juga!

sebenarnya mahathir seorang yg bijak menyembunyikan kesalahan dan kebinasaan yg dilakukannya...dgn cara menonjolkan diri dgn imej2 baik, supaya org terpesona...

dan kini umno menggunakan mahahtir untk memulihkan imej umno dan najib...kenapa umno tak guna pak lah? dia pun bekas PM juga...?

soal bayar cukai tu, engko memang tak patut lah bayar cukai RM 45 setahun...macamana engko boleh bayar RM 45 setahun, sedangkan banyak rakyat kena bayar ratus2 malah ribu2 dan juta2 cukai pd kerajaan ?

agaknya engko ada jaminan pelepasan cukai asalkan engko jd anjing umno/bn kot?

dan ingat..engko ingat aku dok malaya ni free ker? serba serbi aku bayar dan cukai...

mahathir anaknya jd bilionair, najib adiknya jd bilionair...elok lah tu, sama mcm hosni mubarak...kroni dan anak beranak perabih sume!!!

Powered by Blogger.