Mar 9, 2011

BUKU PALING HANGAT - DILEMA SEKS ANWAR!!





TUN MAHATHIR kembali menulis. Tun M mengambil masa yang begitu lama untuk menghasilkan sesebuah naskah buku karyanya. Namun, walaupun hanya menyumbangkan 2 bab dari naskah ‘A Doctor in the House’, beliau sentiasa mencetuskan kontroversi dan berbisa setiap kali penghasilan tersebut dijual di pasaran. Dalam 2 bab sahaja, telah mampu membuka minda masyarakat tentang seorang manusia yang pernah menjadi sasaran beliau untuk menggantikan beliau sebagai Perdana Menteri 1 ketika dahulu. Individu ini dikutip beliau daripada seorang insan yang tidak mempunyai arah tuju, sehinggalah menjadi Pemimpin No. 2 Negara. Namun, pendam, duka, kecewa dan insaf lahir dalam diri beliau setelah mengetahui akan karakter sebenar individu ini. ANWAR IBRAHIM. Setelah 8 tahun memendam rasa, akhirnya beliau membongkar segalanya melalui naskah buku ini. JOM!! KITA SERBU KEDAI-KEDAI BUKU BERHAMPIRAN. DAPATKAN NASKAH BUKU PALING HANGAT TAHUN INI, 'A DOCTOR OF A HOUSE.'


4 comments:

Yb Raz said...

buku ni xde bahasa melayu ke..aku lemau kalau dalam bi ni hehehe

Anonymous said...

buku ini adalah talian hayat mamak utk "mensucikan" diri dia sendiri...

pendek kata sblm dia dijemput olh allah, dia kena buat buku demi membersihkan imej diri dia sendiri, dr kemusnahan dan keburukannya ketika memerintah (PM) dahulu....

dengan harapan orang akan mengingati dia sbg org baik2...namun sesungguhnya dia lah yg banyak melakukan kemusnahan kpd negara/rakyat...

oleh itu buku ini adalah untuk mensucikan diri dia, tapi rekodnya yg benar ada dlm simpanan Allah!!! itu yg Maha Benar!!!

oh malaysiaku said...

Anonymous March 9, 2011 9:35 PM:

-----
"buku ini adalah talian hayat mamak utk "mensucikan" diri dia sendiri...
.....
oleh itu buku ini adalah untuk mensucikan diri dia, tapi rekodnya yg benar ada dlm simpanan Allah!!! itu yg Maha Benar!!!"


kalau kita dah tau semua rekod setiap manusia tu ada ditangan Allah, rasanya tak payahlah kita terlalu beremosi; buat pening kepala saja ...

sekali pun apa yg awak dakwa tu betul; dia nak buat apa ke, kata apa ke, tulis apa ke, itu hak dia. kan dia dah kata kalau orang nak saman dia kerana isi buku tu, silakanlah. ok lah tu.

tengok macam anwar, dia buat apa yg dia rasa betul untuk tutup kes liwat, walau pun ramai orang percaya dia memang seorang peliwat dan kaki seks!

kalau marah atau benci sampai mana sekali pun takkan nak pegi bunuh dia pulak! nanti bertambah satu rekod dlm simpanan Allah ...

Anonymous said...

tulah org melayu.. mengagungkan- agungkan orang putih.. apa TDM cakap dlm bukunya tu semuanya palsu.. apa mat saleh tulis semuanya betul.. buku TDM Maverick tu ditulis oleh journalist yang nak / dah pencen.. kenalah tulis dan memebesar besar kan fakta yang tak semana pun, tu kira KWSP dialah tu lepas pencen nanti.. banyak org beli buku maka banyak lah duit pencen dia.. lagipun mana dia dapat fakta tu.. dari TDM jugak..

Powered by Blogger.